MitchBoyXD
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HAHAHAHAHAHAHAahahaha ;p moet ik me beeldscherm schoonmaken ;p
AHAHAHAHAHAHHA xD shit ik ga slapen ahahaha ;p![]()

hahaha mong**l je kent me niet eens nerd 20kg is niks maar ik pakte em heel diep en maak het me zelf moeilijk
ik ben niet zo een p*ssy als jou die smokkelt en denkt dat die al bodybuilder is kneus...
als ik wil doe ik meer maar ik heb geen meer gewicht ... en ja ik ben geslaagd makkelijk en ik heb wel een sportschool gezien
heb 8 maanden lang kickboxen gedaan ging vet goed dus hou je bek
zit nou al bijna op de 76kg![]()
hahaha mong**l je kent me niet eens nerd 20kg is niks maar ik pakte em heel diep en maak het me zelf moeilijk
ik ben niet zo een p*ssy als jou die smokkelt en denkt dat die al bodybuilder is kneus...
als ik wil doe ik meer maar ik heb geen meer gewicht ... en ja ik ben geslaagd makkelijk en ik heb wel een sportschool gezien
ga idd je beeldscherm schoonmaken al die rotzooi die je typtHAHAHAHAHAHAHAahahaha ;p moet ik me beeldscherm schoonmaken ;p
AHAHAHAHAHAHHA xD shit ik ga slapen ahahaha ;p![]()

dat is niks, ik heb al 10 JAAR kickboksen gedaan, en ik maak je KAPOT mong**l nerd
(HAHA C WHAT I DID THERE)
Precies. Ik zag ook eens van die gasten die zelfs steroïden spoten. Deze lui waren goed buff maar deden Barbel curls met 10 kilo. (5 kilo aan ieders kant) Met moeite kregen ze hem omhoog.Nou ik zal trachten het nivo weer wat op te vijzelen. Kijk niet teveel naar het uiterlijk van een ander. Ik heb hele sterke,magere kereltjes gezien en veel minder sterke grote kerels. Dus dat zegt niet altijd wat. Bij mij trainen nu Armenen (gewichtheffers), magere jongens van amper 65kg die vrolijk met 140kg frontsquatten, dus tel uit je winst!
Ga lekker fanatiek aan de slag met trainen en let niet teveel op anderen. Wat spieken is altijd goed, want daar kun je (mits je het bij de juisten doet) van leren.
Doe 3x per week fullbody, variërend in volume en intensiteit. Dit kun je maanden doen zo en gegarandeerd dat je snel kracht en spieren wint. Veel eten (in jou geval dus heeel veel) en veel slapen/rusten.
Bij mij trainen nu Armenen (gewichtheffers), magere jongens van amper 65kg die vrolijk met 140kg frontsquatten, dus tel uit je winst!
Bij ons loopt er een gast die een aardig bovenlichaam heeft. Maar in de kleedruimte schrok ik me kapot om zijn rolstoel benen.Die skinny guys lijken ook nooit te groeien, ze zien er altijd hetzelfde uit. Er is iemand bij mn sportschool en die ziet er na een jaar nog steeds hetzelfde uit. Maar volgens mij traint die ook alleen zn bovenlichaam
Bij ons loopt er een gast die een aardig bovenlichaam heeft. Maar in de kleedruimte schrok ik me kapot om zijn rolstoel benen.

Idd dat ik tegen hem aan zou lopen en hij boven zijn enkels of knieen af zou breken.
Bij ons loopt er een gast die een aardig bovenlichaam heeft. Maar in de kleedruimte schrok ik me kapot om zijn rolstoel benen.