Fitness Seller

Show je VUURWERK topic

Hou het beschaafd..heb een 100.000 klapper, 2 batterijen die ongeveer 5kg per stuk wegen en een fontein van 2kg. Verder nog een stuk of 10 noodsignalen, handfakkels, rookpot..

en gister 75kg KaliumSalpeter binnen gekregen. Das een grondstof voor kunstmest en..springstof ghehe

Is een oude traditie om alle lege proteine emmers te vullen met die troep. Ik meng het met suiker verhouding 1:1 en steek er een brandend sterretje in.

Krijg je met gemak een heel huizenblok mee in dikke mist! Altijd leuk..:D

???
Dude, ben jij moslim ofzo?

Aan die 500gram heb je niks want het kruitgehalte per buisje is hetzelfde gebleven dit mocht niet worden verhoogd, dus er mogen alleen meer buisjes totaal in komen.

Het kruitgehalte van matten is gehalveerd(per rotje), en zodoende mogen ze dus langer worden.

• Topic Starter Topic Starter
Dank voor de bijdragen tot zover, karma voor elke collectiefoto en dat leuke filmpje van Gouwe Tonny mijn goden wat een explosie! :D

Wij kunnen ook wel vuurwerk maken:D
Heb een hele mooie fontein :roflol:

Genoeg gekloot.
Mn zus heeft wat financiële tegenslagen ( geen zorgtoeslag en huurtoeslag ) en ik speel net als ieder jaar de "lieve" oom en koop haar kids wat vuurwerk.
Vind het zielig en aandoenlijk als de kids waar ze mee omgaan wel van alles afsteken en hun helemaal niks.
En dat beetj wat ik hun geef, geeft mij meer vodoening en plezier dan als ik zelf dingen afsteek.
Misschien koop ik wel een staatslot.

:clap:

_1472897_bombchild150ap.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
3 V2 raketjes

5 van die Grûne dingen ;) (sneeuwpijltjes)

Het zal wel weer druk worden bij de voedselbanken in januari denk ik. Er worden dit jaar weer miljoenen aan uitkeringen in de fik gestoken. :D

heb ook 10 zincpijlen.. wat is dat precies? ben een vuurwerk NOOB....

Zinkpijlen zijn gewoon lawinepijlen maar dan wat heftiger.Flink bang dus.Lekker aan de grond houden voor een goede klap.Verder wat is dat voor een bom wat je op dat fimpje van gouwe tony ziet echt gruwelijk man...

Vuurwerk uit Nederland is weggegooid geld!!

zow vanmiddag de hele middag bezig gweeest met het monteren van de mortieren, vanaaf wordt er al wat afgestoken zal de filmpjes fotos snel plaatsen.

zoiets als op de foto van peoples hebben we ook maar dan maal 2 en 7 100k klappers

en nog het nodige potten knalwerk

Vanmiddag leuk aan de gang geweest met onstekingen :) alles gaat met de afstandbediening :D

Terug
Naar boven