XXL Nutrition

Shakebeker

Smetvrees

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Ik heb zojuist in verband met haast een nieuwe shakebeker van de body en fitshop gebruikt. Alleen heb ik deze zonder eerst om te spoelen of wat dan ook gebruikt.

Dus mijn vraag dan ook, kan dit kwaad moet ik nu met spoed me maag leeg laten pompen?

Smetvrees :$

Wat doe je hier nog op dit forum ! je moest al volledig uitgestrekt in de ziekenwagen liggen opweg naar het dichtsbijzijnde hoogstaande ziekenhuis !

Ben je serieus? nee kan geen kwaad. Dingen worden van de fabriek uit ook ontsmet. Er zitten altijd bacterien in maargoed die zijn lief voor je ;) gewoon zuipen

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 20:57 ----------

Wat doe je hier nog op dit forum ! je moest al volledig uitgestrekt in de ziekenwagen liggen opweg naar het dichtsbijzijnde hoogstaande ziekenhuis !

En ik nog heel serieus antwoorden :laugh:

Ze username past wel goed bij dit topic :p

Nee je moet met spoed je anus vol laten pompen.

• Like
Waarderingen: Qxx
smetvrees wist je dat als je je handen wast je juist meer bacterien op je handen krijgt omdta je uit je huid naar boven komen:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Hahahaha.
Ik heb altijd van die gekke angsten zoals met die shakebeker wat ik zeg. Of altijd van als mensen me eten geven ofzo dat ik denk wat hebben ze er mee gedaan enzo. Zo'n psychische tik.

Ben je serieus? nee kan geen kwaad. Dingen worden van de fabriek uit ook ontsmet. Er zitten altijd bacterien in maargoed die zijn lief voor je ;) gewoon zuipen

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 20:57 ----------

En ik nog heel serieus antwoorden :laugh:

En ik jouw post heel seriues lezen ^^

je smetvrees had dan zou je hier echt wel over na hebben gedacht hoor, en anders had je het na inschenken sowieso niet opgedronken. Ga ergens anders de troll uithangen

als je smetvrees hebt doe je ook niet aan BB, al die vieze apparaten en zwetende mensen,
je kan toch niet normaal ademhalen in een sportschool!

Groetjes Joopie.

Je hebt verschillende niveau's van smetvrees :/

vanaf je die pot whey hebt aangeraakt zonder handschoenen is het eigenlijk al te laat..

Rip Smetvrees 07/06/2012

smetvrees hier nog een leuke wist je dat voor elke lichaams cel in je lichaam je 20 bacterieen hebt en je hebt miljarden cellen dus ga maar na

Zo erg is me smetvrees ook weer niet, alleen mensen zeggen vaak je hebt smetvrees tegen mij omdat ik wel vet voorzichtig ben en altijd vet overdreven alles schoonspoel

dat bekertje zal ook helemaal vol met vet zitten

Terug
Naar boven