335ipower
Cool Novice
- Waardering
- 60
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vreemd dat je je cts attribueert aan onzuivere gh omdat je na je operatie geen last had met HG gh?Ik ben jaren geleden geopereerd aan beide handen voor cts. Als gevolg van onzuivere ug hgh .overdag als je beweegt is het te doen snachts leek het of er een vrachtwagen op mijn handen geparkeerd stond.ik was erg doorgeslagen in me gebruik en wilde absoluut niet stoppen met hgh omdat ik dacht dat het HET middel was .ben zo eigenwijs doorgegaan dat ze beide polsen hebben open gesneden .jaar revalidatie nog steeds mijn kracht niet geheel terug . Wat is cts? Door je pols lopen allemaal zenuwen naar je vingers ed. T hv je onderhand pols zit een soort band/pees die die zenuwen bijelkaar houd. Op het moment dat je cts hebt heb je op die plek last van oedeem vochtophoping waardoor het bandje steeds strakker om die zenuwen komt en de boel afknelt juist als je weinig beweegt word dit erger snachts vaak. Ik ben na mijn revalidatie en operatie over gestapt op human grade hgh heb nooit meer last gehad . Inmiddels een jaar oid gestopt met hgh maar moet eerlijk zeggen ziet er nu allemaal beter
Uit dan tijdens het hgh gebruik . Met de juiste aas kom je ook heel ver .
Een logisch punt lijkt mij dat je gewoon bij ug hgh niet weet wat er in zit .en uit ervaring van mij en veel jongens in mijn omgeving treden die klachten vaker op bij ug hgh dan hgh die door pharmaceutische fabrieken is gekeurd .en ik deel mijn ervaring omdat ik zelf zo koppig was niet te willen stoppen met hgh gebruiken net zo lang tot een operatie de enige oplossing nog was .kortom ik probeer andere te behoeden voor negatieve gevolgen die ik zelf heb ervaren. Verder moet jij mucci lekker spuiten wat je wilt spuiten.
In de bijsluiter van de pharmaceutische GH staat cts onder 'komt vaak voor'.Een logisch punt lijkt mij dat je gewoon bij ug hgh niet weet wat er in zit .en uit ervaring van mij en veel jongens in mijn omgeving treden die klachten vaker op bij ug hgh dan hgh die door pharmaceutische fabrieken is gekeurd .en ik deel mijn ervaring omdat ik zelf zo koppig was niet te willen stoppen met hgh gebruiken net zo lang tot een operatie de enige oplossing nog was .kortom ik probeer andere te behoeden voor negatieve gevolgen die ik zelf heb ervaren. Verder moet jij mucci lekker spuiten wat je wilt spuiten.
Ik ben gewoon voorzichtiger geworden .en betaal liever wat extra voor zekerheid dan een gokje nemen om een paar meyer in me zak te houden .maar verder is dit geen punt van discussie voor mij .ik dacht na jaren ik post eens wat om mijn ervaring te delen maar het is me al weer duidelijk waarom ik het al jaren niet had gedaan. trainse allemaal jongens
En jij promoot ug hgh op het forum want je weet hoe het werkt toch ?
Mijn ene pols begint helaas weer nu ik na prep weer wat ben aangekomen (zonder gh)In de bijsluiter van de pharmaceutische GH staat cts onder 'komt vaak voor'.
Dat je met ug nooit weet wat er inzit geef in je gelijk in.
Verder wat @GetBig XXL zegt. Mijn cts is ook weg en gebruik nog dezelfde ug.

Aha het is 2019 en china leeft nog in het stenen tijdperk vandaar.Voortaan gewoon kwaliteit 191aa GH kopen dan hoor je deze bijwerking niet te hebben.
Alles uit China is 192 aa wat dus voor meer bijwerkingen zorgt. Ze schijnen daar nieteens apparatuur te hebben om 191 aa hgh te produceren..
Aha het is 2019 en china leeft nog in het stenen tijdperk vandaar.