Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heeey jonges, ja split werkt voor mij ook het beste!
Roberto> ik moet je gelijk gaan geven, maar dan op een andere manier, ik ga mijn schema herzien in de zin dat ik benen verschuif naar dinsdag!
Ik heb deze week een enorme onderrug belasting gehad door dinsdag rug te doen en zwaar te deadliften, waardoor mijn squat op donderdag ENORM pijnlijk was... Dit wil ik niet nog eens meemaken, dus ik ga Benen naar dinsdag gooien en Rug naar donderdag
Dan krijgen we:
MA - Borst + Tri
DI - Benen + Biceps
WO - rust
DO - Rug + Buik
VRIJ - Schouders + Onderarmen & Cardio
@ indekay > idd, ik ben ook enorm versteld ervan, het moet wel van dboll zijn aangezien ik exact een week geleden met moeite 5x36kg had en nu 'vrij vlot' 9x36..
Ik ben vooral benieuwd naar de borsttraining van maandag!
Ondertussen staat er zeker 4kg bij op de weegschaal, maar die cijfers zeggen me totaal nix, aangezien ik uit een zware k*t kom en dus dit de eerste week van bulken was waardoor mijn lichaam zich helemaal volgestoempt heeft met vocht, nutrieënten,..
Vooral mijn dikke hamsterkop laat me weten dat de dboll zijn ding aan't doen is haha
Groeten! M.
succes gozer

(na een weekje.. mooi zo)

ik ging scheeeeffff hehe..
****, je gaat hard man. Je pakt heel wat meer massa dan mij. Wel heb ik dan amper last van vocht, wat weer mooi meegenomen is.Elk voordeel heb z'n nadeel. Succes verder.

)

Hey kerel goeie trainingen!!
Ik zit ook tedenken aan dianabol en test als 1e cycle alleen ben er nog niet helemaal over uit of ik dianabol wel moet doen.
Misschien toch alleen test, ik kijk wel ..... maar blijf je log zeker volgen.
succes!