Fitness Seller

Shawn Rhoden updates topic

Bezoekers in dit topic

Wow had ik op voorhand niet verwacht. Mooie & verdiende winnaar !

Dit ja. Geblesseerd geweest en een jaar een heel teleurstellend fysiek gebracht. Wat een comeback. Heel terecht gewonnen.
 
Toch is dit verschil wel erg groot.

7DBE6F37-99DD-47A4-89A4-AAC574917BD3.jpeg
 
Taillenvan shawn is ook veel kleiner dan die van phil dat zag je duidelijk via de voorkant. Mooie bodybuilder die shawn k volgde hem al een tijdje
 
Ik vind de ban for live nogal snel gegeven.
Dat hij lopende de aantijging niet mag deelneme aan de Mr O 2019 dat snap ik heel goed.
En dat hij uit alle reclame uitingen, posts, filmpjes wordt gehaald ook.
Maar een ban voor het leven uitspreken terwijl er enkel een aanklacht ligt en nog niets zeker is lijkt me een te vroeg genomen besluit.
 
Neem ook aan dat als hij wordt vrijgesproken ze die ban intrekken...
Vind het inderdaad nogal overdreven om gelijk een ban voor het leven te geven op deze manier.
 
Heel raar en bovenal naar verhaal.
 
Roelly nu de kans van zijn leven om de titel te pakken.
 
Roelly nu de kans van zijn leven om de titel te pakken.
De kans van zijn leven inderdaad. Helaas is hij toch vaak net niet helemaal scherp op het moment dat het telt.
 
Je bedoelt William?

Heeft ook een goede kans (net als Brandon Curry trouwens). Alhoewel Roelly de laaste jaren een goed momentum te pakken heeft
en shape ziet er nu al top uit. Maar we zullen zien hoe hij erbij staat op de dag zelf.
 
De kans van zijn leven inderdaad. Helaas is hij toch vaak net niet helemaal scherp op het moment dat het telt.

Dit idd. Roelly is wanneer het er echt om gaat en er iets van hem wordt verwacht nooit in shape. Zie Arnold van dit jaar.

Bonac is altijd constant in de conditie die hij brengt en heeft imo de grootste kans op winst.

Maar eigenlijk verwacht ik toch dat Phil Heath op het laatste moment inspringt en wint. Gun ik hem eigenlijk ook wel... De ultieme wraak op alles en iedereen.
 
Raar verhaal inderdaad dat hij een lifetime ban krijgt terwijl er nog niks officieel vastgesteld is. Wel begrijpelijk dat ze hem dit jaar eruit halen imo.
 
Raar verhaal inderdaad dat hij een lifetime ban krijgt terwijl er nog niks officieel vastgesteld is. Wel begrijpelijk dat ze hem dit jaar eruit halen imo.

Heeft het ook aardig verknald voor zichzelf die Shawn dit jaar. Eerst die guest posing waarna hij door iedereen werd uitgelachen en nu een verkrachtingszaak aan zijn broek... En dat wanneer je na 25 jaar trainen eindelijk Mr. Olympia bent. Sommige mensen zijn ook gewoon te dom om te poepen
 
Heeft het ook aardig verknald voor zichzelf die Shawn dit jaar. Eerst die guest posing waarna hij door iedereen werd uitgelachen en nu een verkrachtingszaak aan zijn broek... En dat wanneer je na 25 jaar trainen eindelijk Mr. Olympia bent. Sommige mensen zijn ook gewoon te dom om te poepen

Ik denk dat die guest-posing conditie meer te maken had met gezondheidsredenen. Zo te zien had hij daar zijn dosis wel flink teruggeschroefd. Zijn conditie komt pas vlak voor de wedstrijden omdat hij dan waarschijnlijk alles erin knalt.
 
Heeft het ook aardig verknald voor zichzelf die Shawn dit jaar. Eerst die guest posing waarna hij door iedereen werd uitgelachen en nu een verkrachtingszaak aan zijn broek... En dat wanneer je na 25 jaar trainen eindelijk Mr. Olympia bent. Sommige mensen zijn ook gewoon te dom om te poepen

Hij postte begin deze maand juist een foto waar hij er super conditioned uit zag. Een guest posing is maar een guest posing. Wat betreft de verkrachtingszaak is even afwachten tot hij echt schuldig of onschuldig bevonden wordt. Denk niet dat het zozeer met "dom" zijn te maken heeft, misschien had hij mentaal een aantal dingen niet op een rijtje en heeft hij hulp nodig.
 
Back
Naar boven