Fitness Seller

shirt uittrekken

Bezoekers in dit topic

:roflol:

blijft dat onding net op je traps kleven en krijg je het niet verder plus dan sla je nog eens in
paniek omdat je vreest zonder zuurstof te komen.

hahah idd, heb precies hetzelde:D
 
Nee, nooit last van, train in m'n blote bast. Shirt zijn net condooms, ze scheuren al tijdens het opwarmen.

Wat ik wel heb, dat ik m'n armen voor m'n lichaam moet laten hangen want naast me lichaam kan niet meer omdat m'n lats in de weg zitten.
 
Heb er ook last van, ik knip mijjn shirt altijd door.
 
Een grotere maat kopen, ik heb er ook last van iig.
 
Zonder shirt trainen ftw.
 
mja, ken het probleem met getailleerde shirtjes.. ze trainen lekker mr zitten achteraf vast..

pomp en zweet.. plakt vast..
 
mja, ken het probleem met getailleerde shirtjes.. ze trainen lekker mr zitten achteraf vast..

pomp en zweet.. plakt vast..

:eek: pas je die dan ?
 
hehe herkenbaar :roflol:
 
Het kan soms een flinke strijd zijn :o

lekker pompen jwt!
 
Had een keer zulke spierpijn in me triceps dat ik kapot ging van de pijn de training erna toen ik me shirt uitdeed:P dan voel je je eigen best lomp bezig zijn. Gelijk een rooie kop toen die eindelijk uit was:roflol:
 
toen ik nog in de gym trainde vroeg ik het altijd aan die grote bezweette mannen of zij mij wilden helpen mijn shirtje uit te trekken en ik trok dan hun shirtje uit. daarna met zijn allen lekker afdouchen!
 
Ik heb er alleen moeite mee als ik bezweet ben!
 

well, you got me, wist niet dak op internet stond:p
zei in t begin al dat t nergens over ging, maar was even benieuwd. (had t kunnen weten idd:cool:)
 
Heb der ook wel eens last van. Sta je daar een beetje in de kleedkamer als een spastische mongool aan zo'n nat shirt te sjorren.
 
Nee, nooit last van, train in m'n blote bast. Shirt zijn net condooms, ze scheuren al tijdens het opwarmen.

Wat ik wel heb, dat ik m'n armen voor m'n lichaam moet laten hangen want naast me lichaam kan niet meer omdat m'n lats in de weg zitten.

en omdat je lats daarzitten krijg je van mensen altijd dat domme gedoe over breed lopen. :cool:
 
Ik scheur 't na elke training van m'n lijf en neuk dan 't wijf achter de balie.
 
Back
Naar boven