MuscleMeat

Sharp's Road to 8%

Sharpsafer

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
16
Lengte
1m77
Deze Zondag start ik met mijn "zomer" cut.
Sta nu op een kleine 15% bij 83.8Kg en 175cm.
Met een VVM van 71.7Kg moet ik 5.5Kg Lichaamsvet kwijtraken met een constante VVM natuurlijk om op 8% uit te komen bij 79Kg.

Verhouding voeding: 50%Eiwitten 30%Carbs 20%Vetten. Kcal's: 2253
Sups: Multi vit
Bcaa's voor en na training (ook cardio)
Calcuim en Magnesium
Chromium Picolinaat
Glucosamine's
Whey Isolaat en Night Protein.

Wekelijks Train overzicht.

Maandag: Borst, Biceps + 30min Cardio (low intens)
Dinsdag: 30min Cardio (low intens)
Woensdag: Rug, Triceps + 30min Cardio (low intens)
Donderdag: Schouders, Traps + 30min Cardio (low intens)
Vrijdag: 30min Cardio (low intens)
Zaterdag: Benen, Buik + 30min Cardio (low intens) (refeed maaltijd)
Zondag: 30min Cardio (low intens)

Mss de Cardio opdrijven op niet KT dagen naar 45min??
Bcaa's worden gebruikt VOOR en NA Kt en VOOR en NA Cardio.

KT: Steeds explosief (german volume) weinig rust tot geen rust tussen de sets om zoveel mogelijk spier te behouden.
Duurt 30-40min mijn KT.

Voeding:
7.15u: 3 Havermout pannekoeken met eiwitten + Calorie arme stroop.

9.45u: 500gr Magere Kwark + 25gr hazelnoten vermengd + appel

12.30u: 80gr Bruin brood + 125gr Kipbeleg met curry + 1 ei + 1 smeerkaasje + V8 Groenten sap

16u: 500Ml water + 50gr Whey isolaat + 25gr Hazelnoten

17-18u: Bcaa bij training

19u: 200gr Mager vlees/kip of 250gr Vis/scampi's
65gr rijst/pasta(volkoren) of 250gr aardappelen.
300gr brocolli/bloemkool/spinazie/spruiten/tomaat/wortels.

22u: Night Protein.

Kcal 2253 zijn bewust laag omdat het nu moeilijker gaat dan van 23% naar 15%.

Voor before pics, zie link in mijn handtekening.

Laatst bewerkt:
Wanneer wil je klaar zijn met je zomercut? Natuurlijk voor de zomer maar is dat eind mei? Juni, Juli? Succes in elk geval! Ga dit volgen:)

• Topic Starter Topic Starter
Ik sluit af eind juni met mijn cut, dan ga ik de zomer door op onderhoud.Dus heb ik zo'n 17 weken tijd om naar 8% te gaan of 5.5kg Fat kwijt te raken.Ben nog aan het overwegen om de cardio op niet KT dagen op te drijven naar 45min.Nu doe ik al 30min cardio op niet KT dagen

Wens je veel suc6 Nic, Ga deze zeker volgen! Vind dat je erg veel Cardio doet, respect daarvoor! Hoelang duurt de KT?
EDIT

Als ik ooit ga cutten houd ik mijn carbs ook redelijk hoog

Ik denk dat het in die 17 weken wel te doen is;) Je kunt je cardio altijd nog wat opvoeren maar ik denk dat het zo wel genoeg is hoor. Rust is ook belangrijk!

Wens je veel suc6 Nic, Ga deze zeker volgen! Vind dat je erg veel Cardio doet, respect daarvoor! Hoelang duurt de KT?
EDIT

Als ik ooit ga cutten houd ik mijn carbs ook redelijk hoog

De KT duurt zo'n 30 tot 40min Max.Word niet gepraat of gerust, gewoon door blazen...Carbs liggen niet super hoog, zo'n 169Gr per dag.Neem ze om een beter verbranding aan te houden en energie aangezien het een tijdje gaat duren mijn cut.Thx bro!

