XXL Nutrition

SLAYER in HMH

Kijk je uit voor je tanden stah? Slayer mensen doen meestal niet zo vriendelijk in de pitt.

• Topic Starter Topic Starter
valt best mee ;)

slechte ervaring Ivo ?

valt best mee ;)

slechte ervaring Ivo ?

Misschien was het ook wel persoonlijk, maar heb nog aantal lidtekens op me arm van spikes. En ik heb aardig wat kisten mogen blocken. Zag ook genoeg mensen met hun handen voor hun hoofd weglopen, terwijl er bloed tussen hun vingers doorstroomde.
Perfecte ambiance voor een feestje dus!

• Topic Starter Topic Starter
welke anders ???

Ik heb ze laatst nog gezien :hedbang:

:hedbang: De kans om Slayer, Mastodon, Amon Amarth en natuurlijk Trivium bij mekaar te zien kan ik niet aan me voorbij laten gaan :hedbang:

tja je moet er van houden... mij wat te druk

Ghehe die muziek luisterde ik ook eerst ;) Ben wellis naar Metallica, Trivium, Avenged Sevenfold en nog een band geweest was toen wel lache :P .. Maar waarom al dat bloed ?:P

Ik vind Slayer eigenlijk een beetje overated

edit: Maar veel plezier!

Inderdaad!!! Let op je woorden, schoffie. :p

Slayer was de enige ECHTE band die op Werchter stond dit jaar. Ouwe knarren zijn de oermetalheads... Schitterend. Respect.
Heb zelfs zweetbandje van drummer weten bemachtigen!! Heb er een diehard fan mee blij gemaakt.

haha rustig aan jongens.
Komt mischien ook omdat ik de muziek van hen niet zo goed ken omdat ik nooit thrash luister.
Ik bedoel te zeggen, het is geen slechte band maar er zijn nog veel meer goede bands.

Slayer is gewoon dé metalband bij uitstek en van een niveau waar de meeste andere metalbands enkel kunnen van dromen.

als ik nog verlof kan krijgen ga ik zeker ook (paar dagen later komen ze naar de lotto-arena in Antwerpen), was er de 2 vorige chapters ook bij.

SLAYAAAH !
Zork-Metal-Smiley.gif

Ik heb ff wat nummers op hun myspace geluisterd. Die drums zijn wel vet maar die zang hou ik niet zo van. Ik hou meer van wat ruigere zang.

Al heeft slayer natuurlijk wel veel betekent voor de metal.

op myspace staan maar zwakke (recente) nummers

haal het album 'reign in blood' eens binnen... luister en huiver :devil:

Ik heb ff wat nummers op hun myspace geluisterd. Die drums zijn wel vet maar die zang hou ik niet zo van. Ik hou meer van wat ruigere zang.

Al heeft slayer natuurlijk wel veel betekent voor de metal.

Doe jezelf een plezier en dl de Reign in blood en South of heaven albums. Als dat je niet overtuigt van hun genialiteit heb je in principe geen smaak ;)

Nogmaals ik ken nummers als angel of death. Ik weet dat het goed is maar het is gewoon(vooral de zang niet) mijn ding niet. Ik hou niet van die heavy metal zang.

Doe jezelf een plezier en dl de Reign in blood en South of heaven albums. Als dat je niet overtuigt van hun genialiteit heb je in principe geen smaak ;)

lol, ik neem aan dat je een grapje maakt:P
En er zijn genoeg geniale bands die ik kan noemen die jij waarschijnlijk ook niet wardeert omdat je geen smaak' hebt.;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven