AndroidHealthClinic

Vierdaagse werkweek | Nieuwe standaard?

Als het om mentaliteit en ruggegraat gaat denk ik eerder aan 12 jaar inderdaad .
Mentaliteit? Ik heb bruggen moeten oversteken om te staan waar ik nu sta, ik heb veel meer meegemaakt dan jullie, terwijl ik nog jong ben je wilt niet weten wat ik heb moeten doorstaan.

Nu hou ik erover op ga lekker doen wat je zelf gelukkig maakt maar trek niet te snel je conclusies.

, ik heb veel meer meegemaakt dan jullie, terwijl ik nog jong ben je wilt niet weten wat ik heb moeten doorstaan.
Haha haha

2 weekjes mee waar ik 15 jaar ben geweest en je knoopt jezelf op jochie. komop man je kan echt wel beter , je saboteert jezelf en je toekomst met deze mindset. Ik zeg niet dat je niks hebt meegemaakt maar dat is gewoon geen argument. Het zou brandstof moeten zijn om te knallen🫡

Talenten ontdekken en die zo veel mogelijk ontplooien. Skills leren waar je knaken mee kan verdienen. Cursussen of studie waar je kwa salaris profijt van kan hebben. En niet zoveel klagen en jezelf saboteren met deze mindset

Talenten ontdekken en die zo veel mogelijk ontplooien. Skills leren waar je knaken mee kan verdienen. Cursussen of studie waar je kwa salaris profijt van kan hebben. En niet zoveel klagen en jezelf saboteren met deze mindset
Oke dit waardeer ik

Ik wil wel sperma doner worden

Dit kan dus echt niet. Bij een eventuele rel moet je er gelijk kort op kunnen zitten.
Werk jij bij de politie?

Oke dit waardeer ik

Ik wil wel sperma doner worden

Werk jij bij de politie?
Ja ik heb al melding gemaakt

Dit is mijn K9 El Loco
IMG_3156.jpeg

Terug
Naar boven