SHaDoWLanDZ
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 17%
SHaDoWLanDZ - Test-E / D-Bol ----- NOW CUTTING
Heey Jonges,
Na maaaaandenlang me in te lezen over AAS is dan eindelijk me eerste "echte" cycle aangebroken.. Na vorig jaar in Juni mijn mislukt ervaring met winny tabs (einde van cycle kruisband gescheurd..) ben ik helemaal terug op koers..
In september had ik mijn kruisband operatie eropzitten en dus de eerste 6 weken was het rustig revalideren maar momenteel ben ik helemaal terug waar ik was aangaande kracht.
Mijn huidige stats zijn:
1m79
85kg - 15%
Enkele krachtstats
BP - 2x100kg
DL - 3x200kg
SQ - 1x140kg (meede door kruisband revalidatie,..)
DB-Press (incline) - 5x44kg
DB-Schouder-press: - 5x36kg
Ik train zo'n 4 jaar waarvan 2 jaar echt serieus aangaande voeding vooral..
Ik heb vooral liggen kloten met het feit dat ik 2 jaar geleden nog op 102kg @ 26% zat..
Mijn eerste cycle zal dus de basis-ingrediënten omvatten
01-10 - Test-E - 500mg/week
01-04 - Dboll - 30-40mg/dag
01-15 Proviron - 25-50-75mg/dag
12-15 Nolvadex - 40-20mg/dag
Even wat toelichting over de cycle aangaande Proviron..
Ik heb vooral op 't amerikaanse board veel gelezen en info vergaard aangaande dit AAS..
Ik waag het er dus op om de volledige cycle Proviron op lage dosis erbij te nemen tegen (teveel aan) oestrogeen, bloaten en natuurlijk meer vrije test..
De reden dat proviron in de nakuur blijft is ter ondersteuning van het opgangbrengen van natuurlijke test-productie... Hier zullen het er waarschijnlijk ook vele oneens mee zijn en hun eigen visie/mening hebben..
We gaan in ieder geval voor de 95kg
Voedinsschema is ruwweg 4000kcal / 250-300gr eiwitten, 3-4 liter water,..
Net mijn hele stock Tonijn, Kwark, Zalm en dergelijke aangevuld dus al geen gekloot daar
supplementen:
Omega 3
Multivitaminen
BSN - Syntha6
Stacker W(hey)
Op & aanmerkingen meer dan welkom
Greetz!
Heey Jonges,
Na maaaaandenlang me in te lezen over AAS is dan eindelijk me eerste "echte" cycle aangebroken.. Na vorig jaar in Juni mijn mislukt ervaring met winny tabs (einde van cycle kruisband gescheurd..) ben ik helemaal terug op koers..
In september had ik mijn kruisband operatie eropzitten en dus de eerste 6 weken was het rustig revalideren maar momenteel ben ik helemaal terug waar ik was aangaande kracht.
Mijn huidige stats zijn:
1m79
85kg - 15%
Enkele krachtstats
BP - 2x100kg
DL - 3x200kg
SQ - 1x140kg (meede door kruisband revalidatie,..)
DB-Press (incline) - 5x44kg
DB-Schouder-press: - 5x36kg
Ik train zo'n 4 jaar waarvan 2 jaar echt serieus aangaande voeding vooral..
Ik heb vooral liggen kloten met het feit dat ik 2 jaar geleden nog op 102kg @ 26% zat..
Mijn eerste cycle zal dus de basis-ingrediënten omvatten

01-10 - Test-E - 500mg/week
01-04 - Dboll - 30-40mg/dag
01-15 Proviron - 25-50-75mg/dag
12-15 Nolvadex - 40-20mg/dag
Even wat toelichting over de cycle aangaande Proviron..
Ik heb vooral op 't amerikaanse board veel gelezen en info vergaard aangaande dit AAS..
Ik waag het er dus op om de volledige cycle Proviron op lage dosis erbij te nemen tegen (teveel aan) oestrogeen, bloaten en natuurlijk meer vrije test..
De reden dat proviron in de nakuur blijft is ter ondersteuning van het opgangbrengen van natuurlijke test-productie... Hier zullen het er waarschijnlijk ook vele oneens mee zijn en hun eigen visie/mening hebben..
We gaan in ieder geval voor de 95kg

Voedinsschema is ruwweg 4000kcal / 250-300gr eiwitten, 3-4 liter water,..
Net mijn hele stock Tonijn, Kwark, Zalm en dergelijke aangevuld dus al geen gekloot daar

supplementen:
Omega 3
Multivitaminen
BSN - Syntha6
Stacker W(hey)
Op & aanmerkingen meer dan welkom

Greetz!
Laatst bewerkt: