AndroidHealthClinic

Serie: Ray Donovan

Net de final gezien was genieten

Ik zou zeker door kijken. Seizoen 3 finale was geweldig.

Thanks mannen.. :) Dan ga ik de downloads weer even aan zetten!

Ik ben halfverwege afgehaakt omdat ikh et te sloom vind. Ik lees hier en van vrienden hoor ik dat het daarna alleen maar leuker wordt. Daarom pak ikhet verder op :)

Ik ervaar hetzelfde probleem, ik zit in dubio om te starten met seizoen 2. Persoonlijk had ik gehoopt op meer actie omtrent zijn werk als 'fixer', hetgeen ik nu zie zijn voornamelijk familieperikelen met soms een opdracht. Gaat seizoen 2 op dezelfde voet verder als seizoen 1?

Gewoon blijven kijken, is echt een vette serie namelijk.

Zat wel te wachten op het gedeelte dat die chick van Bunchy het al die tijd gewoon deed voor het geld, maar zo ziet het er niet naar uit.

Dat deel snap ik niet echt, want zij wist in het begin toch helemaal niet dat hij zoveel geld heeft?

Dat deel snap ik niet echt, want zij wist in het begin toch helemaal niet dat hij zoveel geld heeft?

Eigen gym, broer met dikke mercedes, vrouwen hebben dat zo door, daarnaast zei hij toen hij haar ten huwelijk vroeg dat hij geld zat heeft. Zocht iig al die tijd naar het addertje, want ja, zo'n chick die even als een blok valt op een dude als Bunchy, is nou eenmaal niet echt realistisch.

onlangs afgekeken, wat een brute scene zeg met dat oude vrouwtje :roflol:

Heerlijke acteur die Mickey speelt, die heerlijke staar in z'n ogen en dan met die handen als er iets moois of interessants gebeurt: "Ain't that something!" (doet me ook echt denken aan Borat "Wauwawiewa"). zo'n verstrooide oude maffioso uitstraling die zo blij als een kind uit z'n ogen kijkt als er wat moois gebeurt.

Is ook een toffe acteur! Zeker als je bedankt dat hij in National Treasure weer een hele zachte, aardige man speelt. Hij is trouwens ook de vader van Angelina Jolie. Ben benieuwd naar het nieuwe seizoen, de poster en eerste teaser zijn al uit!

veel belovende trailer

gisteren aflevering 2 geweest

Terug
Naar boven