MuscleMeat

SLAYER in HMH

dit is voor mij ook net iets te hard...
voor degenen die dit wel trekken; veel plezier! :D

• Topic Starter Topic Starter
nog een weekje....

Slayer!!!!! :hedbang:

Helaas ben ik niet aanwezig :janken:

Goede shit, staat er ook een squatrek in de zaal?

ik ben te herkennen aan mijn zwarte T-shirt...

tot :rocker:

We zijn net terug van HMH, was een vet feessie! Vond persoonlijk Amon Amarth het beste, maar Slayer was wel het snelst en hardst! Top avondje, snel weer doen!

helaas maar hooguit 5 kwartier en geen toegift....
met zeker vet, heb nu spierpijn in me nek ;)

Was er pas om 21:00 uur dus alleen Slayer gezien.....en stiekum toch in de pit beland...

helaas maar hooguit 5 kwartier en geen toegift....
met zeker vet, heb nu spierpijn in me nek ;)

Was er pas om 21:00 uur dus alleen Slayer gezien.....en stiekum toch in de pit beland...

Alleen Slayer? Zal je ff vertellen hoe de avond globaal was.

Blindsight trapte af met een kwartiertje brabantse rock, terechte winnaar van die voorprogramma contest shit. Waren aardig hard en lieten zichzelf goed zien daar!

Toen was de beurt aan (de beste band van de avond IMO) Amon Amarth. 5 vikingen die eens ff lieten zien was metal was! Zelfs de drummer zat te bangen.
Ze startten met 'Death in Fire' en was meteen een mega binnenkomer.

Daarna kwam Mastodon. Hard, duister, maar heb toch geen 1 keer een pit gezien. Iedereen bleef een beetje staan en kwam bij van Amon, want ze haalden het er toch niet bij...

Trivium was als 4de band en die maakten er echt een mega spektakel van! Ze gingen super uit hun dak en 99% ging los bij 'Gunshot' Ze noemden ons "The greatest ****ing audience of the whole ****ing tour!!"

Slayer hoef ik je niet uit te leggen denk ik...

Wat Animal zei!
Ikzelf vond Trivium het beste. Mijn avond kon niet meer stuk na Gunshot to head of Trepidation :rocker: Over Slayer valt niet te twisten, maar als je ze vaker hebt gezien.... :rocker: En ik heb Mastodon wel in betere tijden meegemaakt. 't Publiek liept niet echt te springen.

@ Stahmixson: Heb je niet gezien. Wij stonden boven.

Laatst bewerkt:
Foto's

HMH

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Blindsight

Amon Amarth

Mastodon

Trivium

Slayer heb ik niet... K*tzooi, komt omdat we de camera waren vergeten en ik dus alles met m'n telefoon heb gemaakt... (zoals je wel kan zien :D) en die was leeg, het mooiste en beste aan beeldmateriaal dus gemist :(

Heeft iemand deze gast nog gezien:
oud collega van me :D

Terug
Naar boven