AndroidHealthClinic

Skinny to Fit fotos (vrouwen)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tumblr_mc3m5rASSW1rpfztqo1_5001351361621.jpg

Wat een verschil die laatste! Lijkt qua leeftijd ook haast 25 jaar tussen te zitten

ja, mooi hé, heb ik zelf ook ervaren een paar jaar terug.
Ik zeg ook altijd, ik ben 20kg afgevallen en 20 jaar jonger geworden. ;)

Ook mooi hoe haar attitude verandert... eerste foto, afgezakte schouder, slechte bh, slappe buik
2de foto gaat ze al een stuk beter staan

alle vrouwen gewoon verplicht naar de gym :cool:

Idd standaard gym in de vrouwen, niks viezer als vatsige koeien

In!

Zelfvertrouwen doet ook veel met je, als je sommige vrouwen/meisjes hun before foto ziet, zouden er sommige precies liefst in de grond verdwijnen ...

ik ook ,kom van 47kg totaal geen recte postuur en zelfvertrouwen;Dat is nu allemaal verleden tijd.

Echt skinny was ze voorheen niet, meer een beetje uitgezakt. Wel een mooie transformatie!

Ik moet zeggen.. ik ben dan 20 kilo aangekomen.. (na ziekte) maar ik ben er wel 20 jaar jonger op geworden!
Dat is wat de mensen om me heen zeggen! En het geeft me inderdaad wel veel meer zelfvertrouwen!
Nu dat laatste stukje nog.

Ik ben ook juist van dun naar gezonder en fit gegaan. Niet echt ripped want ben vooral bezig met meer spieropbouw.
Ik kan misschien ook wel progress foto's plaatsen die van mij zijn?

Dit vind ik echt een geweldige transformatie!

Ik vind het ook een geweldige transformatie, en dan zeggen ze je kunt je billen niet 'groter 'ronder' trainen
Yeah whatever haha

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Leuk topic, en ik hoor zovaak vrouwen zeggen: (over hun buik) ja maar ik heb een kind gehad.
Ja dus? Doutzen kroes en andere topmodellen ook. ' ja maar die hebben een personal trainer'

Zucht haha. Ik vind sommige transformaties hier echt geweldig!
Er zouden meer vrouwen de sportschool in moeten

Terug
Naar boven