Ruslandsosa
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 296
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 129kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heren even iets anders. Voeding omtrend HG. Normaal gesproken wacht ik dus naar het injecteren van GHRP en hgh 1uur voor dat ik koolhydraten en vetten eet. Nou ben ik meerdere dingen gelezen daarover en sommige mensen zeggen dat 20min naar de injectie gewoon alles kan eten omdat de Hg piek al is geweest. Wat vinden jullie daarvan![]()
Tsja dat is een goeie vraag!! Ik denk dat ze het over pulsen hebben van de eigen hgh productie hebben. En dus over HGH + peps gebruik. Want in prenciepe wacht je natuurlijk nooit 3uur met eten als je hgh hebt gezet.
Maar ik dacht ook dat je hè bloed afgeeft 1uur naar de inname van HGH of ben ik nou in de war?
Vraag mij alleen af of dat geen kwaad kan voor de HGH die je injecteerd.
Ik weet wel dat de glucose spiegel beïnvloed de aanmaak van je eigen HGH. Maar wat hebt het mee temaken met synthetisch HGH word die dan afgebroken ofzo?
Ja dat snap ik. Maar ja wat is hier beste oplossing voor!? Misschien na hgh injectie insuline toedienen? En gelijk gaan eten!