MuscleMeat

Sleep stack

Reinn

Competitive Bodybuilder
Waardering
151
Lengte
1m79
Massa
105kg
Vetpercentage
20%
Hé vrienden,

Ik heb Resurrect-PM samples geprobeerd en geslapen als een beer. Normaal wordt ik een paar keer per nacht wakker, maar nu heb ik eindeloos doorgeslapen.

Dat is mij eigenlijk wel goed bevallen. Het supplement vindt ik alleen te duur om te kopen, namelijk €45,- Dan heb ik liever een pot whey..

Daarom zat ik er aan te denken de meest belangrijke ingredienten los te kopen. Wat ik terug kan vinden is ZMA en GABA.

Vragen zijn;

-Zal ik hier ongeveer hetzelfde effect mee bereiken?
-Zijn er goedkopere alternatieven voor Resurrect-PM, voor helf van de prijs?
-Wat kan ik nog aan de sleep stack van ZMA en GABA toevoegen?

Bvd.

effe vraagje, waar heb je samples kunnen krijgen hiervan ?
wil het ook eens proberen maar niet metteen zo'n pot aanschaffen
nogal duur.. ik zou eerder gaba nemen dan zma
zma is ook goed voor testosteron en diepere slaap
maar als je de nadruk op diepe goede slaap wilt leggen
neem dan gewoon gaba van dymatize ! echt goed spul +
zorgt voor extra groeihormoon (hgh) neem
het zelf ook al een tijdje ;)

ZMA is waste of money, zijn zat studies die de werking ervan ontkrachtten. Gaba en melatonine zou ik aan je stack toevoegen!

melatonine

Mucuna puriens, helaas hebben de board sponsors dat nog niet maar even zoeken en je vind wel wat online shops. Ouderwetse drogisten hebben het ook wel eens staan, of zaken waar je Ayurveda of traditioneel Chinese medicijnen verkopen.

Volgens mij treed er altijd wel gewenning op bij dingen die je beter laten slapen. En een banaan voor je gaat slapen helpt ook echt goed.

ZMA is waste of money, zijn zat studies die de werking ervan ontkrachtten. Gaba en melatonine zou ik aan je stack toevoegen!

Studies mijn klote... ik heb ZMA aan meerdere mensen gegeven en iedereen sleep gewoon aan 1 stuk door. Mijn trainer neemt het, mijn vriendin neemt het en ik neem het... 3 totaal verschillende mensen met hetzelfde resultaat.

Hetgeen wat de studies ontkrachten zijn de testo boostende claims.

Ja ok das waar, vergat Ff dat het hier puur om het in slaap vallen ging ;) daar kan ik geen mening over geven. Maar daar heb ik 5mg melatonine tabletten voor als het echt nodig is dat ik snel inslaap.

Vraag me ook af waar je die sample vandaan hebt, ik zou het ook eens willen proberen.

Alleen Gaba (volgens mij had ik die van dynamiteze) beviel mij overigens slecht. Vlak na inname werd ik er benauwd van, maar goed dat vond ik niet zo heel erg. Want je valt er wel goed van in slaap, maar ik sliep dan maar kort en werd echt verrot wakker.

• Topic Starter Topic Starter
effe vraagje, waar heb je samples kunnen krijgen hiervan ?
wil het ook eens proberen maar niet metteen zo'n pot aanschaffen
nogal duur.. ik zou eerder gaba nemen dan zma
zma is ook goed voor testosteron en diepere slaap
maar als je de nadruk op diepe goede slaap wilt leggen
neem dan gewoon gaba van dymatize ! echt goed spul +
zorgt voor extra groeihormoon (hgh) neem
het zelf ook al een tijdje ;)

Ik één sample gekregen op mijn sportschool, en gier dat ik ben de volgende dag nog één meegenomen. GABA lijkt me inderdaad goed! Ik denk dat ik dan de GABA van Now Foods kies, dat merk heb ik goede ervaringen mee.

GABA ga ik proberen. Melatonine weet ik nog niet, ik slaap altijd al snel in, alleen wordt ik s'nachts vaak wakker. Daar lijkt Resurrect-PM bij te helpen.

Mucuna puriens, helaas hebben de board sponsors dat nog niet maar even zoeken en je vind wel wat online shops. Ouderwetse drogisten hebben het ook wel eens staan, of zaken waar je Ayurveda of traditioneel Chinese medicijnen verkopen.

Volgens mij treed er altijd wel gewenning op bij dingen die je beter laten slapen. En een banaan voor je gaat slapen helpt ook echt goed.

Bedoel je dit; http://www.vitatheek.nl/product/mucuna_pruriens_0833_bonusan_60vc/
Heb je het zelf ook wel is gebruikt?

Zal inderdaad gewenning op treden, maar ik wil het alleen op trainingsdagen gebruiken. Als ik namelijk getraind heb slaap ik minder goed. Als ik een dag niet getraind heb slaap ik gewoon normaal..

Studies mijn klote... ik heb ZMA aan meerdere mensen gegeven en iedereen sleep gewoon aan 1 stuk door. Mijn trainer neemt het, mijn vriendin neemt het en ik neem het... 3 totaal verschillende mensen met hetzelfde resultaat.

Hetgeen wat de studies ontkrachten zijn de testo boostende claims.

ZMA gaat ook deel uitmaken van de stack! :)

Eeh.. misschien deze? http://bodyenfitshop.nl/hgh-producten/universal/animal-pm Zitten ook allerlei bekende stoffen in waar je goed op kan slapen.

Dank!

http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-powerfull-usp-labs-286595/

€34,90 voor 1,5 maand (per maand is dat €23,27) mits je het niet voor de training gebruikt, dus alleen voor het beter slapen.

Scheelt in ieder geval al €10,- Ik ga je review nog even lezen!

ja, ik gebruik dat nu van een ander merk, dat wel. Het is ook wel de shit tegen winterdepressie. Het is ook een van de ingredienten van Resurrect-PM en powerfull.

Als het je om doorslapen gaat gewoon alleen L-Tryptofaan. Probeer dat eerst eens, scheelt je een hoop geld en werkt waarschijnlijk al afdoende.

interesting, had ik zelf nog niet aan gedacht !

Als het je om doorslapen gaat gewoon alleen L-Tryptofaan. Probeer dat eerst eens, scheelt je een hoop geld en werkt waarschijnlijk al afdoende.

L-Tryptofaan zit ook vaak in eiwitten, echter wel wat minder dan als je een L-Tryptofaan supplement neemt.

Laatst bewerkt:
GABA, ZMA en Taurine is het geworden van Now Foods. Slaap als een Baby

@ rein, neem je dit tegelijkertijd en welke dosering neem je dan?

Terug
Naar boven