XXL Nutrition

Sharp's Road to 8%

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop dat het gaat lukken om die 8% te halen. Het laatste stuk zal toch het moeilijkst worden :p

Ik ben benieuwd naar je progressie eind maart. Ik zit nu in de 3e week van mijn cut. Is best zwaar af en toe :p

Zoals ik hier lees heb je en crosstrainer thuis? Dat is echt fijn!

Mijn fitnis is op zaterdag en zondag gesloten, dus ik kan op die dagen helaas niet cardioën :(

Ik zal je log bij gaan houden!

succes!

Ja, Klopt... Heb mij eentje aangeschaft van DKN.
Vorige maand in ster aanbieding in makro (399€) 120xc ofzo iets.
Ben er best tevreden van toe nu toe, heb wel over extra vet en loctite aan de vijzen gedaan preventief tegen het kraken :DZo als je wil mag je naar mij komen :D

Moet zeggen deze morgen waren abs zeer zichtbaar, aders op onderbuik zijn echt ziek vind ik, heb er 6 dikke en 2 kleine die naar mn obligatis lopen.
Voorlopig nog maar 4cm groot...:D
Aders beginnen op schouder en binnekant biceps (oksel) ook te komen.
Gewicht was gisteren 83.5kg vermoed toch wat bf kwijt te zijn (spiegel)
Eind April en midden Juni terug naar leuven voor een Bf meting.

Kleine aanpassing aan voedings schema, gaat van start als de melk op is :D
500Ml magere melk word vervangen door water en 25gr hazelnoten = zefde Kcal waarde (maaltijd)

500Gr magere kwark van danone word vervangen door stylesse kwark met slechts 12gr melk suikers per 500gr ipv nu 23.5gr melk suiker per 500gr.
Kcal waarde van de kwark blijft gelijk ivm hoger eiwit waarde

Schema wat aangepast, melk eruit en kwark met minder carbs erin.

Schema Maart-Juni (Cutschema) 2240Kcal
50% Eiwitten
26% Koolhydraten 24% Vetten
(1121,2Kcal)
(568,32Kcal)(526,86Kcal)280,3Gram 142,08Gram 58,54Gram
7u:
3 Ovogym Oat Pancake's350Kcal36,7E 39K4,14V
Pancake Siroop Nul Calorien
0Kcal 0E 0K 0V
9.45u:
500gr Stylesse Magere Kwark242Kcal 47E 12K 0,5V25gr hazelnoten162Kcal3,5E 1,5K15,8V
12.30u:
80gr Bruin Brood200Kcal 7,6E36,08K 2,8V125gr Kippenwit Curry135Kcal 24E 0K 4V1 Blokje Light Smeerkaas 49Kcal 4E 1K 3V1 Ei 82Kcal 7E 0K 6V
16u:
50Gr Whey isolaat (2scoops)186Kcal46,5E 1K 0,5V25gr hazelnoten162Kcal 3,5E 1,5K 15,8V
16.30u:
Bcaa's 6,6grPre KT17.15u:Bcaa's 6,6grPost KT + Pre Cardio17.45u:Bcaa's 6,6grPost Cardio19u: 200gr Mager vlees/kip/kalkoen/250gr vis214Kcal 40E 0K 6V250gr Aardappelen/60gr Pasta/60gr rijst212Kcal 6,5E 47K 0V300gr Brocolli/Bloemkool/Spinazie 60Kcal 9E 3K 0VSpruiten/Wortelen/tomaten22u: 50gr Casienne shake (2scoops)186Kcal 45E 0K 0VMaandag:KT + 45 min low intens cardioBorst, BicepsDinsdag: 30 min low intens cardio/Woensdag:KT + 45 min low intens cardioRug, TricepsDonderdag:KT + 45 min low intens cardioSchouders, TrapsVrijdag: 30 min low intens cardio/Zaterdag:KT + 45 min low intens cardioBenen, BuikZondag://

Damn klote pc

Moet zeggen deze morgen waren abs zeer zichtbaar, aders op onderbuik zijn echt ziek vind ik, heb er 6 dikke en 2 kleine die naar mn obligatis lopen.
Voorlopig nog maar 4cm groot...:D
Aders beginnen op schouder en binnekant biceps (oksel) ook te komen.
Gewicht was gisteren 83.5kg vermoed toch wat bf kwijt te zijn (spiegel)
Eind April en midden Juni terug naar leuven voor een Bf meting.

