XXL Nutrition

Serie: The Walking Dead

damn wat irriteer ik me aan dat puberwijf met dr 'ik ben een puber mijn leven is zo kut en ik vind niemand aardig en niks interessant' blik op dr smoel.
Hoop dat ze snel dood gaat.

Was een apparte aflevering..

Vond em wel goed.

Jezus pls

Shit die gast kan alles. Kung fu. Houdini shit. En staat opeens naast je bed wanneer je nog de punani-dreadlocks van michonne tussen je tanden hebt zitten.

Cliffhanger!!kan niet wAchtwn tot volgende week

LOL @ punani-dreadlocks :roflol:

Ik weet niet van jullie maar ik vond 't nogal komisch toen
die bus zo het meer inreed.

Oh en Rick & Michonne werd tijd!
.

LOL @ punani-dreadlocks :roflol:

Ik weet niet van jullie maar ik vond 't nogal komisch toen
die bus zo het meer inreed.

Oh en Rick & Michonne werd tijd!
.

Haha, zag jij het aankomen? Ik echt niet hoor. Maar misschien ben ik biased omdat ze nou niet echt mijn voorkeur geniet.

Damn, was het maar weer maandag!

Haha, zag jij het aankomen? Ik echt niet hoor. Maar misschien ben ik biased omdat ze nou niet echt mijn voorkeur geniet.

Damn, was het maar weer maandag!
Haha, ik zat er allang op te hopen. Ik ben blij dat ze genoeg afwijken van de comics.
Richonne kan een goede combi zijn. En Michonne krijgt eindelijk wat ze zo graag wou.

fucking nice aflevering, zit goed vaart in nu. Hoop dat dat gevecht de komende al is en dat we niet zon bullshit verhaal van 3 eps tussendoor krijgen

Vorige week vroeg ik me af of Jesus niet gewoon gewacht had totdat Rick en Darryl hem hadden ingehaald, door te doen alsof hij een band moest verwisselen...

Dikke aflevering.

12328110_890244707758900_1073382062_n.jpg?ig_cache_key=MTE5Mjg0OTU1MDAzMTYzMzAyMg%3D%3D.jpg

Ik vraag me continue af waarom personen in deze serie de keuzes maken die ze maken. Waarom riskeert Jesus bijvoorbeeld zijn leven om een vrachtwagen met voedsel te stelen terwijl hij ergens woont waar meer dan voldoende vers voedsel aanwezig is? Waarom lieten Rick en Dwight hun auto achter toen ze die vrachtwagen vonden? Waarom gingen ze niet direct terug naar hun kamp toen ze die vrachtwagen vonden? Waarom rennen ze achter die vrachtwagen aan nadat ie gejat was? Waarom riskeren ze vervolgens nog een keer die vrachtwagen om Jesus te vangen?

Antwoord: tis gewoon een slechte serie.

Waarom zou hij dit hebben gedaan?
Ik dacht zelf om erachter te komen met wat voor volk hij te maken had.
Hij zou meeliften, maar uiteindelijk hebben ze hem bewusteloos en al meegenomen. Daarop nam hij hun mee naar zijn kamp. Mission accomplished.

Ik vraag me continue af waarom personen in deze serie de keuzes maken die ze maken. Waarom riskeert Jesus bijvoorbeeld zijn leven om een vrachtwagen met voedsel te stelen terwijl hij ergens woont waar meer dan voldoende vers voedsel aanwezig is? Waarom lieten Rick en Dwight hun auto achter toen ze die vrachtwagen vonden? Waarom gingen ze niet direct terug naar hun kamp toen ze die vrachtwagen vonden? Waarom rennen ze achter die vrachtwagen aan nadat ie gejat was? Waarom riskeren ze vervolgens nog een keer die vrachtwagen om Jesus te vangen?

Antwoord: tis gewoon een slechte serie.
Eerste fout was hun auto te laten staan om 't later op te halen.

Snap wel dat ze voor het gemak die sleutels in het contact lieten, maar langzamerhand moesten ze weten dat de levenden nog steeds een even groot gevaar vormen als zombies.

*seriousmode off*

Terug
Naar boven