AndroidHealthClinic

SHaDoWLanDZ - Test-E / D-Bol

Ik vind het eerlijk gezecht maar een lui trainingschema als je aan de AS zit;)
Hoezo geen 6 dage per week?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom wel...?

Hoezo geen 4 dagen?
Rust is toch net zo belangrijk als de training zelf lijkt me, ondanks je sneller herstelt onder de de AS...

Dit is m'n eerste kuur, ik heb me meeeeer dan goed genoeg ingelezen, over de AAS opzich en alles wat daar rond zit.. Over het "vermerderen/verhogen" in training ben ik persoonlijk nog niet veel tegengekomen..

Ik sta natuurlijk open voor alle suggesties of schema's die het/mijn resultaat zouden bevorderen!

Dus voel je vrij effe je advies hierover te geven ;)

Thanx!

4 dagen trainen is niet echt lui te noemen toch? als je hier goed op gaat niets aan veranderen...

ik zou persoonlijk 3x pw een fullbody doen, of 2x pw een ub/lb
maar dat is puur een voorkeurs kwestie (split vind ik zo saaaai)

nee, vind split heerlijk, maar zou het zelf ook iets anders aanpakken, maar dat weet ts wel-)

Na 5 dagen al die krachtwinst... vetjes!!! Bij mij heeft 't toch een tweetal weken geduurd.
Ik doe zelf ook een 4 daagse split + een 5de dag om nog eens te squatten en achterlopende spiergroepen extra aan te pakken.

Heeey jonges, ja split werkt voor mij ook het beste!

Roberto> ik moet je gelijk gaan geven, maar dan op een andere manier, ik ga mijn schema herzien in de zin dat ik benen verschuif naar dinsdag!

Ik heb deze week een enorme onderrug belasting gehad door dinsdag rug te doen en zwaar te deadliften, waardoor mijn squat op donderdag ENORM pijnlijk was... Dit wil ik niet nog eens meemaken, dus ik ga Benen naar dinsdag gooien en Rug naar donderdag ;)

Dan krijgen we:

MA - Borst + Tri
DI - Benen + Biceps
WO - rust
DO - Rug + Buik
VRIJ - Schouders + Onderarmen & Cardio

@ indekay > idd, ik ben ook enorm versteld ervan, het moet wel van dboll zijn aangezien ik exact een week geleden met moeite 5x36kg had en nu 'vrij vlot' 9x36..
Ik ben vooral benieuwd naar de borsttraining van maandag!

Ondertussen staat er zeker 4kg bij op de weegschaal, maar die cijfers zeggen me totaal nix, aangezien ik uit een zware cut kom en dus dit de eerste week van bulken was waardoor mijn lichaam zich helemaal volgestoempt heeft met vocht, nutrieënten,..
Vooral mijn dikke hamsterkop laat me weten dat de dboll zijn ding aan't doen is haha :p

Groeten! M.

Laatst bewerkt:
4 dagen trainen is niet echt lui te noemen toch? als je hier goed op gaat niets aan veranderen...

ik zou persoonlijk 3x pw een fullbody doen, of 2x pw een ub/lb
maar dat is puur een voorkeurs kwestie (split vind ik zo saaaai)

klopt, split schema is niks, ik pak altijd full body. net waar ik zin in heb. en het gaat goed zo, hoppa:P

Het is en blijt idd een voorkeurskwestie..

Ik ben nu van plan de komende 10 weken op splitschema alle spiergroepen apart een opdoffer te geven waar ik krom van naar huis moet gaan :D

Na de kuur, wil ik eventueel overgaan op een "iets" rustiger FB schema, daarom niet minder zwaar trainen, maar effe net wat anders dan..

Waarom wel...?

Hoezo geen 4 dagen?
Rust is toch net zo belangrijk als de training zelf lijkt me, ondanks je sneller herstelt onder de de AS...

Dit is m'n eerste kuur, ik heb me meeeeer dan goed genoeg ingelezen, over de AAS opzich en alles wat daar rond zit.. Over het "vermerderen/verhogen" in training ben ik persoonlijk nog niet veel tegengekomen..

Ik sta natuurlijk open voor alle suggesties of schema's die het/mijn resultaat zouden bevorderen!

Dus voel je vrij effe je advies hierover te geven ;)

Thanx!

Niet om je af te zeiken hoor
maar als ik aan de AS zou zitten zou ik er alles uit halen wat er uit te halen valt. Het zijn tenslotte niet zomaar snoepjes
Je hersteld veel sneller dus waarom niet 6 dagen per week trainen?
Hoeveel oefeningen en sets doe je dan per training?

Gemiddeld 3-4 oefeningen van 4-5 sets in de sT van 6-6-8-10-12.. (na opwarming)
Soms eens omgekeerd, hangt af of ik een hoog gewicht wil beginnen ofzo..

Je bent nu idd al de 2de die zegt dat mijn schema te "licht" lijkt te zijn..
Ik denk dat ik het voor mezelf ga moeten uitmaken, hoe ik hierop zal gaan..
Bedankt voor je advies/mening in ieder geval!

Misschien dat ik vanaf de 3de week wel wat meer kan inplanten, is het niet meer oefeningen, eventueel een extra trainingsdag..

Qua sets ga ik zeker niet hoger dan 4-5..