Abo'tje voor mij

Lekker diepe percentage waar je naartoe wilt :p Ik ben mee ;)

Lekker diepe percentage waar je naartoe wilt :p Ik ben mee ;)

Moet lukken hoop ik! kom van 23% naar 15%.Armen en schouders ogen al droog, aders stromen in overvloed erover.Abs s'morgens zichtbaar, aders op onderbuik ook zichtbaar (5stuks) :D
Probleem zone "lovehandels"

Moet lukken hoop ik! kom van 23% naar 15%.Armen en schouders ogen al droog, aders stromen in overvloed erover.Abs s'morgens zichtbaar, aders op onderbuik ook zichtbaar (5stuks) :D
Probleem zone "lovehandels"

Damn, respect
Ik sta nog op een 20% en krijg mezelf maar niet overtuigd om me aan mijn cut te houden.

ik persoonlijk zou kiezen om op dinsdag & vrijdag 45-60 minuten cardio te doen en dan zondag gewoon een rustdag nemen, kan je toch 1 dag volledig opladen

Onderste foto's is zo'n 18mnd terug.23% met 74KgBovenste is 4weken terug 15% bij 83.8Kg

fixed10.JPG

Bijlagen

ik persoonlijk zou kiezen om op dinsdag & vrijdag 45-60 minuten cardio te doen en dan zondag gewoon een rustdag nemen, kan je toch 1 dag volledig opladen

Ja klinkt niet slecht, ga het es overwegen, ik kan namelijk niet stil zitten zeker op een saaie zondag ;)

30 Minuten na je KT van 45 Minuten is iig genoeg. Ik zou op rustdagen max 45 Minuten doen.. Heb je een hond? Ga dan nog eens 60 Minuten boswandeling maken.. Is ook best intensief als je een beetje hobbelig stuk hebt (Lees ik woon op de Veluwe dus Ideaal!)

30 Minuten na je KT van 45 Minuten is iig genoeg. Ik zou op rustdagen max 45 Minuten doen.. Heb je een hond? Ga dan nog eens 60 Minuten boswandeling maken.. Is ook best intensief als je een beetje hobbelig stuk hebt (Lees ik woon op de Veluwe dus Ideaal!)

Die "had" ik, kan wel met mijn vriendin gaan wandelen :DBegin iedere dag met 30min cardio alvast.Als ik op een dood punt zit kan ik er nog 15 bij doen desnoods...

Morgen ff inkopen doen bij delhaize.Karton melk, 12paks Kwark enz...... Lekker kar vullen.Havermout pannekoeken heb ik gisteren 4kilo van gekocht, daar kan ik 42 dagen mee weg...Gelukkig op tijd mn maaltijd cheque's gehad :D

Plus nog es extra vet smeren aan de lagers van mn cross trainer ;)

Zo gisteren gestart met mijn dieet.
Plus een half uurtje cardio gedaan om wat te doen op een luie zondag + bedsport :D
Moet zeggen, voel me redelijk voldaan met het voedings schema. Is ook al wat.
Zaterdag heb ik een giga refeed dag gedaan.
s'ochtends 10boterhammen met 8ei-eiwitten + 4eieren, chocopasta en 250gr peperkoek.

11u: 8boterhammen met kip beleg.

13u: 600gram panga filet en 1kg spinazie puree (zelf gemaakt met magere melk)
15: 8 boterhammen met ham en kaas + Broodpudding met havermout (500gr)

16u Chocokoffie met 2rijst taarten

19u chinees, babipanggang, noedels,rijs, kipsate.....20u: film + popcorn (large) + nacho chips

24u Night protein :D

Als ik het ff uitreken had ik die dag 6000Kcal binnen, en zat nog niet vol

mmm .... refeed

Ben benieuwd kerel ;)

Gisteren voor de KT wat Bcaa's weg gewerkt, Damn wat waren die slecht van smaak (poeder in water)...
Effin had er wel een opkikker van, Borst , Bicpes

Incline Bench press 8x65 8x70 8x75 8x80
Dips met halter van 10-12-14-16kg tussen benen: 4sets van 8reps
Flyes met kabel
Dumbbell press: 8x28 8x30 8x32 4x40fail.

Dumbbell crull: 10x18 10x20 8x22 (per arm)
Barbell crull: 10x35 10x40 9x45
Dumbbell crull op bankje (geisoleerd) ....

Daarna ipv 30min cardio heb er ik 45min gedaan, 540Kcal verbrand.
Kan ik de zondag rust nemen als ik op KT dagen 15min langer doe.

Vnv op de cross trainer thuis 30min cardio

Terug
Naar boven