Fitness Seller

skinny guys

HAHAHAHAHAHAHA :D ahahaha ;p moet ik me beeldscherm schoonmaken ;p

AHAHAHAHAHAHHA xD shit ik ga slapen ahahaha ;p :cool:

hahaha mong**l je kent me niet eens nerd 20kg is niks maar ik pakte em heel diep en maak het me zelf moeilijk

ik ben niet zo een p*ssy als jou die smokkelt en denkt dat die al bodybuilder is kneus...

als ik wil doe ik meer maar ik heb geen meer gewicht ... en ja ik ben geslaagd makkelijk en ik heb wel een sportschool gezien :rolleyes:

heb 8 maanden lang kickboxen gedaan ging vet goed dus hou je bek

zit nou al bijna op de 76kg :D:D:D

20 kg deadliften? Dat is alleen de stang? Tja dan komt hij op de grond te liggen, en moet je dieper reiken. Maar last van je rug? heb je een static hold van 2 uur gedaan ofzo? oh; mong**l, nerd. zo heb ik je even terug gepakt :$

hahaha mong**l je kent me niet eens nerd 20kg is niks maar ik pakte em heel diep en maak het me zelf moeilijk

ik ben niet zo een p*ssy als jou die smokkelt en denkt dat die al bodybuilder is kneus...

als ik wil doe ik meer maar ik heb geen meer gewicht ... en ja ik ben geslaagd makkelijk en ik heb wel een sportschool gezien :rolleyes:

Knap hoor 20 kg deadliften.
Ecto power 4 the win bij de landmacht.

niet mij pesten :$ uahahah;p

dat is niks, ik heb al 10 JAAR kickboksen gedaan, en ik maak je KAPOT mong**l nerd

(HAHA C WHAT I DID THERE)

Wat een niveau heeft dit topic weer :D

Nou ik zal trachten het nivo weer wat op te vijzelen. Kijk niet teveel naar het uiterlijk van een ander. Ik heb hele sterke,magere kereltjes gezien en veel minder sterke grote kerels. Dus dat zegt niet altijd wat. Bij mij trainen nu Armenen (gewichtheffers), magere jongens van amper 65kg die vrolijk met 140kg frontsquatten, dus tel uit je winst!

Ga lekker fanatiek aan de slag met trainen en let niet teveel op anderen. Wat spieken is altijd goed, want daar kun je (mits je het bij de juisten doet) van leren.

Doe 3x per week fullbody, variërend in volume en intensiteit. Dit kun je maanden doen zo en gegarandeerd dat je snel kracht en spieren wint. Veel eten (in jou geval dus heeel veel) en veel slapen/rusten.

Nou ik zal trachten het nivo weer wat op te vijzelen. Kijk niet teveel naar het uiterlijk van een ander. Ik heb hele sterke,magere kereltjes gezien en veel minder sterke grote kerels. Dus dat zegt niet altijd wat. Bij mij trainen nu Armenen (gewichtheffers), magere jongens van amper 65kg die vrolijk met 140kg frontsquatten, dus tel uit je winst!

Ga lekker fanatiek aan de slag met trainen en let niet teveel op anderen. Wat spieken is altijd goed, want daar kun je (mits je het bij de juisten doet) van leren.

Doe 3x per week fullbody, variërend in volume en intensiteit. Dit kun je maanden doen zo en gegarandeerd dat je snel kracht en spieren wint. Veel eten (in jou geval dus heeel veel) en veel slapen/rusten.
Precies. Ik zag ook eens van die gasten die zelfs steroïden spoten. Deze lui waren goed buff maar deden Barbel curls met 10 kilo. (5 kilo aan ieders kant) Met moeite kregen ze hem omhoog.

Train gewoon voor je zelf en kijk niet naar anderen. Die zijn niet boeiend. Behalve als je wat van hun wil leren.

Wat een topic weer, zit me kapot te lachen in de les om al die reacties :roflol:

Die skinny guys lijken ook nooit te groeien, ze zien er altijd hetzelfde uit. Er is iemand bij mn sportschool en die ziet er na een jaar nog steeds hetzelfde uit. Maar volgens mij traint die ook alleen zn bovenlichaam
Bij ons loopt er een gast die een aardig bovenlichaam heeft. Maar in de kleedruimte schrok ik me kapot om zijn rolstoel benen.

Tjonge waar mensen op letten of druk om maken :rolleyes:

Terug
Naar boven