Geruststelling.Als je E3d injecteerd dan valt de vermoeidheid goed mee...eigenlijk weinig van te merken.
E3D ga ik hanteren 50 mcg.PWO.
Word de eerste keer.Hopelijk word het iets.
Is geen wondermiddel maar kan toch wel aardig z'n werk doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geruststelling.Als je E3d injecteerd dan valt de vermoeidheid goed mee...eigenlijk weinig van te merken.
Minder blijvend effectJe moet er wel rekening mee houden dat op deze wijze je minstens 3maanden moet zetten om echt mooi resultaat te zien.Bij ED injecteren heb je snel resultaat maar ook veel meer sides en minder blijvend effect.

Minder blijvend effect
Hyperplasia is volgens mij toch wel blijvend.
Nutrientenpusher,vetverbranding,lokale groei zijn ook efecten die optreden maar deze zijn niet de hoofdreden,celdeling wel.
Bij Ed injecteren neemt het effect(receptor verzadiging) al af na mogelijk 3 weken en dit is nog te zien hoe je dossering is.
Kan je dat even onderbouwen waarom E3D minder effectief is?
Lijkt mij toch het meest verstandige aangezien Igf wel tot 72 uur aan de wandel kan gaan.
Bij ED protocool lijkt me het niet dat receptor opniew IGF kan opnemen waardoor het opzoek gaat naar andere vrije receptoren.
Of zie ik dit verkeerd?
Hetgeen waar ik een beetje tegen aan zie is die moeheid.
Hoe valt dat bij jou eigelijk.
Wanneer heb je er het meeste last van juist na de inject ofzo?
Een rebound effect...Bertje toch,wat denk je dat het je wel zal brengen?Is er ook sprake van een rebound effect ofzo als je na 4tot6 weke weer stopt met de igf1 lr3 ?