XXL Nutrition

Serie: Better Call Saul

Wat maakt het nou uit hoeveel episodes er zijn, je moet toch zelf weten wanneer je kijkt. En het verhaal speelt zich wel af voor de gebeurtenissen van Breaking Bad, maar behalve dat er een aantal personages uit BB in voor komen en het over het leven van de advocaat gaat heeft het er vrij weinig mee te maken, maar je moet BB gewoon gezien hebben voordat je hieraan begint vind ik, maar dat is mijn mening.

nee als ik aan een serie begin waar al keiveel eps van zijn dan slaap en studeer ik niet meer maar ga ik full r*tard serie kijken :o

paar series volgen waar 1 ep per week van uitkomt past beter in mijn leven

Als je ze andersom kijkt krijgt breaking bad wel een hele andere dimensie, aangezien je van een aantal character al de achtergrond verhalen weet.

Als je ze andersom kijkt krijgt breaking bad wel een hele andere dimensie, aangezien je van een aantal character al de achtergrond verhalen weet.

Denk alleen wel dat er bij BCS dingen aan bod gaan komen waarvoor je BB gezien moet hebben en die je anders niet goed begrijpt.

---------- Post added at 18:38 ---------- Previous post was at 18:37 ----------

heb druk leven met fulltime werk en deeltijd studie ;p vaak is het serie kijken tussen de setjes trainen door zo weinig tijd :o

Ah oke, dan snap ik het wel. Maar toch, Breaking Bad is de bom :D

Denk alleen wel dat er bij BCS dingen aan bod gaan komen waarvoor je BB gezien moet hebben en die je anders niet goed begrijpt.
we hebben in deze wereld zo veel eencelligen rondlopen die niks begrijpen en toch een leuk leven hebben

goeie vergelijking ?

nee als ik aan een serie begin waar al keiveel eps van zijn dan slaap en studeer ik niet meer maar ga ik full r*tard serie kijken :o

paar series volgen waar 1 ep per week van uitkomt past beter in mijn leven

Je zit bij de politie toch? Welke studie neem je er dan bij?

Als je nou iets niet moet doen, is het BCS kijken voordat je BB hebt gezien. Alle BB referenties in BCS gaan verloren. En je gaat enorm veel spoilers krijgen in BCS.

heerlijke serie. Morgen ep 4!!!!!

Ik hou wel van series die wat traag op gang komen, net als films; Die de tijd nemen een verhaal goed te vertellen en uit te werken. Maar bij deze serie vrees ik dat we op onze honger gaan blijven zitten.

Ik hou wel van series die wat traag op gang komen, net als films; Die de tijd nemen een verhaal goed te vertellen en uit te werken. Maar bij deze serie vrees ik dat we op onze honger gaan blijven zitten.

Het is overduidelijk dat ze het verhaal aan het opbouwen zijn, dit was bij breaking bad ook het geval.

Vind het verder een heerlijke serie, en nee mensen, verwacht geen breaking bad hoofdrollen in deze serie of een prequel op breaking bad, dat is het niet.

• Topic Starter Topic Starter
Echt heerlijk die 'pranks' van hem, net zoals met die Rolex.
Maar wtf @ die laatste scene

Het is overduidelijk dat ze het verhaal aan het opbouwen zijn, dit was bij breaking bad ook het geval.

Vind het verder een heerlijke serie, en nee mensen, verwacht geen breaking bad hoofdrollen in deze serie of een prequel op breaking bad, dat is het niet.

Hoop dat characters zoals Hector ook weer terugkomen, vond em wel badass in de stukjes dat hij nog niet in een rolstoel zat zeg maar. Gus enzo zullen uiteraard ook terugkomen, ben benieuwd :D

ga aub geen breaking bad spoilen die moet ik nog kijken :o

Bro, ga eens gauw BB kijken, beste ding uit je leven. Die serie is even lekker als mc flurry stroopwafel

Gisteravond eerste 2 episodes gezien. Lijkt nu wat op gang te komen, ben benieuwd wat deze serie nog meer biedt.

Aflevering 4 was erg matig. Bij Breaking Bad zaten er ook van dit soort afleveringen tussen die even wat extra story background weergaven. Maar dan kon je gewoon verder kijken. Nu kijk je er een week lang naar uit en krijg je dit soort matige afleveringen en moet je weer een week wachten.

Nu al geniaal !

• Topic Starter Topic Starter
Aflevering 4 was erg matig. Bij Breaking Bad zaten er ook van dit soort afleveringen tussen die even wat extra story background weergaven. Maar dan kon je gewoon verder kijken. Nu kijk je er een week lang naar uit en krijg je dit soort matige afleveringen en moet je weer een week wachten.

Ben ik het niet helemaal mee eens, vond t gewoon een goede ep.
Met die heerlijke pranks van hem.

in, vooralsnog prima afleveringen

Terug
Naar boven