MuscleMeat

slechte hgh toch pijn?

Bezoekers in dit topic

gainsarelife

Novice
Lid geworden
20 sep 2018
Berichten
3
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
99kg
Vetpercentage
13%
ik heb een serumtest gedaan op een generieke goldtop, de waarde was helaas maar 6.8

toch heb ik veel last van mijn gewrichten vooral smorgens bij opstaan doen mijn handen flink pijn en kan ik moeilijk knijpen of iets zwaars vastpakken, smiddags wordt dit beter na wat bewegen.

ook zit de pijn in mijn elleboog knie en zelfs soms mijn kaak, wel stukken minder dan in mijn hand.

iemand een idee waarom serum zo laag is en ik toch bijwerkingen heb ik zet 4iu elke dag.

of zit er iets in dat deze pijn veroorzaakt?

serum was 3 uur na 10 iu in mijn buik.

bedankt mannen
 
Er zijn zat peptides die bepaalde (met name minder leuke) sides van GH kunnen nabootsen. Helaas zeggen sides niets over de inhoud van je vial ;)
 
oke dus als serum laag is kan ik er zeker van zijn dat de hgh van slechte kwaliteit is en er beter mee stoppen
 
Helaas zegt ook je serumtest niet direct alles. Een goed teken is het niet maar gezien je 't spul toch al hebt kun je nog een IGF test doen. Al een aantal keer gezien dat gasten lage serumtest scores haalden en de IGF vervolgens wel trough the roof was.
 
enig idee hoe dit kan?
 
Je had die 10iu sowieso al IM moeten zetten, voor igf maakt dat niet uit maar je moet de hgh wel minimaal een maand gebruiken alvorens je igf laat testen.
Het is sowieso beter om op igf te testen, hoog serum betekend ook niet dat het echt hgh is wat je gebruikt want hoog serum kan ook komen door verschillende (goedkopere) peptides
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
Kan het niet dat je hgh een 192aa variant is, ipv de gewenste 191aa?
 
Serumtest zegt niets, bijwerkingen zeggen niets.
Je moet ten minste 1x HG kopen en dat ook testen.
Dan verhouding uitrekenen, beoordelen of die naar jouw mening goed genoeg is voor je UG merk, dan ten minste 3 maanden dat UG merk volhouden en beoordelen of je het idee hebt dat het visueel wat met je doet.
En check je bankrekening. Het kan zijn dat hoe harde jij groeit, hoe harder die slinkt!
Jij kunt wel doorgroeien, maar je bankrekening houdt misschien eerder op.

Succes! :D
 
is koffie dik kijken , gold top zegt ook vrij weinig kunt er letterlijk elke andere kleur top op zetten
 
Back
Naar boven