MuscleMeat

Serie: The Walking Dead

Wat een waardeloos einde zeg.

Het is gewoon een waardeloze serie, altijd al geweest.

AMC is eigenlijk echt een te preutse zender voor zo'n serie, volgens mij mogen ze het woord '****' niet eens gebruiken. Ving ergens op dat Rick in The Talking Dead had verteld dat ze daarom screwing i.p.v. ****ing hebben gebruikt in de laatste zin van Rick, wat het uiteraard wat minder krachtiger maakt :roflol:

AMC is eigenlijk echt een te preutse zender voor zo'n serie, volgens mij mogen ze het woord '****' niet eens gebruiken. Ving ergens op dat Rick in The Talking Dead had verteld dat ze daarom screwing i.p.v. ****ing hebben gebruikt in de laatste zin van Rick, wat het uiteraard wat minder krachtiger maakt :roflol:

ook die scene in seizoen 3 wanneer maggie en glenn door the govenor gevangen worden, ipv haar te rapen laat ze haar haar bloesje uitdoen en dat was alles. Sloeg nergens op:roflol:

K*teinde zeg..

gvd juist gezien, dit was een ****ing k*tseizoen...

...maar wil toch weten hoe dit nu verdergaat

Dam, jullie maken mij wel nieuwsgierig. Morgen eens kijken.

Ik vond de finale zeker niet slecht.

Enige wat mij een beetje onlogisch leek was dat de kanibalen met geweerschoten hun slachtoffers leiden naar waar ze willen. Kogels lijken met kostbaar goed dus ze zo gebruiken lijkt me een beetje zinloos. Misschien kunnen ze wel zelf kogels maken?

één van de eerste dingen waar ik aan dacht na de finale is, waar is Beth? Die hebben we niet meer gezien? Misschien is ze toen ze gescheiden is geraakt van Daryl in contact gekomen met iemand van de kanibalen en kan zij ze helpen bevrijden? Ben alvast benieuwd wat er nu nog gaat gebeuren.

Wel grappig om te zien hoe de mensen die elke keer zeggen dat het een schijtaflevering was elke keer toch kijken.

Ik vond de finale zeker niet slecht.

Enige wat mij een beetje onlogisch leek was dat de kanibalen met geweerschoten hun slachtoffers leiden naar waar ze willen. Kogels lijken met kostbaar goed dus ze zo gebruiken lijkt me een beetje zinloos. Misschien kunnen ze wel zelf kogels maken?

één van de eerste dingen waar ik aan dacht na de finale is, waar is Beth? Die hebben we niet meer gezien? Misschien is ze toen ze gescheiden is geraakt van Daryl in contact gekomen met iemand van de kanibalen en kan zij ze helpen bevrijden? Ben alvast benieuwd wat er nu nog gaat gebeuren.

Wel grappig om te zien hoe de mensen die elke keer zeggen dat het een schijtaflevering was elke keer toch kijken.

Waarschijnlijk hebben ze in de loop der tijd genoeg wapens en munitie gestolen van hun slachtoffers. Beth is ''the new sherrif'' :roflol: Ik vond het achteraf wel grappig dat Rick in het begin die konijnen val uitlegt, en dat uiteindelijk Terminus dus precies zo'n val is. Ik weet niet meer exact hoe hij het uitlegde, maar kwam er op neer dat de kruimels worden zo geplaatst dat het slachtoffer wel door de val moet lopen.
Ik hoop wel dat er meer snelheid komt in volgend seizoen en dat ze niet weer een half/heel seizoen in Terminus vast zitten. Ik bedoel, Terminus was hun enige hoop, maar nu zijn ze weer een illusie armer. Enige doel van de rest van de groep is om naar Washington te gaan. De opnamelocatie is trouwens zo goed als in Atlanta, dus misschien gaan ze daar ook nog iets mee doen komend seizoen.

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk hebben ze in de loop der tijd genoeg wapens en munitie gestolen van hun slachtoffers. Beth is ''the new sherrif'' :roflol: Ik vond het achteraf wel grappig dat Rick in het begin die konijnen val uitlegt, en dat uiteindelijk Terminus dus precies zo'n val is. Ik weet niet meer exact hoe hij het uitlegde, maar kwam er op neer dat de kruimels worden zo geplaatst dat het slachtoffer wel door de val moet lopen.
Ik hoop wel dat er meer snelheid komt in volgend seizoen en dat ze niet weer een half/heel seizoen in Terminus vast zitten. Ik bedoel, Terminus was hun enige hoop, maar nu zijn ze weer een illusie armer. Enige doel van de rest van de groep is om naar Washington te gaan. De opnamelocatie is trouwens zo goed als in Atlanta, dus misschien gaan ze daar ook nog iets mee doen komend seizoen.

