MuscleMeat

SHaDoWLanDZ - Test-E / D-Bol

SHaDoWLanDZ

Competitive Bodybuilder
Waardering
19
Lengte
1m79
Massa
99kg
Vetpercentage
17%
SHaDoWLanDZ - Test-E / D-Bol ----- NOW CUTTING

Heey Jonges,

Na maaaaandenlang me in te lezen over AAS is dan eindelijk me eerste "echte" cycle aangebroken.. Na vorig jaar in Juni mijn mislukt ervaring met winny tabs (einde van cycle kruisband gescheurd..) ben ik helemaal terug op koers..

In september had ik mijn kruisband operatie eropzitten en dus de eerste 6 weken was het rustig revalideren maar momenteel ben ik helemaal terug waar ik was aangaande kracht.

Mijn huidige stats zijn:

1m79
85kg - 15%

Enkele krachtstats

BP - 2x100kg
DL - 3x200kg
SQ - 1x140kg (meede door kruisband revalidatie,..)
DB-Press (incline) - 5x44kg
DB-Schouder-press: - 5x36kg

Ik train zo'n 4 jaar waarvan 2 jaar echt serieus aangaande voeding vooral..
Ik heb vooral liggen kloten met het feit dat ik 2 jaar geleden nog op 102kg @ 26% zat..

Mijn eerste cycle zal dus de basis-ingrediënten omvatten :cool:

01-10 - Test-E - 500mg/week
01-04 - Dboll - 30-40mg/dag

01-15 Proviron - 25-50-75mg/dag
12-15 Nolvadex - 40-20mg/dag

Even wat toelichting over de cycle aangaande Proviron..

Ik heb vooral op 't amerikaanse board veel gelezen en info vergaard aangaande dit AAS..
Ik waag het er dus op om de volledige cycle Proviron op lage dosis erbij te nemen tegen (teveel aan) oestrogeen, bloaten en natuurlijk meer vrije test..
De reden dat proviron in de nakuur blijft is ter ondersteuning van het opgangbrengen van natuurlijke test-productie... Hier zullen het er waarschijnlijk ook vele oneens mee zijn en hun eigen visie/mening hebben..

We gaan in ieder geval voor de 95kg :D

Voedinsschema is ruwweg 4000kcal / 250-300gr eiwitten, 3-4 liter water,..
Net mijn hele stock Tonijn, Kwark, Zalm en dergelijke aangevuld dus al geen gekloot daar :p

supplementen:

Omega 3
Multivitaminen
BSN - Syntha6
Stacker W(hey)

Op & aanmerkingen meer dan welkom ;)

Greetz!

Laatst bewerkt:
je trainingschema ziet er een beetje onorthodox uit, kun je s laten zien hoe dat er in 1 week uitziet?

verder ziet het er netjes uit, goed je huiswerk gedaan. zou zelf echter met de dianabol op 30mg beginnen ipv eindigen, dit kan je misschien wat hoofdpijn besparen. Creatine kun je ook wat langer nemen dan 5 weken, verder prima in orde.

Ik zou de proviron pas vanaf week 5 starten, als je gedaan hebt met de dbol.

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij moet het er nu beter staan?
Ik was vergeten de dagen erbij te zetten... :rolleyes::p

Bedankt over het Dboll-advies!
Inderaad, de creatine gaat zowieso wat langer doorlopen normaal!

Jeppe > dat dacht ik ook.. dat las ik ook op vele cycles, vooral hier, maar de dosis is laag (25mg/dag) en zou me dus niet van enige gains moeten houden.. indien het dan toch wat moest beperken, dan zou dit toch maar "vocht/vet/water" zijn "denk/hoop" ik :)

vind je trainingschema niet echt optimaal, cardio dag na benen?
biceps na benen?
waarom niet biceps bij je schouders, buik en cardio naar benen?

vind je trainingschema niet echt optimaal, cardio dag na benen?
biceps na benen?
waarom niet biceps bij je schouders, buik en cardio naar benen?

