- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Als je anno 2019 nog denkt dat china niet de kennis of apparatuur heeft om gh te maken dan leef je toch wel onder een steen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar hij heeft wel gelijk wat 192aa hgh betreft. Dat wordt daar meestal gemaakt en dat is geen echte 191aa hgh. Body builders zijn naief wat betreft hgh, peptides, sarms, supplementen, enz... Ze zijn goedgelovig en niet objectief. De Chinezen leven niet meer in het stenen tijdperk maar diegenen die verkopen aan particulieren via internet zullen meestal niet te vertrouwen zijn wat hun producten betreft.Aha het is 2019 en china leeft nog in het stenen tijdperk vandaar.
Maar hij heeft wel gelijk wat 192aa hgh betreft. Dat wordt daar meestal gemaakt en dat is geen echte 191aa hgh. Body builders zijn naief wat betreft hgh, peptides, sarms, supplementen, enz... Ze zijn goedgelovig en niet objectief. De Chinezen leven niet meer in het stenen tijdperk maar diegenen die verkopen aan particulieren via internet zullen meestal niet te vertrouwen zijn wat hun producten betreft.
Wat als:Wij van WC Eend
Test gewoon je IGF-1 levels, als die in orde zijn heb je gewoon legit GH.
Dat klopt. Met een bloedtest kan je zien of je lichaam er goed op reageert. Het probleem met hgh bestaande uit 192 aminozuren is dat ongeveer 30% van de mensen daar antilichamen tegen gaan aanmaken omdat het niet identiek is aan het lichaamseigen groeihormoon dat uit 191 aminozuren bestaat. Het groeihormoon zal dan zijn werk niet doen en dan is het gewoonweg verspilling van geld.Met de hedendaagse technieken en bloedtesten tot eenieders beschikking is er geen reden om niet te hoeven weten wat je gebruikt.
Zoals de bloedtest hierboven dan?Dat klopt. Met een bloedtest kan je zien of je lichaam er goed op reageert. Het probleem met hgh bestaande uit 192 aminozuren is dat ongeveer 30% van de mensen daar antilichamen tegen gaan aanmaken omdat het niet identiek is aan het lichaamseigen groeihormoon dat uit 191 aminozuren bestaat. Het groeihormoon zal dan zijn werk niet doen en dan is het gewoonweg verspilling van geld.
Daar heb ik geen verstand van maar het is wel de bedoeling dat HGH toediening een verhoging van IGF zou moeten geven.
Wat als:
Je serum goed scoort maar igf normaal? Ik heb het al een aantal keer zien terug komen maar niemand die kan vertellen waarom/hoe.
Edit: hier een voorbeeld
![]()
Ah shit het staat op youtube dus dan zal het wel waar zijn
En jij denkt serieus dat pro's 20-30iu zetten? Er zal een mong**l tussen lopen maar het gross zal echt niet meer dan 8-10 zetten en dat bouwen zij ook op.Nee heb het zelf ervaren met UG en HG hgh.
Ooit afgevraagd waarom sommige leden hier niet meer dan 5-6iu kunnen zetten en continue slapende handen ervaren van UG Chinese hgh en er s’nachts zelfs wakker van worden en dosis moeten verlagen maar pro’s 10-20-30iu kunnen zetten zonder dit probleem te hebben?
Roelly Winklaar doet 100 IU's per uur had ik gehoord
En jij denkt serieus dat pro's 20-30iu zetten? Er zal een mong**l tussen lopen maar het gross zal echt niet meer dan 8-10 zetten en dat bouwen zij ook op.
20-30iu gooi je gewoon je geld weg. Allemaal jonge gastjes lezen deze onzin die jij verkondigd.
Ze kunnen het wel zetten maar neemt niet weg dat het totaal geen nut heeft en geld weggooien is (en je gezondheid)Ik denk oprecht dat je je daar nog wel eens op kunt verkijken en er zat pro's zijn die echt wel boatloads HGH zetten. Misschien niet meer nadat ze 1 keer pro zijn geworden, omdat het dan voor het grootste deel onderhouden en finetunen is, maar op de weg erheen? Denk dat je schrikt als je dat leest, zeker de gastjes die jong heel erg groot zijn.
Verder vind ik wat Levrone zegt gewoon poep.
En jij denkt serieus dat pro's 20-30iu zetten? Er zal een mong**l tussen lopen maar het gross zal echt niet meer dan 8-10 zetten en dat bouwen zij ook op.
20-30iu gooi je gewoon je geld weg. Allemaal jonge gastjes lezen deze onzin die jij verkondigd.
Dat post jij anders net? Nee wat heb ik aan een youtube filmpje van een of andere kliniek? Nada.Daar heb ik het nu toch niet helemaal over... Heb je de video überhaupt wel gekeken!?