AndroidHealthClinic

Shake smaakt vies

Mix het dan met melk ipv water. Snap sowieso niet waarom mensem het met water drinken, tenzij ze lactose intollerant zijn. Misschien om extra hardcore over te komen.

Ik drink het altijd met water, maar met mijn % VP is dat nog niet eens zo'n heel slecht idee:orly:

die paar honderd kcal en paar gram vet gaan echt niet zoveel verschil maken

Aan jou stats te zien wil ik je graag geloven, maar als ik de meeste topics hier lees draait het allemaal om precieze ins- en outs.

nogmaals, mooie stats! wat is je VP?

Is met water prima te drinken, dus waarom dan met melk?

mmm chocolade wehy met water, no whey mate

Aan jou stats te zien wil ik je graag geloven, maar als ik de meeste topics hier lees draait het allemaal om precieze ins- en outs.

nogmaals, mooie stats! wat is je VP?

zal wel rond de 14-15% liggen

Een paar honderd kcal kan net het verschil zijn tussen gainen en cutten.

halve liter melk is net 200kcal en dan heb je ook nog eens 17 gram eiwit extra. Laag onderhoud als je van bulken naar cutten gaat met 200kcal

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik heb geen ervaring met deze whey, of de smaak. Het is heel attent van je neef dat je deze pot van hem kreeg, maar mijn vraag is waarom je die kreeg? misschien vond hij hem zelf ook niet lekker. Je moet niet drinken/eten wat je niet lekker vind. + hoe oud is die whey? Ik weet niet hoe lang je het kan bewaren, maar als hij die pot al had toen Justin Bieber nog onder de douche zong, kan het wel is zijn dat ie niet meer lekker is idd.

Daarnaast zou ik op jouw leeftijd niet aan de creatine gaan, je bent nog in de groei.

Ik heb deze gekregen, omdat hij nu al 27 jaar is en niet meer fitnesst vanwege zijn werk en daarom heeft hij deze shake niet meer nodig. Hij heeft nog een half jaar tijd, maar ik drink het nu met melk en het smaakt 1000x beter. Thanks!

Ik heb deze gekregen, omdat hij nu al 27 jaar is en niet meer fitnesst vanwege zijn werk en daarom heeft hij deze shake niet meer nodig. Hij heeft nog een half jaar tijd, maar ik drink het nu met melk en het smaakt 1000x beter. Thanks!

Top! Als je hierna verder wilt met whey zou ik alleen whey nemen. Creatine kan je altijd nog nemen als je op een gegeven moment op een plateau komt. Ik bestel mijn 'whey perfection' altijd bij bodyenfitshop.nl. smaken zijn goed en de prijs is ook goed!

• Topic Starter Topic Starter
Top! Als je hierna verder wilt met whey zou ik alleen whey nemen. Creatine kan je altijd nog nemen als je op een gegeven moment op een plateau komt. Ik bestel mijn 'whey perfection' altijd bij bodyenfitshop.nl. smaken zijn goed en de prijs is ook goed!

Oke thanks!

Terug
Naar boven