Fitness Seller

Serie: Arrow

Lijkt me wel logisch dat je de gemiddelde persoon aan kan als je op een hardcore eiland bent getraind 5 jaar lang.

Mehh.. gok dat hij maar de helft van de tijd heeft kunnen trainen :P. En daarbij wie zegt dat sommige lui, niet al jaren trainen op het vaste land. Misschien hebben ze iets minder praktijkervaring maarja ach je kunt niet alles hebben.

Mehh.. gok dat hij maar de helft van de tijd heeft kunnen trainen :P. En daarbij wie zegt dat sommige lui, niet al jaren trainen op het vaste land. Misschien hebben ze iets minder praktijkervaring maarja ach je kunt niet alles hebben.

Mwah, als ik em af en toe bezig zie in de tegenwoordige tijd, hoe hij zichzelf zo makkelijk omhoog trekt met die stang, niet mis :p

Leuke serie. gister de eerste 4 eps gekeken. erg naar mijn zin!

Voor diegene doe niet willen of kunnen downloaden,...
[Link niet meer beschikbaar]
Dunno if repost :o

En dit was dan weer the season finally, awesome episode vol met actie. En zelfs emoties op Olie's gezicht.

Dit was toch wel een hele goede season finale. Heb er niets anders over te zeggen. Die van NCIS:LA en NCIS waren bagger in vergelijking :')

Potverdomme wat een brute, brute afsluiting.

Hoe lang wachten tot seizoen 3?

23 afleveringen is inderdaad best veel. Tweede seizoen zal wel in september-oktober beginnen.

Just yesterday, it seems we were wondering when Season 2 will begin… The CW has now announced that the 2013-2014 season, for them, will begin in October 2013. It’s a long wait, and we’ll let you know if anything changes, but there you go. An actual date announcement will come very late in June or early in July.

http://www.greenarrowtv.com/arrow-the-cw-releases-a-description-for-season-2/14238

Het is tenminste iets :)

Vind wachten tot oktober nog wel mee vallen, beter dan GOT die over paar weken weer afgelopen is en je weer tot volgend jaar april moet wachten. In juni beginnen er ook weer genoeg nieuwe series en/of een volgend seizoen van een serie,dus kom mn tijd wel door Hou trouwens the tomorrow people in de gaten, is een nieuwe serie van CW ,staat al een trailer van op youtube.

leuke laatste episode

season 2 is begonnnen fuaarkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

jup ep 1 is al te downen

Is een goeie aflevering!

da wijf ah my gawd

Terug
Naar boven