Fitness Seller

Serie: Ray Donovan

Ik heb af en toe stukjes van Anger Management gezien maar wat is dat een bagger zeg. Ray Donovan was weer goed gister.

Vind alleen Bunchy een vrij irritant karakter, hoop dat ie die bullshit een keer achter zit laat en effe badass wordt ofzo.

Man man ray donovan maakt mijn zondag goed op direct ma dexter op zondag op tv man man :p de laatste aflevering was zo goed hoop alleen dat het zo blijft en niet te overdreven wordt. Mickey is echt zalig karakter en punchy irriteert me ook soms inderdaad maar valt nog wel mee. Eerst had ik mijn bedenkingen bij de serie maar na 4 afleveringen werd het snel goed, nu zelfs heel goed

Man man ray donovan maakt mijn zondag goed op direct ma dexter op zondag op tv man man :p de laatste aflevering was zo goed hoop alleen dat het zo blijft en niet te overdreven wordt. Mickey is echt zalig karakter en punchy irriteert me ook soms inderdaad maar valt nog wel mee. Eerst had ik mijn bedenkingen bij de serie maar na 4 afleveringen werd het snel goed, nu zelfs heel goed

Hoop dat nu die dude dood is dat Bunch eindelijk eens normaal wordt, zou me nog wel leuk lijken als hij vanuit dit personage een ****ing psycho wordt ;)

• Topic Starter Topic Starter
punchy wat een geit. :lol::lol:

Serie ook begonnen met kijken, ben nog maar bij aflevering 10.

Seizoens finale was een beetje zwak

Seizoens finale was een beetje zwak

Ik vond het juist wel vet. Dit is juist een serie die gaande weg de seizoenen sterker zal gaan worden. De opbouw vind ik echt geweldig. Je komt steeds meer te weten over de karakters en hoe en waarom ze zo zijn geworden.

Is wel waar. Int begin vond ik de serie niet zogoed maar het was zondags op tv na dexter dus ben blijve volgen. Na 3 afleveringen was ik pas hooked.

Mickey is geweldig personage zeker in die scene met die vrouw van "only if you put a gun on me"

Wisten jullie dat Mickey (Jon Voight) irl de vader van Angelina Jolie is? :)

Nu wel :)

ben er net aan begonnen, misschien slim om spoilers te gebruiken als je eea verklapt.

Wel jammer dat Terry meteen dood gaat na een paar afleveringen.

lol nice..sla dit topic wel over

Vanaf 13 juli weer van start boys

heb er zin in!

Zit alweer paraat :)

Inmiddels is het seizoen vandaag alweer 9 episodes onderweg. Moet zeggen dat dit seizoen een stuk leuker is als seizoen 1.

Zeker, ik vind het erg vet.

Terug
Naar boven