Dus je kunt je gewicht toch goed vasthouden! Dat is wel fijn als je bf dan toch daalt. Ik viel de eerste week al 2 kg af, waarschijnlijk vocht.

Had jij aan het begin van je cut geen last van vochtverlies?

Dus je kunt je gewicht toch goed vasthouden! Dat is wel fijn als je bf dan toch daalt. Ik viel de eerste week al 2 kg af, waarschijnlijk vocht.

Had jij aan het begin van je cut geen last van vochtverlies?

Ja, was ergens eind december, kwam van 88kg naar 85kg, al vocht heb dan de carbs allemaal geschrapt toen voor een cleane meeting.Gaat erg goed de cut, gisteren avond begon mijn wijf te zagen dat ze mijn abs begon te zien in ontspannen pose :DVet aan billen gaat ook serieus weg, alleen de love handels verdwijnen traag.Als ik mijn cut eerder haal (8%) tegen mei, kan ik nog 3mnd clean bulken (zonder bf stijging liefst) maar denk dat de laatste 2% moeilijk gaat gaan dus reken toch op juni (eind)

Training gisteren:

seated wijde rows met een stang met handvaten aan de zijkant
8*80(warm up)
8*85
8*90
8*100

v-bar pulldown naar chest
8*65
8*70
8*70
6*75(fail)

cable straight arm pulldown (knieen op de grond)
8*55
8*60
8*65
6*70(fail)

single arm dumbbell rows
10*28
10*30
10*32

triceps:
close grip bench
10*70
10*75
10*80

tricep seated lever pushdown
10*70
10*75
7*80(fail)

Dips.
10x(eigengewicht)
10x(eigengewicht + 10kg)
7x(eigengewicht + 12kg) (fail)

45min crosstrainer (520Kcal)

Netjes hoor!!
Als je zo blijft trainen en eten zit je zo onder die 10%!

inderdaad

Kies je trouwens bewust voor cable werk nu je in de cut zit?

Goeieorgen wat zwaar! :O Respect van deze kant!

inderdaad

Kies je trouwens bewust voor cable werk nu je in de cut zit?

Ja klopt, anders durf ik zwaarder gaan en kan ik overtraind geraken door de lage Kcal's.Denk nog van volgende maand of de maand erna de melk te vervangen door water (whey) met 25gr hazelnoten (vetten) de kcal's blijven imo gelijk.

Ga dit weekend vragen om nog paar pics te trekken.Vind mezelf al droger ogen sedert de meting op 9februari.Kunnen jullie ook eens oordelen :D

Thats the miracle van het vocht..

Voor de geinterseerden, dit is mijn schema voor na de zomer (oktober)

Bijlagen

Goed schema.. Warom Night Protein? ISO Kwark?
Waar haal je die zuivere american? Ik zie alleen maar american met shitload aan shit erin..

Goed schema.. Warom Night Protein? ISO Kwark?
Waar haal je die zuivere american? Ik zie alleen maar american met shitload aan shit erin..

Nowp geen kwark voor het slapen ivm suikers.Die zuivere american haal ik gewoon bij de slager, dit is gewoon gemalen biefstuk, gehakt met weinig vet eigenlijk

Gaat goed man ;)

Zo gisteren een lekkere cheat meal gehad.
Groot pak friet, frikandel, boulet en haki
Plus nog es een half brood met choco pasta...
Had ik stofwisseling!!! Mn vriendin heeft van misserie in de logeer kamer gaan slapen, Luft gassen:D

Heeft me deugd gedaan,
Ga vnv morgen mijn eigen stackje maken, 250Mg caffiene, 100mg aspirine en 20Mg Yohimbine per pil, zo 3 per dag.
Kon alles hier bij de apotheek krijgen zonder voorschrift.
Gewicht schommeld vandaag door de junkdag.

Terug
Naar boven