Fitness Seller

sinds maart weer aan het trainen na zware tegenslagen

top123

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
100kg
Graag zou ik willen weten wat achterloopt op de rest zie foto's

5d5ac9.jpg

2yls2dd.jpg

r0rynp.jpg

Van november tot maart zware tegenslagen veel kracht verloren en maar liefst 15 kg verloren

gewicht 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
niemand ?

Voedingsschema?

Tsja, ik kan zeggen dat er X achterloopt maar alles 'loopt achter' , je fysiek en poses zijn niet echt kritiekbaar omdat er gewoon weinig te zien is. Als ik jou was zou ik je voeding aanpassen zodat je onder je onderhoud zit, zo kan je spiermassa beter naar voren komen, succes.

Heb geen voedingsschema

over dat laatste beetje cutten is true
thanks
hoop op meer reacties

Schouders lopen achter. :)

idd de schouders lopen als meest achter, succes.

zou dat komen door steeds zelfde oefeningen gebruiken of ..

Goed eten is de key, daarna zwaar en gevarieerd trainen dan kom je een heel eind. Blijven gaan...Succes!

Ook echt binnen 10 minuten vragen of niemand commentaar heeft. :roflol:

Niets loopt achter of alles loopt achter. Het is maar hoe je het wil bekijken. Ik zou gewoon lekker gaan trainen (op een verstandige manier) en over een jaar of 2 eens gaan kijken of er wat achter loopt.

Ook echt binnen 10 minuten vragen of niemand commentaar heeft. :roflol:

Niets loopt achter of alles loopt achter. Het is maar hoe je het wil bekijken. Ik zou gewoon lekker gaan trainen (op een verstandige manier) en over een jaar of 2 eens gaan kijken of er wat achter loopt.

Haha

jaar of 2 is toch echt teveel het is wel belangrijk om je zelf te blijven analyseren
mensen houden zelfs alle reps en sets bij in boekjes in de sportschool maar dat gaat mij beetje te ver

maar omdat je elke dag in de spiegel kijkt lijkt het alsof je niet groeit
daarom wilde ik graag weten wat jullie ervan vonden
en idd wat ik al dacht schouders en triceps lopen achter vind ik, en dat er wat kilos van af moeten

ik hoop op meer kritiek

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 21:13 ----------

Goed eten is de key, daarna zwaar en gevarieerd trainen dan kom je een heel eind. Blijven gaan...Succes!

probeer zo goed te eten
ben laatst gaan trainen ervoor weinig en slecht gegeten

resultaat training was ook bar slecht

Ik denk doorsnee lichaamsbouw van een niet sportend iemand.

Is daarom ook nog niet veel van te zeggen, beter paar jaar knallen met een degelijk voeding schema en dan pas een picca plaatsen

Squatten en deadliften. Tevens bench en overhead press afwisselen. Doe dit3 keer per week, en eet gezond en veel; en dan zal je binnen een paar maanden mooie resultaten hebben;
En dude, sport is een medicijn die heel veel problemen kan oplossen omdat het je mentaal sterker maakt. Dus keihard blijven trainen, op verstandige wijze, en geen excuses zoeken als je geen zin hebt om te trainen. Zoals Eliott zou zeggen: just do it, even if you don't feel like it. De enige reden aanvaardbare reden om niet te trainen is dood zijn.

Een goede cut kun je zeker gebruiken.

Squatten en deadliften. Tevens bench en overhead press afwisselen. Doe dit3 keer per week, en eet gezond en veel; en dan zal je binnen een paar maanden mooie resultaten hebben;
En dude, sport is een medicijn die heel veel problemen kan oplossen omdat het je mentaal sterker maakt. Dus keihard blijven trainen, op verstandige wijze, en geen excuses zoeken als je geen zin hebt om te trainen. Zoals Eliott zou zeggen: just do it, even if you don't feel like it. De enige reden aanvaardbare reden om niet te trainen is dood zijn.

Dat er mensen zijn die Elliot Hulse citeren doet mij goed.
Focking held, ook voor TS een aanrader om te checken op YT:
http://www.youtube.com/user/strengthcamp

Al ben ik zelf meer een POG-member:
http://www.youtube.com/user/PhysiquesOfGreatness

Zo zijn er tal van youtube-kanalen (Twins Bigdadj Tigerfitness Bigplayray09 Scooby) die je echt kunnen helpen en motiveren!

Neem een 5x5 schema, maak een degelijk voedingsschema adh de sticky's hier en knallen!

:rolleyes::rolleyes::rolleyes: ga stickys lezen op dbb bij voeding ;)

Ja tuurlijk pain is gain
gewoon hard blijven trainen

nooit opgeven

ben best veel aangekomen omdat ik veel gewicht was verloren maar het is dus hoog tijd om te cutten

more

ed

Terug
Naar boven