MuscleMeat

skinny guys

Die ectotjes slingeren er gewoon mee. En doen de oefening snel. Als ze het goed en rustig zouden uitvoeren kunnen ze dit niet.
14kg is op zich niet echt een boeiend gewicht of zo. Je moet juist lachen dat ze maar 14kg kunnen curlen :cool:

Je verward 2 topics. En die 14kg hangt volledig van de uitvoering af.

Je verward 2 topics. En die 14kg hangt volledig van de uitvoering af.

Ja man, ik zat op twee van zijn waardeloze topics te reageren :P wuhahaha

@ TS
In ieder geval moet iedereen eens beginnen. Dus laat ze lekker skinnie zijn. Net of jij zo breed bent. Je komt net kijken joh.

haha ik ben breede guy :P

ik haat van die skinny guys ex voetballers of voetballers met 1kg gel en dan willen gaan trainen en alles slingeren :P

behalve met bankdrukken daar doen ze weer 30kg hahaha xD

Heb je hem weer. Last van ze rug na 20kg deadliften ga toch weg jonge. Dat gedrag van jou staat niemand aan hier op het forum. Ben je trouwens geslaagd voor je landmacht shit.. wss niet of nemen ze tegenwoordig iedereen aan die nog nooit een sportschool heeft gezien

En nee ik zeg niet dat ik zelf al een beest ben

Die skinny guys lijken ook nooit te groeien, ze zien er altijd hetzelfde uit. Er is iemand bij mn sportschool en die ziet er na een jaar nog steeds hetzelfde uit. Maar volgens mij traint die ook alleen zn bovenlichaam

Heb je hem weer. Last van ze rug na 20kg deadliften ga toch weg jonge. Dat gedrag van jou staat niemand aan hier op het forum. Ben je trouwens geslaagd voor je landmacht shit.. wss niet of nemen ze tegenwoordig iedereen aan die nog nooit een sportschool heeft gezien

Klein beest ;)

heb je hem weer. Last van ze rug na 20kg deadliften ga toch weg jonge. Dat gedrag van jou staat niemand aan hier op het forum. Ben je trouwens geslaagd voor je landmacht shit.. Wss niet of nemen ze tegenwoordig iedereen aan die nog nooit een sportschool heeft gezien

en nee ik zeg niet dat ik zelf al een beest ben

+1

Whaha wat een vraag :sukkeltje:

hahaha mong**l je kent me niet eens nerd 20kg is niks maar ik pakte em heel diep en maak het me zelf moeilijk

ik ben niet zo een p*ssy als jou die smokkelt en denkt dat die al bodybuilder is kneus...

als ik wil doe ik meer maar ik heb geen meer gewicht ... en ja ik ben geslaagd makkelijk en ik heb wel een sportschool gezien :rolleyes:

heb 8 maanden lang kickboxen gedaan ging vet goed dus hou je bek

zit nou al bijna op de 76kg :D:D:D

haha wat is dit voor vraag. 14 kg is poep. niet tegen deze mannetjes opkijken, jij kan veel groter en sterker worden als je het goed doet

hahaha mong**l je kent me niet eens nerd 20kg is niks maar ik pakte em heel diep en maak het me zelf moeilijk

ik ben niet zo een p*ssy als jou die smokkelt en denkt dat die al bodybuilder is kneus...

als ik wil doe ik meer maar ik heb geen meer gewicht ... en ja ik ben geslaagd makkelijk en ik heb wel een sportschool gezien :rolleyes:

Wow, dan vecht je zeker al A-klasse?

W0o0w m@n! jij bent echt vet cool man :hedbang:

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Skinnie is ook een skinny guy..

Skinnie = grootste ecto van dbb :p

*geintje Skinnie we love you

Hey kerel 14kg dumbbell curls zijn gevaarlijk man wanneer hou je hier nou eens een keer mee op straks wordt het je dood nog. Niemand wil zometeen horen dat jij bent gestorven aan uitdroging omdat je teveel dumbbell curls hebt gedaan.

BEEEEEESCHT.

This thread is worthless without pics...

Ik ben Mitchboy en kom jullie helemaal kapot Kickboxen! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven