Fitness Seller

slaap eigenaardigheden?

Ik masterbeer in me slaap,

Als ik op mijn rug lig snurken en in alle andere gevallen praat ik kennelijk in mijn slaap, schijn al heel wat bekend te hebben.:D

Ik heb complete episodes in me slaap.. voornamelijk nachtmerries maar die vindt ik vet.. gratis films moet je maar zien..

Ik schop m'n vriend wel eens z'n bed uit.:o

Ik lig altijd echt stil ,stokstijf :) En kan ook overal slapen waar ik wil ,bank ,grond enz. ( handig voor later als ik getrouwd ben :o )

Ik ben een keer gaan slaapwandelen en schijn toen in de prullenbak gepist te hebben :o
Ik heb al in de wasmand en van de trap gepist :p.
Vroeger was ik soms wel slaapwandelaar maar nu niet meer.
+ Smorgens omgedraaid liggen in bed.
Paar jaartjes terug staan roepen in mn slaap met mn kussen in m'n armen in het midden van m'n kamer.
Pa is komen kijken.

Hah, een tijdje geleden was ik midden in de nacht aan het slaapwandelen. Ik liep me bed uit en wou naar buiten toe want ik moest naar school dacht ik, ik trekken aan de deur maar hij ging niet open(zat op slot). Het gekke was dat ik alles heel bewust meemaakte maar het niet raar vond wat ik aan het doen was, m'n vader had me toen weer naar m'n bed geleid haha :)

Ik schop m'n vriend wel eens z'n bed uit.:o

Helemaal voor mij?

Ik wordt snachts wel is wakker dat ik ****ing dorst heb, dan gaat er ook gelijk pak melk naar binnen, en dan ga ik weer slapen, voorderest slaap ik altijd als een zonnetje.

Op de bank in slaapvallen en denken dat je in je bed ligt, om vervolgens overal tegen aan te lopen voor je door hebt dat je nog beneden bent.:D

Met je hoofd aan het voeten eind wakker worden en je de t*ring schrikken van de voeten van je vriendin. :D

Half slapend door het huis dwalen, oven aanzetten pizza er in doen en weer naar je nest gaan :o

Maar meestal slaap ik gewoon. (als ik in slaap val te minste)

het klinkt een beedje raar maar ik maak ehct de leukde erotise avondtuurjes mee net ehct, laast allen betrapt toen me ex vriendin (sinds vandaag ex):p
naast me lag en ze me tekeer hoorde gaan dat was minder

schijn soms een beetje onduidelijke taal te praten of een beetje te lachen in mn slaap.

Mn vriend schrikt altijd als ik een of andere inslaap kom stuip krijg (weet niet precies hoe dat heet) ik vlieg dan soms een beetje omhoog.

schijn soms een beetje onduidelijke taal te praten of een beetje te lachen in mn slaap.

Mn vriend schrikt altijd als ik een of andere inslaap kom stuip krijg (weet niet precies hoe dat heet) ik vlieg dan soms een beetje omhoog.

Die vage stuiptrekkingen heb ik alleen als ik overdag in slaap val. Dan schop ik ineens met m'n voet tegen m'n bureau of sla ik een glas om ofzo. Rare shit is dat.

ze zeggen dat ik mijn slaap praat gelukkig kunnen ze het niet verstaan, anders was ik allang de lul

Vroeger wel eens luid roepen als reactie op iets in een droom, wel debiel als je dan wakker wordt en net jezelf voor een stuk hoorde roepen zodat iedereen het kon horen :o

Terug
Naar boven