Biceps doe ik zelfs maar 3 oefeningen op 3 sets.. is mij MEER dan genoeg om een gruwelijke pomp te krijgen en het gevoel te hebben dat ik dikke aardappelen aant kweken ben :D

ijkt me een prima volume, gewoon je eigen koers varen!

zeker, maar het is ook zonde om na de kuur erachter te komen dat het toch wel beter had gekunt.

juist!

Daarom, ik ga het bezien de eerste weken, als ik voel dat het me "te goed" gaat in de zin dat ik toch wel nog meer kan zonder overtraining of wat dan ook, ga ik eventueel een extra trainingsdag inlassen!

Als je aan het eind van de week energie overhoud zou ik zeker een extra dag erbij gaan trainen zou ik zegge;)
2x al je spiergroepen in 1 week trainen moet makkelijk gaan qua energie met jou kuur:D

Als je aan het eind van de week energie overhoud zou ik zeker een extra dag erbij gaan trainen zou ik zegge;)
2x al je spiergroepen in 1 week trainen moet makkelijk gaan qua energie met jou kuur:D

Okej!
Thanx voor het advies, ik voel me in ieder geval goed momenteel en denk wel dat ik "energie" over heb ja, dus waarschijnlijk plan ik nog een extra dagje is of ga ik idd enkele spiergroepen 2 keer per week afbeulen.. de vraag is.. gaat dit me werkelijk wat opleveren..?
In theorie wel.. (2x afbreken = 2x opbouwen = meer rendement,..? )

tijdens je kuur kun je makkelijk op 2 keer per week gaan zitten.

Bedankt voor het advies om het trainingsvolume op te krikken jonges,
Naarmate de kuur vordert, de kilo's bijkomen, krachtwinst,.. ga ik het bekijken om dit toe te passen.

2de inject is gezet..

Ging lang niet zo vlot dan de eerste, opnieuw in m'n quad, ander been wel, maar naald ging er absoluut niet goed in, ik denk iets te traag bij het doorprikken.. Dus naald uitgetrokken want deed echt teveel pijn, nieuwe naald gezet, en opnieuw.. Ging goed toen..

Dbol is sinds vandaag op 40mg/dag opgeschroefd.. Ik ben wel vocht aan het vasthouden en dat na 1 week al, ondanks ik clean eet, vééééél drink, maar goed, iedereen zal hier wel anders op reageren..?

Vooral in m'n gezicht zijn de hamsterwangetjes stillaan zichtbaar voor de medemens geworden :D
Ook situeert zich het vocht nu meer in m'n onderbenen/enkels zoals ik in een andere log ook al eens had gelezen... Naja, ik zal het zo maar effe laten zeker... :rolleyes:
Broeken beginnen nu ook weer serieus te spannen :p

Training van vandaag zelf... BEESTIGGGG..!
Dbol kracht was sinds afgelopen vrijdag al merkbaar bij de schouders, dus ik keek enorm hard uit naar de borsttraining van vandaag..

Overal een PR neergezet zowieso.. (5x100 benchpress, 5x46 incline db press, 8x28 incline flyes,..)
Opgepompte tietuh tot en met :D
Daarna wat tricepswerk verricht waarna ik m'n arm niet meer kon plooien of de boel ging aan het scheuren.. lekker gevoel!! :D

Weegschaal stond gisteren op 90.4kg.. dat is ruwweg dik 4-5kg op een week, iets wat normaal niet mogelijk lijkt te zijn,..
Dus mijn mening is dat het 4/5 vocht is en de rest gewoon door het fokking veel eten afgelopen week..!

Ach, we gaan lekker door.. :rolleyes:

Ik ben benieuwd wat week nr 2 gaat geven..!

Groeten.......

Gaat lekker kerel! Morgen een kleine update van mijn log. Training van vandaag is dus nog even geheim :D

sterke incline db press je pakt bijna evenveel als benchpress... veel succes en knallen maar...

Dank je man..
Dat klopt inderdaad, ik ben enorm sterk bij het incline werk, ik heb een "slappe bench" tegenover de incline db press.. Naja, wordt aan gewerkt hé ;)

Vandaag ook weer wat last gehad van vochtophoping in m'n kuiten.. doet soms echt zeer.
Morgen de proviron eens uppen naar 50mg/dag...

De training van vandaag... Benen-dag!! :banana:

Effe opwarming op de legpress, om daarna wat te gaan squatten.. IN DIE ****ING SMITH.. aaarghhh ik haat dat k*tmachien.. Al enkele malen geprobeerd de uitbater een squatrek te laten kopen, maar de goede man koopt liever voor +5000€ aan cardio apparaten bij.. Naja, ik wist dat door het vocht, m'n onderrug zou gaan opblazen en het dus een pijnlijke zaak ging worden..

Met volle moed onder in de smith gaan staan, en m'n 3 setjes vlot afgewerkt; met enorme pijn in de rug, maar ach..

10x120
8x130
6x140

Dan wat heftige legpresses gedaan, hamstrings,.. kortom, ik ging scheef :D

Daarna 3 oefeningen biceps.. getver wat een ontzettendddde pomp na die eerste set barbell curls.. :eek:
Ik dacht effe dat het hiermee al zou gedaan zijn omwille van het pijnlijke gevoel dat ik zou krijgen bij de volgende oefeningen (Incline seated db curl en cable curl).. Zowieso dik 2cm aan pomp haha;. Heerlijk :D

Morgen een rustdagje, lekker herstellen van de eerste "echte" beukdagen op dianabol.. Donderdag rug, ik kijk enorm uit naar een nieuwe PR voor de DL :p

Groetennn..

Terug
Naar boven