Reden:

Ik train schouders graag apart, zodat ik na schouders cardio kan doen,
Cardio direct na benen werkt voor mij niet goed, enkele malen geprobeerd en m'n benen zijn zo vermoeid dat ik haast geen 20min op de loopband kan...
Biceps na benen lijkt me ook goed te doen (grote/kleine spiergroep)

Liever met "frissere" benen rustig op de loopband, uit mijn ervaring ging dit beter, ik liep de stijfheid er lekker uit, als ik de dag ervoor benen getraind had, zo voelde ik het althans..

Biceps bij schouders gebeurde ook wel eens, maar het is nu weer tijd om het schema om te gooien naar dit.. en dat is eigenlijk nog wel de belangrijkste reden.

Ik wilde bij geen enkele dag last hebben van een andere (stijve) spiergroep. En in dit schema, is me dat aardig gelukt.

ik zou ook zeker geen cardio meer na mn benen doen, maar er voor, als warming up. na benen heb ik weining puf meer voor mn biceps, hoewel ik t wel s heb gedaan, maar enkel zodat ik alles 2x per week pakte. Vind trouwens onderarmen trainen ook fijner na biceps/triceps, want nu train je dond. je biceps en de dag erna je onderarmen, die eigenlijk dan rust nodig hebben.

Ik begrijp wat je bedoeld hoor, maar na benen kan ik nog wel wat Biceps doen, indien ik er toch last van zou hebben switch ik wel, maar het is een kwestie van te bekijken hoe dit schema het voor me gaat doen...
Onderarmen de dag na biceps, heb ik persoonlijk ook niet zo zeer last van aangezien ik op m'n biceps zelden stijfheid ondervindt, omwille dat ik ze ook niet hard aanpak.
dumbbell Curls
Hammer Curls
Concentration Curls..

Zoals ik je zei, dit is persoonlijke ervaring, onderarmtraining voor mij bestaat trouwens maar uit 2 oefeningen, omgekeerde polscurl (bankdruk-barbell achter me) en zware reversed curls :D

golf_weight_training_reverse_wrist_curl.gif

Bedankt voor je inbreng!

Laatst bewerkt:
Ik begrijp wat je bedoeld hoor, maar na benen kan ik nog wel wat Biceps doen, indien ik er toch last van zou hebben switch ik wel, maar het is een kwestie van te bekijken hoe dit schema het voor me gaat doen...
Onderarmen de dag na biceps, heb ik persoonlijk ook niet zo zeer last van aangezien ik op m'n biceps zelden stijfheid ondervindt, omwille dat ik ze ook niet hard aanpak.dumbbell Curls
Hammer Curls
Concentration Curls..

Zoals ik je zei, dit is persoonlijke ervaring, onderarmtraining voor mij bestaat trouwens maar uit 2 oefeningen, omgekeerde polscurl (bankdruk-barbell achter me) en zware reversed curls :D

golf_weight_training_reverse_wrist_curl.gif

Bedankt voor je inbreng!

moet je tijdens de kuur natuurlijk wel doen he..!
wil dr niet op doorhameren hoor, maar kijk wel uit met blessures, zeker met je onderarmen trainen terwijl ze rust nodig zijn. iig alle succes met je kuur, logje wordt altijd gewaardeerd!

trouwens, de oef die je afbeeld is ook fijn om staand te doen, met de stang voor je kruis. Weet niet of je m zo wel s doet, maar bij deze.

Hehe klopt!

Doe 'm ook vaak staand!

Natuurlijk ga ik tijdens kuurtje m'n biceps wel enorm hard aanpakken, maar zoals ik het ervaar, heb ik de volgende dag bijna nooit last van biceps, of ik moet weer 4 oefeningen en 5 sets en 15 reps doen, dan voel ik soms eens wat.. :rolleyes:

We gaan knallen, dat is zeker!
Indien ik problemen ervaar met het trainingsschema, ga ik dit zowieso aanpassen naar wat wel beter gaat dan, maar dat zien we in de komende weken wel.

