MuscleMeat

SHaDoWLanDZ - Test-E / D-Bol

Een riem doet wonderen tegen de pijnlijke pomp in je rug tijdens je benen training. Vind iniedergeval dat ik een stuk zwaarder kan zonder al teveel last te hebben van mijn onderrug, is wel de moeite waard om te proberen imo.

• Topic Starter Topic Starter
Dank voor je tip!

Ik heb inderdaad gisteren ook m'n riem gebruikt tijdens de zwaarste set.. Deftig die core opspannen en door de knietjes zakken en hopen dat je nog rechtkomt na de laatste rep :D

Vandaag heb ik echt OVERDREVEN veel last van vocht in m'n onderbenen/enkels, pfoeh, op 't werk moest ik bijna m'n sokken uitdoen, zo knelde ze.. :mad:

Dit bewijst dan toch dat de proviron al niet echt vocht onderdrukt 'bij mij' tijdens het innemen van dianabol (aangezien het oestrogeen zou 'blokken dacht ik dat het vocht ook wat minder zou zijn)
Nou goed, ik zat maar op 25mg/dag, waarschijnlijk niet de moeite, maar ga vandaag uppen naar 50mg en in de 4de week 75-100 denk ik.

Zien of het tegen eind van de week misschien betert.

Groeten, M!

Heeey jonges, ja split werkt voor mij ook het beste!

Roberto> ik moet je gelijk gaan geven, maar dan op een andere manier, ik ga mijn schema herzien in de zin dat ik benen verschuif naar dinsdag!

Ik heb deze week een enorme onderrug belasting gehad door dinsdag rug te doen en zwaar te deadliften, waardoor mijn squat op donderdag ENORM pijnlijk was... Dit wil ik niet nog eens meemaken, dus ik ga Benen naar dinsdag gooien en Rug naar donderdag ;)

Dan krijgen we:

MA - Borst + Tri
DI - Benen + Biceps
WO - rust
DO - Rug + Buik
VRIJ - Schouders + Onderarmen & Cardio

@ indekay > idd, ik ben ook enorm versteld ervan, het moet wel van dboll zijn aangezien ik exact een week geleden met moeite 5x36kg had en nu 'vrij vlot' 9x36..
Ik ben vooral benieuwd naar de borsttraining van maandag!

Ondertussen staat er zeker 4kg bij op de weegschaal, maar die cijfers zeggen me totaal nix, aangezien ik uit een zware k*t kom en dus dit de eerste week van bulken was waardoor mijn lichaam zich helemaal volgestoempt heeft met vocht, nutrieënten,..
Vooral mijn dikke hamsterkop laat me weten dat de dboll zijn ding aan't doen is haha :p

Groeten! M.

Hmm ???

Nee flauw :D succes gozer

Hahaha :D goddamn.. foutje :rolleyes:
Thanx :D

Ziet er lekker uit man :D

Elke week een PR neerzetten moet goed zijn voor je motivatie :)

Blijven knalle :thumbs:

Effe meedelen dat mijn rugtraining vandaag een succes was... :D

Vorige PR op deadlift was 4x200kg (vorige week)..

Vandaag 6x200kg!!!! :lifter:

Next week.. vreet ik die 210kg op!!! :p

Na afloop was ik wel compleet maar dan ook compleet naar de kl..
Dan maar enkele setjes voor buik gedaan.. :spaz:

Ik merk dat ik vrij "luchtig" door de dag ben, in de zin dat mijn mood goed is, ik kan/wil met alles lachen, soms overdreven zelfs..
Maar als ik me opjaag, is het ook wel feller dan anders..

Ik veronderstel dat de dianabol doet wat het moet doen.. :D (na een weekje.. mooi zo)

Groeten, M.

succes kerel ik ga dit zeker volgen!!!

ziet er goed uit allemaal, keep on going.

Hé Jonges, tijd voor weer een update.

Inmiddels gaan we week 3 laten starten..
De 3de injectie is alles behalve vlekkeloos verlopen eigenlijk..

Ik probeerde in m'n linkerquad.. Prikte er lekker door, tot ik helemaal erin zat, effe aspireren, geen bloed, alles nog OK, maar ik voelde toch wel wat lichte pijn.. Bij het injecteren zelf, kwam door de druk m'n naald terug omhoog... ???
Dit veroorzaakte wel wat meer pijn waardoor het niet mogelijk was alles erin te duwen..
Ik denk dat ik kort bij een zenuw zat?

Ik heb toen nog wat doorgeduwd tot er bijna 1ml inzat, naald terug uitgetrokken, nieuwe naald en in m'n andere quad gezet.. en de rest daar geinjecteerd..
Was dus een vreemde ervaring in m'n linkerbeen, deed echt pijn..
Nou ja... ben benieuwd naar volgende keer..

Afgelopen zaterdag ben ik FLINK gaan bunkeren bij de Mexicaan.. :D
Ik heb me helemaal niet ingehouden en me het licht uitgegeten haha!

