Ik zie op de sportschool soms wel van die skinny guys. Dan denk je, dat zijn skinny guys, ze hebben ook hele dunne armpjes, maar die armpjes zijn wel 1 en al spier. Zijn die gasten nou eigenlijk sterk of niet? 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nouja, ik ben 1 maand geleden begonnen en 1 zei dat ie er al 4 maanden zat en hij pakte 20 kilo of zo met dumbbell curl
maar hij deed het wel fout![]()

nouja, ik ben 1 maand geleden begonnen en 1 zei dat ie er al 4 maanden zat en hij pakte 20 kilo of zo met dumbbell curl
maar hij deed het wel fout![]()
ik denk dat je zelf ook in die categorie valt als je stats kloppen...Ik zie op de sportschool soms wel van die skinny guys. Dan denk je, dat zijn skinny guys, ze hebben ook hele dunne armpjes, maar die armpjes zijn wel 1 en al spier. Zijn die gasten nou eigenlijk sterk of niet?![]()
Ik zie op de sportschool soms wel van die skinny guys. Dan denk je, dat zijn skinny guys, ze hebben ook hele dunne armpjes, maar die armpjes zijn wel 1 en al spier. Zijn die gasten nou eigenlijk sterk of niet?![]()
1m89 , 73kg.. Je bent zelf ook zo'n skinny guy :').
Nope die zijn niet sterk , alhoewel sommigen je misschien kunnen verassen ,kracht is niet altijd gelijk aan massa , maar over het algemeen zijn ze dus niet sterk :').

haha ik ben breede guy
ik haat van die skinny guys ex voetballers of voetballers met 1kg gel en dan willen gaan trainen en alles slingeren
behalve met bankdrukken daar doen ze weer 30kg hahaha xD
Misschien moet je eens wat meer op jezelf letten dan op anderen in de gym, voorlopig behoor jij tot de categorie skinny en heb je een verschrikkelijke attitude.

Kijk, aan zo'n reactie heb ik wat
Ja klopt ik ben zelf ook ecto maar ik heb het hier niet gewoon over dunne armen, ik heb het hier over armen waar geen botten in lijken te zitten, maar dus alleen maar 1 kloppend spiertje of zo.. En dat heb ik dan ook weer niet, mijn armen zijn niet dik of gespierd of zo, maar wel van een normaal formaat..
En ik wil over een half jaar maanden op 80 kg zitten..
.haha ik ben breede guy
ik haat van die skinny guys ex voetballers of voetballers met 1kg gel en dan willen gaan trainen en alles slingeren
behalve met bankdrukken daar doen ze weer 30kg hahaha xD