XXL Nutrition

Show je VUURWERK topic

ivm de illegaliteit post ik geen foto's ;)

Maar zoiets als onderstaand maar dan in een grote kartonnen doos :D

IMG_0607k.jpg

da benne het echte werk

Standaard pakketje... maar zelf vuurwerk afsteken vind ik maar eng, er zijn al zo vaak vuurpijlen en potten bij ons omgevallen... ging elke keer net goed, maar ik heb er echt trauma's aan overgehouden :D

Kijk liever naar het vuurwerk in de rest van de straat.

Opa ik heb een kinderpakket gekocht ..............:D

Hou het beschaafd..heb een 100.000 klapper, 2 batterijen die ongeveer 5kg per stuk wegen en een fontein van 2kg. Verder nog een stuk of 10 noodsignalen, handfakkels, rookpot..

en gister 75kg KaliumSalpeter binnen gekregen. Das een grondstof voor kunstmest en..springstof ghehe

Is een oude traditie om alle lege proteine emmers te vullen met die troep. Ik meng het met suiker verhouding 1:1 en steek er een brandend sterretje in.

Krijg je met gemak een heel huizenblok mee in dikke mist! Altijd leuk..:D

Waaien

De jaarwisseling verloopt waarschijnlijk ook nat, in ieder geval waait het flink, zei een meteoroloog van het KNMI vrijdag. Als het weer verloopt zoals de vooruitzichten laten zien, zijn er in de nacht van oud op nieuw perioden met regen door een lagedrukgebied boven de Noordzee.

Tegen de ochtend wordt het droog. Het is onstuimig met harde wind boven land en krachtige wind in open gebieden. De vervuiling door het vuurwerk zal daardoor vooral op de grond merkbaar zijn, het vuil in de lucht verwaait snel.

Leuk, al dat verregende en verwaaide vuurwerk. :)

Ik heb hier een paar 100.000 klappers liggen. Kan wel een fototje maken, maar het enige wat je ziet is een grote platte vierkante doos... :cool:

[Link niet meer beschikbaar]

vind het leuk om naar siervuurwerk te kijken..maar zal er geen € aan uitgeven!

Hier vanaf de dijk zien we het vuurwerk van België, Zeeland en Brabant. :banana:
We hebben zelf niks; veel te leuk om te kijken hoe andere mensen hun geld de lucht in schieten. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Maar dan iets dikker...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Standaard pakketje... maar zelf vuurwerk afsteken vind ik maar eng, er zijn al zo vaak vuurpijlen en potten bij ons omgevallen... ging elke keer net goed, maar ik heb er echt trauma's aan overgehouden :D

Kijk liever naar het vuurwerk in de rest van de straat.

Wij kunnen ook wel vuurwerk maken:D
Heb een hele mooie fontein :roflol:

Genoeg gekloot.
Mn zus heeft wat financiële tegenslagen ( geen zorgtoeslag en huurtoeslag ) en ik speel net als ieder jaar de "lieve" oom en koop haar kids wat vuurwerk.
Vind het zielig en aandoenlijk als de kids waar ze mee omgaan wel van alles afsteken en hun helemaal niks.
En dat beetj wat ik hun geef, geeft mij meer vodoening en plezier dan als ik zelf dingen afsteek.
Misschien koop ik wel een staatslot.

Terug
Naar boven