Inmiddels staat de weegschaal rond de 94-95kg.. Zogezegd een gain van een kleine 10kg dus, maar m'n vochtkop en vochtbenen laten wel anders uitschijnen :p
Ik ga benieuwd zijn wat er van over schiet als de dbol gedaan is en we rond week 6-7 zitten!

Ik zou nog graag mijn trainingsschema gaan aanpassen..
Ik geef de voorkeur aan 2x schouders per week, aangezien ik vind dat deze achter lopen..

Mij straks eens effe mee bezighouden, nu richting gym ;)

Byezz!

HEEEEEEEERLIJKE training gehad vandaag..! :D

Schouders knalde de kracht er weer uit.
Hier en daar een PR gezet vooral op db schouder-press.

Enkele getallen;

DB shoulder press:

10x36kg
5x40kg
6x40kg :eek: ik ging scheeeeffff hehe..

Seated Side raises (niet m'n sterkste punt, maar toch niet slecht..)

10x14kg
10x14kg
14x12kg

Ik heb het idee dat vocht op m'n middel en kop héél minimaal aant wegtrekken is, misschien te wijten aan 't uppen van de Proviron naar 50mg/dag...
Ben ik wel blij om want vorige week was 't echt ERG in m'n gezicht :twitch:

Grtz,

M.

****, je gaat hard man. Je pakt heel wat meer massa dan mij. Wel heb ik dan amper last van vocht, wat weer mooi meegenomen is. :cool: Elk voordeel heb z'n nadeel. Succes verder.

****, je gaat hard man. Je pakt heel wat meer massa dan mij. Wel heb ik dan amper last van vocht, wat weer mooi meegenomen is. :cool: Elk voordeel heb z'n nadeel. Succes verder.

Daar zeg je't!

Ik zag liever 5kg minder op de weegschaal , gewoon omdat we allemaal weten dat het onrealistisch is om op 2.5weken een kleine 10kg te gainen.. Dus liever een hoop minder vocht gehad.. maar ach, 't verdwijnt wel weer :D :rolleyes:

Thanx!

Hey kerel goeie trainingen!!
Ik zit ook tedenken aan dianabol en test als 1e cycle alleen ben er nog niet helemaal over uit of ik dianabol wel moet doen.
Misschien toch alleen test, ik kijk wel ..... maar blijf je log zeker volgen.

succes!

Thanx dude!

Tjah, ik twijfelde ook aan dianabol erbij, omwille dat ik nou niet echt begon aan m'n cycle met een laag vet% maar ach, het loopt goed zo, de ervaring met dit goedje is wel eens leuk..
Na een dikke week merkte ik krachtoename, begon ik er opeens gezwollen uit te zien (wa soms wel voor vreemde opmerkingen hier thuis zorgde maar ja :D )
+ ik voel me best goed in m'n vel.. elke dag enorm zin om te trainen,..

Maar daar doen we't voor hé :D

Weegschaal stond vanmorgen op 95.6
Vanaf volgende week ga ik de kcals uppen aangezien we dan de laatste week dianabol ingaan en ik dan bedenk dat de komende weekjes m'n gewicht gaat stabiliseren of mss wel zakken door het vochtverlies dat ik met grote mate tot nu toe heb opgelopen :rolleyes:

Grtzz.. M.

Hey kerel goeie trainingen!!
Ik zit ook tedenken aan dianabol en test als 1e cycle alleen ben er nog niet helemaal over uit of ik dianabol wel moet doen.
Misschien toch alleen test, ik kijk wel ..... maar blijf je log zeker volgen.

succes!

+1 :D

Andere log van robin hood trouwens ook.

Kleine update,

Ik neem de dbol tabs nu 2 per 2

2 smorgens en 2 voor de training of savonds..
Ik weet niet of dit veel gaat uitmaken.. Zien wel. Nog 1.3 week te gaan met dat goedje :)

Gewicht vanmorgen was 96.3kg.

Elke training worden PR's gezet, dus dat blijft leuk. :D

Ik train nu 5/7 (ma, di, do, vrij, za)

Spiegel zegt nog niets echt wat noemenswaardig buiten de "opgeblazen look"..
Hamsterkoppie zit er wel nog :D

Grtz, M.

Potverdomme!! Jij gaat echt ongekend lekker!

Ik ben afgelopen zaterdag begonnen met Test E, Trenbolone E en Dianabol (ook van EPL,zelfde batch als jij) Maar tot op heden nog nix gebeurt (na 6dagen) Maar dat komt nog wel.
Dat jij 4-5kg in 1 week pakt heb ik echt nog nooit gehoord!

Kben jaloers, keep it up!

Blijven Beuken dan komt alles goed!

Leuk log om te lezen. Je knalt als een madderfak zo te horen! Aan het eind van je log willen we wel before/after pics zien he? Stats zijn leuk, maar niets is zo tof als visuele bevestiging van je vooruitgang ;)

Ik ga je log zeker volgen, heel veel succes ermee! :thumbs:

Terug
Naar boven