Bedankt man!

Zooowéé

Vandaag is de eerste inject gezet..

2ml Test-E spreidde zich over mijn rechterquads.. hmmmm!
Dus, vlekkeloos in het been na wat nerveuziteit toch :rolleyes::D
Alleen het aspireren moet ik nog wat onder de knie krijgen, maar oefening baart kunst zeker :o

Volgende keer probeer ik ofwel andere been, ofwel in m'n glutes ofwel de schouder, maar wil ze zowieso allemaal gehad hebben :cool:

Ook de 3 dianabol tabs zijn lekker verteerd al..

Lekker gebonkt vandaag @ gym met wat borst en triceps werk.. hevige pomp, maar dat is omdat ik er al sinds vrijdag naar uitkeek en ubergemotiveerd was!
Ik kreeg echt niet genoeg van het betere Press & Dipwerk :p
Douchen na de training was dus ook geen lachertje! ;)

Hopelijk voel ik de dboll aan't einde van de week of begin volgende week stillaan zijn werk verrichten, ik heb er helemaal zin in jonges! :D

Nu een halve kilo kwark intanken, richting de vriendin en slapuh!

M.

succes en veel gains toegewenst...

Dank juhh..!

Stijf gevoel in been, vooral de injectieplek voelt wel zeer aan, maar dat is zoals iedereen wel eens heeft, op wat uitzonderingen na zeker :)
Vind 't wel lekker :D Hopelijk alleen niet teveel last ervan tijdens 't deadliften strax..

Buik staat al lekker bol van al dat gevreet, wel effe een mentale aanpassing omwille dat ik net uit een cut kom en vrij tevreden begon te worden hoe m'n taille begon te slinken :D

Ach, komt wel goed.

M.

Succces!!!:D

hou ons op de hoogte !

Jazeker beestige training gehad!

M'n rug was net een boomstronk! :p

Deadlift PR gebroken, 4x200kg, wat op 3x200 stond.. die 1tje meer was een enorme hel maar op karakter toch lekker opgetrokken :cool:

Beestig voelde ik me toen! :eek:

Voor de rest heb ik nu wat lichte hoofdpijn en nu al stijfgevoel in de onderug, wat vrij snel is maar dat kan van de trainingterugslag zijn en Dbol :D

M.

Succes kerel!!! Mooie stats al op die DL zeg!!!

Ik kan met volle glorie (:rolleyes:) zeggen dat de Dianabol ingeslagen is :D

Wat een beestige training!!!

Schouders is zowieso me favoriet, maar na 5 daagjes op 30mg/dag dianabol, was het vandaag dan de dag dat de kracht zou gaan steigeren..! :cool:

Vorige week, op de laatste trainingsdag voor het begin van de kuur duwde
ik met schouderspresses nog 5x36kg dumbbells..

Vandaag, vrijwel zonder al teveel moeite 9x36 :eek:
Ik stond effe versteld hoe makkelijk die dumbbells de lucht ingingen.. heerlijk!
Ook 6x74kg behind the neck press ging lekker (losse stang)

Natuurlijk kreeg ik vandaag al de opmerking van de uitbater en enkele trainingsmaatjes dat m'n gezicht wat ronder is.. jawadde.. dus ik heb al last van vochtretentie in me gezicht haha :D

Het boeit me niet, ik wil gewoon lekker vreten en knalle..

en dit is nog maar het begin :D
knallen met die handel!!!

Inderdaad het begin haha, dit is de eerste dag met "merkbare" krachtoename...

Ik ben erg benieuwd... :D

Nu effe m'n bord pasta met brocolli & zalm leegjappen :D

Groenselsss!

Terug
Naar boven