AndroidHealthClinic

Shakebeker

Zo erg is me smetvrees ook weer niet, alleen mensen zeggen vaak je hebt smetvrees tegen mij omdat ik wel vet voorzichtig ben en altijd vet overdreven alles schoonspoel

Mensen zoals jou zouden ze meteen moeten bannen.

En als je toch wilt trollen, doe het dan tenminste een beetje fatsoenlijk en bij voorkeur ergens anders.

Niet meer mierennken over ontzichtbare viezigheid en gewoon zuipen, gaat je weerstand ook nog es omhoog. Vandaag een klein wild konijntje gered van een boze kat. Heb dat beest aan alle kanten betast. Niks handen wassen.. :D

Dit topic gaat heel lang worden... :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik trol helemaal niet! Ben gewoon altijd bang voor vergiftiging enzo, eet nauwelijks tonijn omdat ik denk dat t radioactief is door Japan etc.

Sportschool schijnt één van deze vieste omgevingen te zijn...
Is uit onderzoek gebleken

Ik trol helemaal niet! Ben gewoon altijd bang voor vergiftiging enzo, eet nauwelijks tonijn omdat ik denk dat t radioactief is door Japan etc.

:laugh::haha::laugh:..... hehe, dank je wel, zat net haast te janken na die stomme vetmeting op de sportschool.... dit lucht weer aardig op:laugh::haha::laugh:

denk je dat ze erin spugen ofs... damn man

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 22:36 ----------

Sportschool schijnt één van deze vieste omgevingen te zijn...
Is uit onderzoek gebleken
bij ons ruikt het naar zweet als je een stap binnen zet:rolleyes:

Ik heb totaal geen smetvrees maar sushi raak ik ook niet aan :D
So damn nasty

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 22:41 ----------

En handen geven, zoenen, coïtus? Ben wel benieuwd naar de gedachtengangen van een persoon met smetvrees :p

Terug
Naar boven