johny martino
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 52kg
weet iemand een paar goeie oefeningen voor de buikspieren (six-pack) zonder materiaal want ik weet echt niet meer welke oefeningen gedaan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met je six pack versier je de chickies. Denk trouwens dat je op jouw leeftijd beter laag in vet kan staan want ik zie iemand van 13 nou niet zo snel super veel massa gainen.LolMet je six pack versier je de chickies. Denk trouwens dat je op jouw leeftijd beter laag in vet kan staan want ik zie iemand van 13 nou niet zo snel super veel massa gainen.
ik heb bijna geen vet... ben tamelijk mager
---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------
dus moet ik nu die drie buikspier oef doen die in de stickies staan bij oefeningen gids ?

ik heb bijna geen vet... ben tamelijk mager
---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------
dus moet ik nu die drie buikspier oef doen die in de stickies staan bij oefeningen gids ?

kheb wel nog niet zoon staaf kga dat miss voor men verjaardag vran is op 26 sept en hoeveel kg moet ik dan doen ? kdoe nu cruches
en die zijn niet zo goedkoop