TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Zeker, dat is mijn favoriete programma jank elke week als ik kijk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

AMC is eigenlijk echt een te preutse zender voor zo'n serie, volgens mij mogen ze het woord '****' niet eens gebruiken. Ving ergens op dat Rick in The Talking Dead had verteld dat ze daarom screwing i.p.v. ****ing hebben gebruikt in de laatste zin van Rick, wat het uiteraard wat minder krachtiger maakt![]()

Nope, carl had half a glass of milky white cream coming out of his butthole.

Ik vond de finale zeker niet slecht.
Enige wat mij een beetje onlogisch leek was dat de kanibalen met geweerschoten hun slachtoffers leiden naar waar ze willen. Kogels lijken met kostbaar goed dus ze zo gebruiken lijkt me een beetje zinloos. Misschien kunnen ze wel zelf kogels maken?
één van de eerste dingen waar ik aan dacht na de finale is, waar is Beth? Die hebben we niet meer gezien? Misschien is ze toen ze gescheiden is geraakt van Daryl in contact gekomen met iemand van de kanibalen en kan zij ze helpen bevrijden? Ben alvast benieuwd wat er nu nog gaat gebeuren.
Wel grappig om te zien hoe de mensen die elke keer zeggen dat het een schijtaflevering was elke keer toch kijken.
Ik vond het achteraf wel grappig dat Rick in het begin die konijnen val uitlegt, en dat uiteindelijk Terminus dus precies zo'n val is. Ik weet niet meer exact hoe hij het uitlegde, maar kwam er op neer dat de kruimels worden zo geplaatst dat het slachtoffer wel door de val moet lopen.Ik hoop wel dat er meer snelheid komt in volgend seizoen en dat ze niet weer een half/heel seizoen in Terminus vast zitten. Ik bedoel, Terminus was hun enige hoop, maar nu zijn ze weer een illusie armer. Enige doel van de rest van de groep is om naar Washington te gaan. De opnamelocatie is trouwens zo goed als in Atlanta, dus misschien gaan ze daar ook nog iets mee doen komend seizoen.Waarschijnlijk hebben ze in de loop der tijd genoeg wapens en munitie gestolen van hun slachtoffers. Beth is ''the new sherrif''Ik vond het achteraf wel grappig dat Rick in het begin die konijnen val uitlegt, en dat uiteindelijk Terminus dus precies zo'n val is. Ik weet niet meer exact hoe hij het uitlegde, maar kwam er op neer dat de kruimels worden zo geplaatst dat het slachtoffer wel door de val moet lopen.

Erger me echt aan het feit dat die zombies zo vreselijk langzaam en makkelijk te killen zijn.
Die samurai killed zo een groep van 20 zombies in een minuut en dan komen ze zomaar uit het niets iemand tegen die wordt belaagd door een groepje van 10 zombies, Rick: ''we can't help him!''... wtf zeg.

Erger me echt aan het feit dat die zombies zo vreselijk langzaam en makkelijk te killen zijn.
Die samurai killed zo een groep van 20 zombies in een minuut en dan komen ze zomaar uit het niets iemand tegen die wordt belaagd door een groepje van 10 zombies, Rick: ''we can't help him!''... wtf zeg.