AndroidHealthClinic

Skinny to Fit fotos (vrouwen)

Ik denk dat ik voor veel of zelfs de meeste mannen spreek wanneer ik zeg dat gespierde lichamen bij vrouwen niet aantrekkelijk zijn. Geweldig als je fit wil worden of een beetje gespierd. Maar een sixpack is voor mij een afknapper. vind daar niks mooi's aan op een vrouw. Ik zal er een vrouw niet voor afwijzen maar vind het geen meerwaarde hebben.

Ik heb dan ook bij aardig wat van deze foto's dat ik de "before" aantrekkelijker vind. Van mij mag er best wat vlees aanzitten, en de vrouwen waarbij je een sixpack ziet zijn vaak aan de dunne of te dunne kant. Maar smaken verschillen natuurlijk :D

on topic: een paar heel indrukwekkende transformaties!

1/ er is een verschil tussen vlees of vet hé
vlees= spier
2/ je kan er best gelijk in hebben dat de meeste mannen gespierde vrouwen niet mooi vinden.
De laatste pakweg 100 jaar zijn wij gebombardeerd met het anorexia model als schoonheidsideaal. En er zijn weinig mensen (mannen en vrouwen) die in staat zijn voor zichzelf te denken. We vinden mooi wat in de algemene regel als mooi bestempeld wordt.
3/ met betrekking tot sixpak.... geld voor vrouwen hetzelfde als voor mannen. Als dat het enige is wat ze heeft is het niet mooi.
Een mooie vrouw heeft (in mijn ogen) brede schouders, een ronde kont, stevige poten en klauwen... en een platte buik ;) .... wat jij ook al zei er moet vlees op zitten, niet alleen vel over been.

ps. Die laatste 2 foto... vind ik ook niet mooi ... zit te weinig vlees op :D

tumblr_madq5bgMxY1rbbxbro1_500.jpg

En daarom moeten vrouwen dus squats maken!:D

Deze topic is zoooo moeilijk als je in de non fap zit! :p

Waarom zou dat niet natural kunnen? :confused:

dit kan heus wel natural behaalt worden.en echt droog staat ze niet hoor

Ik zeg niet dat het niet kan, maar ik vind het twijfelachtig.

Als je aan de juice zit, hoef je niet persé droog te staan.

de helft van het effect is dat ze nu op hakken staat en een holle rug heeft. Volgens mij valt het wel mee (tegen) wat voor progressie die heeft gemaakt.

b5pekl.jpg

Hier nog een goeie skinny to fat!

:trollface:

joh... die zit in de bulk ;)

Check die billen!

tumblr_m5iw29QCaE1qljo34o1_500.gif

Dat benadrukt haar billen misschien wat meer, maar die billen zijn niet het gevolg van enkel je bekken te kantelen. Het is geen optische illusie :o

+ het feit dat haar broekje iets hoger zit om de billen,laat ze ook groter lijken. Zal vast wat progressie zijn,maar veel is ook te danken aan hoe ze staat en als je goed kijkt aan haar ondergoed..

Dat benadrukt haar billen misschien wat meer, maar die billen zijn niet het gevolg van enkel je bekken te kantelen. Het is geen optische illusie :o

Vergis je idd niet hier.. persoonlijk zie ik er bar weinig progresssie in.
Lichaamshouding does the trick;) Zonnebankje,broekje hoger, holle rug..

Terug
Naar boven