Fitness Seller

Vierdaagse werkweek | Nieuwe standaard?

🍿

Lol hahahaha, ik ken een hoop 20'ers die allemaal 32 uur per week werken.

En ik maar 6/7 mijn kloten afdraaien voor moedertje staat en vader belastingen.

Mentaliteit? Ik heb bruggen moeten oversteken om te staan waar ik nu sta, ik heb veel meer meegemaakt dan jullie, terwijl ik nog jong ben je wilt niet weten wat ik heb moeten doorstaan.

Nu hou ik erover op ga lekker doen wat je zelf gelukkig maakt maar trek niet te snel je conclusies.
Ik heb vandaag nog 2 bruggen overgestoken.

Komt wel erg dichtbij zo.

en dan straks maar janken dat de lonen zo laag zijn. Geld verdienen willen ze wel maar werken ho maar.

Meer uren maken = meer ervaring opdoen/netwerk opbouwen = doorgroeien = meer geld verdienen

Eenmaal met genoeg ervaring ga je zzpen en dan kan je pas echt gaan harken.

en dan straks maar janken dat de lonen zo laag zijn. Geld verdienen willen ze wel maar werken ho maar.

Meer uren maken = meer ervaring opdoen/netwerk opbouwen = doorgroeien = meer geld verdienen

Eenmaal met genoeg ervaring ga je zzpen en dan kan je pas echt gaan harken.
Die paar uur gaat ect geen verschil maken kerel

Als je niet werkt hoef je ook geen loonbelasting te betalen.
4a5001b7beea096457f480c8808572428b-09-roll-safe.2x.h473.w710.jpg

52 weken in een jaar, hiervan werk je er 46. Jij werk 32 uur en je collega 40 uur. Aan het einde van het jaar heeft je collega 8x46=368 uur meer gewerkt dan jij, denk je niet dat hij meer ervaring heeft opgedaan dan jij? Dat zijn dik 9 weken extra werk.
Heb je dan nog wel tijd om te reflecteren op je werk en je leven en de balans hierin :D

Al die pisbaantjes tegenwoordig, influencers, nagel stylisten, fitness instructeur of portier bij een disco, deed je vroeger naast je 40 urige baan.

Mijn baan is su
52 weken in een jaar, hiervan werk je er 46. Jij werk 32 uur en je collega 40 uur. Aan het einde van het jaar heeft je collega 8x46=368 uur meer gewerkt dan jij, denk je niet dat hij meer ervaring heeft opgedaan dan jij? Dat zijn dik 9 weken extra werk.
oke maar op mijn afdeling mag je niet eens 40 uur werken dus ik hou het hierbij, ervaring zat!

Heb je dan nog wel tijd om te reflecteren op je werk en je leven en de balans hierin :D

Al die pisbaantjes tegenwoordig, influencers, nagel stylisten, fitness instructeur of portier bij een disco, deed je vroeger naast je 40 urige baan.
Als ik naar mijn eigen leven kijk, nee werk/studie is prio 1 geweest de afgelopen twee jaar waardoor sociaal leven vrijwel 0 was. Vond ik dit leuk? Nee, maar het heeft me een woning opgeleverd, een financiële mijlpaal doen bereiken en daarnaast heb ik straks een prima inkomen. Even op de blaren zitten maar dat loont gewoon

Terug
Naar boven