MuscleMeat

Sharp's Road to 8%

Ik ga deze wel een beetje volgen. Ik ga zelf over 4 weken ook beginnen met cutten voor de zomer, ik sta nu rond de 19-21% denk ik (alleen op buik gemeten, voor de cut ga ik een vierpuntsmeting doen etc.). Ik kom ongeveer van 25-30% af qua vet (schatting) en wil deze zomer het liefst rond de 13-15% uit gaan komen. Meer zit er niet in natuurlijk als het nu nog rond de 20% ligt.

In ieder geval, ik ga jouw cut ook volgen, heel veel succes ermee en ik ben benieuwd hoe het eruit ziet op 8%! Ga je ook steeds foto's plaatsen om de vooruitgang stapsgewijs te zien?

Gewoon even een dingetje om bij stil te staan:

ivm BCAA's ... je moet de prijs eens gaan vergelijken tussen een whey isolaat en zo'n
BCAA tablet. Als je dan de gelijke dosis whey zou nemen, zoals je BCAA zou nemen,
kom je goedkoper uit. Plus dat whey een beter insuline response geeft en dus meer anabool is ;)

• Topic Starter Topic Starter
Hoe ik er nu bij sta... Eigenlijk al ietsje droger nu, zitten 4weken tussen die foto en nu

Bijlagen

Voor de foto's groter te zien kijk naar mijn link in mn handtekening

Gewoon even een dingetje om bij stil te staan:

ivm BCAA's ... je moet de prijs eens gaan vergelijken tussen een whey isolaat en zo'n
BCAA tablet. Als je dan de gelijke dosis whey zou nemen, zoals je BCAA zou nemen,
kom je goedkoper uit. Plus dat whey een beter insuline response geeft en dus meer anabool is ;)

De bcaa's die ik gebruik zijn gebaseerd op een bloed analyse, welke ik best in neem (KU Leuven) Bleek Leucine het meest effectieve te zijn.Heb een minimun van 12gr nodig en aangezien ik te veel Kcal's binnen krijg met de dosering whey isolaat, neem ik Bcaa's van Maxx essentials 6000.

Leuk om te volgen, veel succes!

Heb je geen moeite met al dat clean voedsel vreten voor de cut?

Laatst bewerkt door een moderator:
Zie dat je een log hebt, maar ben je nu echt een strongmen? Ik zie geen strongmen trainingen, eerder bodybuilding.

deze ook eens volgen ;) :thumbs:

Ik hoop dat het gaat lukken om die 8% te halen. Het laatste stuk zal toch het moeilijkst worden :p

Ik ben benieuwd naar je progressie eind maart. Ik zit nu in de 3e week van mijn cut. Is best zwaar af en toe :p

Zoals ik hier lees heb je en crosstrainer thuis? Dat is echt fijn!

Mijn fitnis is op zaterdag en zondag gesloten, dus ik kan op die dagen helaas niet cardioën :(

Ik zal je log bij gaan houden!

succes!

Terug
Naar boven