AndroidHealthClinic

skinny guys

Percival

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
71kg
Ik zie op de sportschool soms wel van die skinny guys. Dan denk je, dat zijn skinny guys, ze hebben ook hele dunne armpjes, maar die armpjes zijn wel 1 en al spier. Zijn die gasten nou eigenlijk sterk of niet? :rolleyes:

Als je ze toch op de sportschool tegen komt..waarom kijk je dan niet welke gewichten ze pakken

• Topic Starter Topic Starter
nouja, ik ben 1 maand geleden begonnen en 1 zei dat ie er al 4 maanden zat en hij pakte 20 kilo of zo met dumbbell curl
maar hij deed het wel fout :P

Kijk je veel naar skinny guys, "Percival"?

nouja, ik ben 1 maand geleden begonnen en 1 zei dat ie er al 4 maanden zat en hij pakte 20 kilo of zo met dumbbell curl
maar hij deed het wel fout :P

Ja dat zijn van die stoere boys die denken hoe hoger gewicht ik pak hoe sterker ik ben en dan gaan ze met die gewichten smijten. Niet aan meedoen gewoon goed gewicht pakken niet te zwaar.. waar je gewoon goeie uitvoering mee doet. En skinny armpjes is gewoon slap. Mensen met grote armen hebben niet botten die 3x zo dik zijn ofzo...

Ik zie op de sportschool soms wel van die skinny guys. Dan denk je, dat zijn skinny guys, ze hebben ook hele dunne armpjes, maar die armpjes zijn wel 1 en al spier. Zijn die gasten nou eigenlijk sterk of niet? :rolleyes:
ik denk dat je zelf ook in die categorie valt als je stats kloppen...

let niet te veel op anderen, maar hou het eerst bij je eigen training.
let vooral op een goede uitvoering, die is belangrijker dan gaan slingeren met te zware gewichten, wat je idd veel mensen ziet doen.

haha ik ben breede guy :P

ik haat van die skinny guys ex voetballers of voetballers met 1kg gel en dan willen gaan trainen en alles slingeren :P

behalve met bankdrukken daar doen ze weer 30kg hahaha xD

Skinnie is ook een skinny guy..

maar als ik hun zo zie k*tten ben ik wel blij dat ik zo ver ben motiveerd me wel :)

1m89 , 73kg.. Je bent zelf ook zo'n skinny guy :').

Nope die zijn niet sterk , alhoewel sommigen je misschien kunnen verassen ,kracht is niet altijd gelijk aan massa , maar over het algemeen zijn ze dus niet sterk :').

• Topic Starter Topic Starter
1m89 , 73kg.. Je bent zelf ook zo'n skinny guy :').

Nope die zijn niet sterk , alhoewel sommigen je misschien kunnen verassen ,kracht is niet altijd gelijk aan massa , maar over het algemeen zijn ze dus niet sterk :').

Kijk, aan zo'n reactie heb ik wat :o
Ja klopt ik ben zelf ook ecto maar ik heb het hier niet gewoon over dunne armen, ik heb het hier over armen waar geen botten in lijken te zitten, maar dus alleen maar 1 kloppend spiertje of zo.. En dat heb ik dan ook weer niet, mijn armen zijn niet dik of gespierd of zo, maar wel van een normaal formaat..

En ik wil over een half jaar maanden op 80 kg zitten..

ik haat van die skinny guys ex voetballers of voetballers met 1kg gel en dan willen gaan trainen en alles slingeren :P

Misschien moet je eens wat meer op jezelf letten dan op anderen in de gym, voorlopig behoor jij tot de categorie skinny en heb je een verschrikkelijke attitude.

Je bent ineens 13 CM gekrompen?

Kijk, aan zo'n reactie heb ik wat :o
Ja klopt ik ben zelf ook ecto maar ik heb het hier niet gewoon over dunne armen, ik heb het hier over armen waar geen botten in lijken te zitten, maar dus alleen maar 1 kloppend spiertje of zo.. En dat heb ik dan ook weer niet, mijn armen zijn niet dik of gespierd of zo, maar wel van een normaal formaat..

En ik wil over een half jaar maanden op 80 kg zitten..

Waarschijnlijk zitten ze gewoon nog iets lager vp% en zie je daardoor gewoon beter hun spieren liggen. Tenzij ze echt droge massa hebben is er veel kans dat ze iig nog zwakker zijn dan jouw , omdat jij dan iets meer vet hebt = meer massa = meer kracht.

Je hebt natuurlijk ook mensen die ripped zijn of redelijk ripped en waar er wel massa is maar ze zijn ook nog eens goed droog. Een beetje hetgeen iedere BB'er wil :).

Ze zijn gewoon te mager en daardoor zie je hun spiertjes, en iedereen smijt idd 20kg omhoog , je kan de oefening zodanig uitvoeren dat je in feite gewoon met je rug heft.

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

Ik hoop dat dit een ironische post was?

Die ectotjes slingeren er gewoon mee. En doen de oefening snel. Als ze het goed en rustig zouden uitvoeren kunnen ze dit niet.
14kg is op zich niet echt een boeiend gewicht of zo. Je moet juist lachen dat ze maar 14kg kunnen curlen :cool:

Terug
Naar boven