De ontsnapping uit Terminus zal sowieso wel een paar afleveringen duren denk ik.

Achteraf gezien is de val eigenlijk wel duidelijk. Zoals ik hier al eerder vermelde, ben te lui om het opnieuw op te zoeken, vond ik het idee van terminus wat verdacht. Als je als refugeeplaats overal borden gaat hangen dat er ergens een veilige plaats is moet je verdomd sterk in je schoenen staan. Ten eerst zou je dan moeten kunnen voorzien in voedsel/onderdak voor al de inkomelingen maar ten tweede hang je ook nog eens een bordje op met "kijken iedereen, wij hebben hier een goeddraaiende plaats vol met voorraden. Kom ons maar bestelen" voor eventuele dievenbendes die er ongetwijfeld zijn.

Enige wat kon is als het georganiseerd was door de overheid maar daar hebben we eigenlijk nog niets van gezien. Ligt gans het land plat en dan vermoedelijk het ganse continent en de wereld? Wil ik eigenlijk ook nog wel eens zien passeren in de serie :)

Soit, ik kijk sowieso wel naar het nieuwe seizoen. We hebben wel geluk, TWD is gedaan en GoT begint deze week terug opnieuw:D

Wat een seizoens einde zeg. Ik wist meteen al toen de 1e groep bij Terminus aankwam dat er iets niet klopte. Zo iets kan nooit over eind blijven als er geen stricte beveiliging en een systeem is.

Erger me echt aan het feit dat die zombies zo vreselijk langzaam en makkelijk te killen zijn. :roflol:
Die samurai killed zo een groep van 20 zombies in een minuut en dan komen ze zomaar uit het niets iemand tegen die wordt belaagd door een groepje van 10 zombies, Rick: ''we can't help him!''... wtf zeg.

Erger me echt aan het feit dat die zombies zo vreselijk langzaam en makkelijk te killen zijn. :roflol:
Die samurai killed zo een groep van 20 zombies in een minuut en dan komen ze zomaar uit het niets iemand tegen die wordt belaagd door een groepje van 10 zombies, Rick: ''we can't help him!''... wtf zeg.

consistentie is niet 1 van the walking dead's sterke punten:o

las iets over 7 maanden tot nieuwe seizoen? verkeerd gelezen hoop ik?

Volgens mij begint t nieuwe seizoen in oktober pas..

Hoe dan ook he. Wordt in een halve cirkel aangevallen door zombies en blijft dan maar gewoon staan...

Of die laatste scene in terminus waar een paar honderd kogels de grond in worden geschoten om het groepje een bepaalde richting op te dwingen. Kan het nog meer retarded?

6 april weer een nieuwe comic. Kijk er naar uit. so much better...

Gezeur!!! Vond het een tof einde en je kan wel op ieder detail letten. Maar dat ze die kleine wilde rapé vond ik dan wel weer goed verzonnen. Met die kogels was wel beetje erg nep...
Maar zin in het volgend seizoen :-)

Slechter dan afgelopen seizoen kan haast ook niet :-p

Geen idee wat jullie aan het mekkeren zijn, maar dit was gewoon een goede seasonfinale.

Spanning naar Beth en Judith wordt mooi terug opgebouwd, zonder irritant over te komen.

Rick die eindelijk terug badass wordt, één van de redenen waarom TWD in het begin zo goed was. We zien ook de reden waarom hij een p*ssy werd, met tegelijkertijd het grote contrast die hem terug tot de realiteit dwingt dat de wereld van nu gewoon crap is en dat hij Carl enkel in leven kan houden door een ****ing beast te zijn.

Iedereen kijkt al maanden uit naar Terminus, maar niemand die dit had kunnen voorspellen.

Epische cliffhanger.

En echt doordachte subtiele hints zoals die backdoor, het cannibalisme en de konijnenval :roflol:

Terug
Naar boven