Fitness Seller

slechte ervaringen igf1

Je moet er wel rekening mee houden dat op deze wijze je minstens 3maanden moet zetten om echt mooi resultaat te zien.Bij ED injecteren heb je snel resultaat maar ook veel meer sides en minder blijvend effect.

Je moet er wel rekening mee houden dat op deze wijze je minstens 3maanden moet zetten om echt mooi resultaat te zien.Bij ED injecteren heb je snel resultaat maar ook veel meer sides en minder blijvend effect.
Minder blijvend effect???
Hyperplasia is volgens mij toch wel blijvend.
Nutrientenpusher,vetverbranding,lokale groei zijn ook efecten die optreden maar deze zijn niet de hoofdreden,celdeling wel.

Bij Ed injecteren neemt het effect(receptor verzadiging) al af na mogelijk 3 weken en dit is nog te zien hoe je dossering is.

Kan je dat even onderbouwen waarom E3D minder effectief is?
Lijkt mij toch het meest verstandige aangezien Igf wel tot 72 uur aan de wandel kan gaan.
Bij ED protocool lijkt me het niet dat receptor opniew IGF kan opnemen waardoor het opzoek gaat naar andere vrije receptoren.

Of zie ik dit verkeerd?

Minder blijvend effect???
Hyperplasia is volgens mij toch wel blijvend.
Nutrientenpusher,vetverbranding,lokale groei zijn ook efecten die optreden maar deze zijn niet de hoofdreden,celdeling wel.

Bij Ed injecteren neemt het effect(receptor verzadiging) al af na mogelijk 3 weken en dit is nog te zien hoe je dossering is.

Kan je dat even onderbouwen waarom E3D minder effectief is?
Lijkt mij toch het meest verstandige aangezien Igf wel tot 72 uur aan de wandel kan gaan.
Bij ED protocool lijkt me het niet dat receptor opniew IGF kan opnemen waardoor het opzoek gaat naar andere vrije receptoren.

Of zie ik dit verkeerd?

Tja komt van duursporters(profs) : bij ED gebruik krijg je snel resultaat door max. hypertrophy en verhoogde HCT waarden maar wel min. hyperplasia. Bij e3d gebruik net het omgekeerde dus een combinatie van beide methodes is aanbevolen waarbij tijdens trainingperiodes de E3d methode primeert en tijdens wedstrijdperiodes de ED methode.

Hoe dit alles komt weet ik niet maar ze rijden en lopen tegenwoordig nog harder dan tijdens de EPO jaren dus het werkt wel enigzins.

Hetgeen waar ik een beetje tegen aan zie is die moeheid.
Hoe valt dat bij jou eigelijk.
Wanneer heb je er het meeste last van juist na de inject ofzo?

Ik had het vooral als ik het 's ochtends injecteerde, maar voor/na training eigenlijk nergens last van terwijl ik soms wel in 3 spiergroepen 2x 20mcg zette (totaal dus 120 mcg).

Ik had die global tech spullen............was werkelijk niet vooruit te stomen,man man wat was ik moe.Ook hier T4 erbij gedaan,dat ging goed

Koop voor datzelfde geld toch flink wat potten testosteron man.

Dat spul is allemaal overrated en de helft er van is verkoperspraat. Als je op een podium staat kan ik het nog wel begrijpen, maar jongens van in de 20 die aan igf gaan terwijl er nog helemaal geen reden is voor hyperplasia daar kan ik echt niet inkomen.

"ja vetverbranding". Zoveel geld uitgeven voor die 4% minder bf? Kan veel sneller een veel goedkoper jongens.

Just my 2 centjes

Weet soms iemand hoe de gebruikelijke dossering werd vastgesteld?
Men zegt 40 tot 60 mcg voldoende moet zijn.
Maar hoe wordt dit berekend?

in 1 potje zit 1000mcgr.Bij de luxere boxen 10 vails van 100mcgr
Daar doe je 1 ml AA of BAC in.
\neem en slinspuitje van 1ml,kan je prachtig per iu trekken.10iu op een 1ml is dus 100mcgr

• Topic Starter Topic Starter
Is er ook sprake van een rebound effect ofzo als je na 4tot6 weke weer stopt met de igf1 lr3 ?

Mooi zo !

hoelang word het al gebruikt hier in nl voor bodybuilding eigenlijk ?

Is er ook sprake van een rebound effect ofzo als je na 4tot6 weke weer stopt met de igf1 lr3 ?
Een rebound effect...Bertje toch,wat denk je dat het je wel zal brengen?
Lees eens de sticky door van IKKE,er staan tal van links en nuttige info.

LEES en gij zult WETEN!

Ga ik doen Meester Dimos:rolleyes:

Bert ga jij daadwerkelijk IGF gebruiken?Zonder ooit iets van Test gezet te hebben?

Denk van wel ja.

Om te begginnen 4 weken 20 mcg om de 3 dagen.

zonde van je centen.Zonder iets van test ernaast,of een goede stack....ga je weinig resultaat zien met zo een middel.Zet er nu maar test in,dan gaat het 10x zo hard

huh nou als jij het zegt dan zet ik er maar wat bij.

Maar welk merk igf1 ervaren jullie als de beste ?

IGF merk je niks van bro, althans niet na 4 weken gebruik. Ik merk wel dat mijn schouders nu een half jaar later wat minder achter lopen aangezien ik ze toen flink volgespoten heb ermee. Je verwacht er sowieso te veel van denk ik.

Post je voedingsschemaeens in de daarvoor bestemde sectie, ik denk dat je daar veel meer aan hebt dan anabolen etc. Dat kan altijd nog, maar als je nu al geen massa hebt kunnen opbouwen ga je dat met anabolen ook niet kunnen.
Niet slecht bedoelt overigens he bro, ik had ook kunnen zeggen dat je een flinke combinatie van zooi moest gebruiken maar daar heb je niks aan.

Ja dat begrijp ik natuurlijk ook wel van dat eerst eten.

Maar heeft iemand ook een antwoord op de vraag welke soort igf1 het beste werkt ?

Want ik ga het toch nemen;)

Terug
Naar boven