XXL Nutrition

Show je VUURWERK topic

Ik douw die nacht een literaat in de vagina van me vriendin en steek het af. Dan past mijn lul wat beter en heb ik wat meer ruimte...

Succes met je vuurwerk, en ik hoor het wel als je je vingers mist..

Ben vorige week ff naar belgie geweest heb daar een paar chineeserollen vuurpijlen .wat sier vuurwerk en wat vlinders gehaald ook nog strijkers maar die zijn niet veel soeps foto's kan ik niet posten want het staat bij me vriendin

prettige jaarwisseling allemaal

pas op je vingers want het is moeilijk hoor een barbell vast houden met 6 vingers

Ben vorige week ff naar belgie geweest heb daar een paar chineeserollen vuurpijlen .wat sier vuurwerk en wat vlinders gehaald ook nog strijkers maar die zijn niet veel soeps foto's kan ik niet posten want het staat bij me vriendin

prettige jaarwisseling allemaal

pas op je vingers want het is moeilijk hoor een barbell vast houden met 6 vingers

Idd.. een maat van me mist door vuurwerk, de helft van ze ring en wijs vinger aan de linker hand.. Hij heeft toch wel moeite met het goed blijven vast houden als die gaat bankdrukken

Kom net terug uit belgie...wat rollen, zooi vlinders, nitraatmat blabla.....kreeg er een gratis 19 shots batterij bij....wel lief van ze

ik ga helemaal geen vuurwerk kopen
ik snap de lol ervan niet in
je koopt het toch om naar te kijken
zijn jullie allemaal dan dom ofzo
iedereen koopt het voor je, je hoeft alleen maar te kijken. kost jou niks ;)
en wat ik uitspaar kan ik mooi weer van bulken
en daar heb je nog langer plezier van ook :)

Heb geld zat, wat moet ik er anders mee?

Dat is ook de reden waarom ik geen bmw of een lekker wijf heb. Ik kan ook prima naar die van anderen kijken!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Snap ook niet echt dat iemand er duizenden euro's aan kan uitgeven, zelfs honderd euro zou ik er niet aan kunnen geven. Maar als je het echt als hobby gaat zien en erin opgaat kan ik het ergens wel begrijpen dat je er geld in steekt.

moet morgen nog even gaan halen maar hoor net dat er bij een handelaar in lommel wat spul in beslag is genomen en wilde daar naar toe gaan dus hoop dat ie nog wat heeft

ik moet nog vuurwerk kopen iemand nog tips ben op zoek naar chinese rol ben beetje laat dit jaar :S

Ik heb voor €0,- vind het leuk geweest.

Terug
Naar boven