Fitness Seller

Slapen

joris123

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
83kg
Hai allemaal
Ik vraag me af of het goed is om te slapen met een beetje een honger gevoel of is dat niet goed voor je spieren ( je zou zeggen dat je lichaam dan je vet gebruikt als energie)
Mijn doel is om vet te verliezen maar de spieren te behouden.

lijkt me dat je dan veel voedsel moet eten wat vooral eiwitten bevat en iets minder koolhydraten gaan eten.
met een hongergevoel gaan slapen....ik val dan niet in slaap hoor!

Nouja als je vet wil verliezen is wat honger hebben wel normaal, maar als je gaat slapen zit je zo'n 8u zonder voeding dus ik zou vlak voor het slapen wel wat eten (eiwitten/vetten)

ik slaap veel beter met een volle maag. en een bakkie kwark is daarvoor prima:D

Laatst bewerkt:
hongergevoel

Spieren groeien in je slaap... dus moeten ze nodige voedingsstof kunnen nemen en kwark voor het slapen zelfs met wat extra eiwit is goeie oplossing... Iets wat velen nog niet geloven is dat men geen vet verbrand door weinig te eten , je lichaam legt dan nog maar vet aan om te overleven en verbrand je spieren bij trainen , onmogekijk te groeien !!! :rolleyes:

Gewoon een kwakkie voor het slapen doen

---------- Toegevoegd om 11:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

kwarkie

kwark met een halfje schep eiwitten en dan snurke
Goedkope oplossing

Spieren groeien in je slaap... dus moeten ze nodige voedingsstof kunnen nemen en kwark voor het slapen zelfs met wat extra eiwit is goeie oplossing... Iets wat velen nog niet geloven is dat men geen vet verbrand door weinig te eten , je lichaam legt dan nog maar vet aan om te overleven en verbrand je spieren bij trainen , onmogekijk te groeien !!! :rolleyes:

dit staat weer haaks op wat ik eerder las op het forum, dat wanneer je teveel koolhydraten voor het slapen gaan eet, het lichaam dit tijdens de slaap juist omzet in vet, omdat je spieren in rust zijn en erg weinig "voeding" nodig hebben....

of gaat het hier enkel en alleen om eiwitten voor het slapen innemen?

Kwark idd, ****ing ranzig aan het begin. In pure vorm dan (en de goedkope zaanse hoeve versie van de appie). Maar als je het na een maand een dag overslaat begin je het te missen!
Daar raak je zeker wel vol van!

dit staat weer haaks op wat ik eerder las op het forum, dat wanneer je teveel koolhydraten voor het slapen gaan eet, het lichaam dit tijdens de slaap juist omzet in vet, omdat je spieren in rust zijn en erg weinig "voeding" nodig hebben....

of gaat het hier enkel en alleen om eiwitten voor het slapen innemen?

Hij heeft het over weinig eten over de hele dag, de meesten mensen die willen afvallen gaan over de dag verspreid 3 stukken fruit en 3 boterhammen eten bij wijze van spreken, en dan gaat je lichaam in survivalmodus en gaat het juist vet opslaan omdat het denkt dat je honger aan het lijden bent.

Dat met Koolhydraten klopt gewoon.

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

Hai allemaal
Ik vraag me af of het goed is om te slapen met een beetje een honger gevoel of is dat niet goed voor je spieren ( je zou zeggen dat je lichaam dan je vet gebruikt als energie)
Mijn doel is om vet te verliezen maar de spieren te behouden.

Als je honger hebt eet je te weinig, helemaal op 69 kilo.

Op 69 kilo? Ik Cut ook en heb niet vaak honger en al helemaal niet voordat ik ga slapen.

Ja idd wel vreemd als je gaat cutten op 69kg, maar er zijn wel mensen die in de cut honger hebben. Zelf nog nooit gecut maar ik weet zeker dat ik ook geen honger zal hebben in de cut.

Kwark idd, ****ing ranzig aan het begin. In pure vorm dan (en de goedkope zaanse hoeve versie van de appie). Maar als je het na een maand een dag overslaat begin je het te missen!
Daar raak je zeker wel vol van!
Fruit + honing doorheen gooien, lekkerder/frisser dan dure smaakjeskwark imo :)

Gewoon een bakkie kwark nemen voor het slapen. Zoals boven aan al aangegeven kan je er wat "trage" eiwitjes aan toevoegen, maar niet voor whey gaan dan ;) dan heeft het niet zoveel zin. Kan je mooi ook herstellen in de nacht. En als je je eten blijft verdelen blijft je lichaam ook branden om het zo even te zeggen. Dus je motor blijft zo draaien.

En ik heb in de Cut geen honger. En als ik honger krijg zijn de twee uurtjes niets eten al weer voorbij ;)

Gewoon een bakkie kwark nemen voor het slapen. Zoals boven aan al aangegeven kan je er wat "trage" eiwitjes aan toevoegen, maar niet voor whey gaan dan ;) dan heeft het niet zoveel zin. Kan je mooi ook herstellen in de nacht. En als je je eten blijft verdelen blijft je lichaam ook branden om het zo even te zeggen. Dus je motor blijft zo draaien.

En ik heb in de Cut geen honger. En als ik honger krijg zijn de twee uurtjes niets eten al weer voorbij ;)

Kwark is trage eiwitten (casseïne), die hoef je niet meer zelf toe te voegen.

Terug
Naar boven