AndroidHealthClinic

Skinny to Fit fotos (vrouwen)

geld hetzelfde niet voor het grootste deel van de mannelijke bevolking?

en voor wat de mannen over de vrouwen denken?... zelfs hier! moet je af en toe eens de reacties van mannen op een beetje gespierde vrouwen lezen

De positieve uitzonderingen zijn er natuurlijk ook

ja, je hebt gelijk; tot die constatie ben ik gisteren ook plots gekomen, ik zit altijd (tussen aanhalingstekens dan) te zeuren over vrouwen die zonder verstand trainen of meestal helemaal niet, maar uiteindelijk geldt dit even goed voor mannen

Ik denk dat ik het gewoon jammer vind en dat ik er daarom over zeur :p dat een man een vormeloze zak (skinny) fat is, dat trek ik me precies niet aan, maar een vrouw die weet wat trainen is... lawdy lawd! hoe zalig moet het zijn om gewoon samen met je schat wat gewicht op de bar te gooien en een paar setjes eruit te knallen, samen een potje bruine rijst maken en een shakie drinken, altijd een spotter + form check en dan gemiddeld 2 keer per week je handen laten gaan over een strak lichaam met mooie stevige rondingen ipv een vormeloze streep met later van tijd uitstulpende kwabben. hhmmmmm a man can dream

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja, je hebt gelijk; tot die constatie ben ik gisteren ook plots gekomen, ik zit altijd (tussen aanhalingstekens dan) te zeuren over vrouwen die zonder verstand trainen of meestal helemaal niet, maar uiteindelijk geldt dit even goed voor mannen

Ik denk dat ik het gewoon jammer vind en dat ik er daarom over zeur :p dat een man een vormeloze zak (skinny) fat is, dat trek ik me precies niet aan, maar een vrouw die weet wat trainen is... lawdy lawd! hoe zalig moet het zijn om gewoon samen met je schat wat gewicht op de bar te gooien en een paar setjes eruit te knallen, samen een potje bruine rijst maken en een shakie drinken, altijd een spotter + form check en dan gemiddeld 2 keer per week je handen laten gaan over een strak lichaam met mooie stevige rondingen ipv een vormeloze streep met later van tijd uitstulpende kwabben. hhmmmmm a man can dream

2x per week???
:D:D

kijk en dat is natuurlijk vanuit mijn gezichtspunt een tikkeltje anders.... ik droom ook liever over een look-a-like Heracles, dan over een zak oud frituurvet :D

i just came

haha

hoe heet die site toch ook alweer waar vrouwen gedurende een periode (10 maand of zo) hun progressie bijhouden met foot's?

Kwam deze net tegen op bodybuilding.com, allemaal van dezelfde persoon:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Kwam deze net tegen op bodybuilding.com, allemaal van dezelfde persoon:

[Link niet meer beschikbaar]

Gewoon wauw. Prachtige vooruitgang. Enkel respect voor die vrouw.

leuke topic :D

tumblr_mdcx8dnqiZ1rqlia6o1_500.jpg

:cool:

whoaow dat noem ik nog eens een transformatie!

zeker, stukken beter :cool:

geld hetzelfde niet voor het grootste deel van de mannelijke bevolking?
en voor wat de mannen over de vrouwen denken?... zelfs hier! moet je af en toe eens de reacties van mannen op een beetje gespierde vrouwen lezen:rolleyes:
De positieve uitzonderingen zijn er natuurlijk ook ;)

Ik denk dat ik voor veel of zelfs de meeste mannen spreek wanneer ik zeg dat gespierde lichamen bij vrouwen niet aantrekkelijk zijn. Geweldig als je fit wil worden of een beetje gespierd. Maar een sixpack is voor mij een afknapper. vind daar niks mooi's aan op een vrouw. Ik zal er een vrouw niet voor afwijzen maar vind het geen meerwaarde hebben.

Ik heb dan ook bij aardig wat van deze foto's dat ik de "before" aantrekkelijker vind. Van mij mag er best wat vlees aanzitten, en de vrouwen waarbij je een sixpack ziet zijn vaak aan de dunne of te dunne kant. Maar smaken verschillen natuurlijk :D

on topic: een paar heel indrukwekkende transformaties!

Het gaat juist om magere vrouwen. Op de after foto's zit er dus meer vlees aan ;)

Moooi!

Ze heeft mijn probleen qua billen/bovenbenen. Dus veelbelovend en inspirerend plaatje.

Terug
Naar boven