MuscleMeat

Sisevano en zijn alexandraaaaaa in de telegraaf!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Zo veel praatjes en kapsones, en dan zie je dat hij z'n vriendin uit het buitenland moet halen, en lelijker is dat het gemiddelde nederlandse meisje, maargoed.

Zolang hij maar in zichzelf blijft geloven.

Dat meisje wil ie aan de T3 zetten.

Roflol

arnoldfan geilt wel behoorlijk op sissevano zo te lezen :roflol:

"financieel gezien niet mogelijk geweest om elkaar nogmaals op te zoeken

Thijs is onlangs op zichzelf gaan wonen in Amsterdam en al zijn centen gaan naar zijn nieuwe onderkomen"

:roflol:
hij geeft zijn centen wel aan iets anders uit

en hij had een moeilijke tijd achter de rug, waarschijnlijk toen die voor de verandering even maandje off was :o

*EmileV wacht op sisevano irl buddies/dbb kuursectie mods.

Leuk. :)

"financieel gezien niet mogelijk geweest om elkaar nogmaals op te zoeken

Thijs is onlangs op zichzelf gaan wonen in Amsterdam en al zijn centen gaan naar zijn nieuwe onderkomen"

:roflol:
hij geeft zijn centen wel aan iets anders uit

en hij had een moeilijke tijd achter de rug, waarschijnlijk toen die voor de verandering even maandje off was :o

hehe, owned !

Wel een beetje jammer dat er hier mensen zijn die de telegraaf lezen, en vooral dit soort secties.

:roflol: :roflol:

Is dit dat wijf dat iedereen over de wereld heeft lopen toevoegen op hyves?

en jahwel hoor.. dat is ze.

http://edwink89.hyves.nl/album/25043396/Fitness/2NLqFOGk/fotos/216234231/0/Fd6U/ (mijn hyves, ook ik ben door haar gecontacteerd)

Kijk bij reactie.

Dit, waarom zou je als buitenlander op de nederlandse hyves registreren, en allemaal nederlanders toevoegen?, juist golddigger.

Natuurlijk heb ik haar niet geaccepteerd, maar ik herinner me nog de rij reacties op haar hyves: "wie ben je?" "wie ben jij?", dus zo hebben ze elkaar ontmoet. Dat vertrouw je toch niet...

Maarja, hoop voor em dat ik het fout heb.

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

Snor iemand?

Hossel ze chick superknurft. gewoon omdat het kan.

:roflol: :roflol:

Is dit dat wijf dat iedereen over de wereld heeft lopen toevoegen op hyves?

en jahwel hoor.. dat is ze.

http://edwink89.hyves.nl/album/25043396/Fitness/2NLqFOGk/fotos/216234231/0/Fd6U/ (mijn hyves, ook ik ben door haar gecontacteerd)

Kijk bij reactie.

Dit, waarom zou je als buitenlander op de nederlandse hyves registreren, en allemaal nederlanders toevoegen?, juist golddigger.

Natuurlijk heb ik haar niet geaccepteerd, maar ik herinner me nog de rij reacties op haar hyves: "wie ben je?" "wie ben jij?", dus zo hebben ze elkaar ontmoet. Dat vertrouw je toch niet...

Maarja, hoop voor em dat ik het fout heb.

Oh, dan heeft ze twee accounts... Ik ken alleen deze:

http://lexa666.hyves.nl/

Beetje vreemd misschien ja, wat jij zegt... Maar toch hoop ik dat ze samen happy zijn/worden, al lijkt het me maar niets om elkaar nooit te kunnen zien en elkaar pas één keer ontmoet te hebben. :s

Gold digger? Alsof hij knaken heeft.

Wel een behoorlijke AS kop heeft hij trouwens al.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven