AndroidHealthClinic

six-pack , buikspieren

johny martino

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
52kg
weet iemand een paar goeie oefeningen voor de buikspieren (six-pack) zonder materiaal want ik weet echt niet meer welke oefeningen gedaan

Lees nou de stickies! daar staat gewoon een schema met alle oefeningen per spiergroep. Kan je ze er zo tussen uit zoeken.

Crunch , Leg raise enzo

Leeftijd: 13 ..six pack :sd:

Oh please.. :roflol:

Crunches : check
Low body fat : check
Sixpack : check

Ready to go :sd:

Lol :D Met je six pack versier je de chickies. Denk trouwens dat je op jouw leeftijd beter laag in vet kan staan want ik zie iemand van 13 nou niet zo snel super veel massa gainen.

zegt een 16-jarig pikkie.................

voo een sixpack is het enige wat je moet doen is laag genoeg in vet% staan door veel cardio te doen en is een keer een crunch te doen.

je hoeft niet eens buikspieroefeningen te doen om een sixpack te creeeren

• Topic Starter Topic Starter
ik heb bijna geen vet... ben tamelijk mager

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

dus moet ik nu die drie buikspier oef doen die in de stickies staan bij oefeningen gids ?

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

dus moet ik nu die drie buikspier oef doen die in de stickies staan bij oefeningen gids ?

Wat denk je zelf?

Ik zou een burger gaan halen bij de BurgerKing als ik jou was, of ergens een lekkere pizza.. Dan krijg je die sixpack!!!!1111

EDIT: On topic: Ik zou inderdaad overwegen toch maar die buikspieroefeningen te doen!;)

Laag in vet is het beste. Toen ik 13 was had ik ook een sixpack omdat ik toen nog magerder was ;)!

Google

voordat ik dit topic opende dacht ik dat de ts 14 was. toch bijna goed!

Veel bier drinken.

dan ben je niet mager genoeg.

maar de ke*ker op 13 jaar brood mager zou maar gewoon gaan vreten en anders gewoon googlen

t*ring hee, als ik een eurotje had gekregen voor elk 6pack topic was ik echt modderfocking rijk geweest gasten...

gewoon lekker beginnen met squat, bench press en deadlift, dan heb je over 3 jaar een compleet fysiek EN een sixpack zonder ooit crunches te doen! en ja dat kan, ik ben het levende bewijs namelijk! :P

lol, ik dacht dat ik als 16jarige al jong was op het forum, blijkbaar niet :)

iig, gewoon blijven vreten idd, niet minder gaan eten om nog magerder te worden :) anders belet je ook je natuurlijke groei ;)

ik eet heel veel en ik eet altijd tussen door ook nog dingen kben 1m60 groot en weeg 46kg

squats!!

kheb wel nog niet zoon staaf kga dat miss voor men verjaardag vran is op 26 sept en hoeveel kg moet ik dan doen ? kdoe nu cruches

Terug
Naar boven