MuscleMeat

Slin HGH+Peptides

• Topic Starter Topic Starter
Zij is alleen nu met verlof tot 20 maart. Dus dacht ik ga eerst langs mijn huisarts maar dat is weer een toestand want dan moet ik allens gaan uitleggen en zo zit er eigenlijk niet op te wachten.

• Like
Waarderingen: Vonk
Additioneel dan gewoon groeihormoon en IGF-1 aanvinken.

Oh ja oké lekker simpel hahaha ga even de formulier bijplakken heb er nog een thuis liggen als het goed is.

Nou heb hier een formulier voor me maar ik zie nergens groeihormoon of igf staan

4F680108-AEBF-4D6B-85D7-0A94141DF017.jpeg
4C447615-5BAC-4621-AE7A-616354151E19.jpeg

Ik zie het ook niet, mijn formulier staat veel voller dan de jouwe :dunno:

Ow oké misschien hebben ze nog een andere formulier mijn vriendin zou even moeten kijken als zij weer aan het werk is.

Ga je een log bijhouden?
Zou wel interessant zijn.

Als er geïnteresseerden zijn en die zijn er ga ik het bijhouden. Zal van de week even wat foto’s maken, en ergens in de week van 20 maart eerste boedtest regelen.

Heren even iets anders. Voeding omtrend HG. Normaal gesproken wacht ik dus naar het injecteren van GHRP en hgh 1uur voor dat ik koolhydraten en vetten eet. Nou ben ik meerdere dingen gelezen daarover en sommige mensen zeggen dat 20min naar de injectie gewoon alles kan eten omdat de Hg piek al is geweest. Wat vinden jullie daarvan???

Heren even iets anders. Voeding omtrend HG. Normaal gesproken wacht ik dus naar het injecteren van GHRP en hgh 1uur voor dat ik koolhydraten en vetten eet. Nou ben ik meerdere dingen gelezen daarover en sommige mensen zeggen dat 20min naar de injectie gewoon alles kan eten omdat de Hg piek al is geweest. Wat vinden jullie daarvan???

Goeie vraag, maar welke piek bedoelen we hier exact? Want voor het laten prikken van je GH doe je dit idealiter ook ± 3-3,5 uren na het prikken ervan, dan piekt de GH in het bloed namelijk. Vraag me af of er dan meerdere of verschillende soorten pieken zijn en zo ja wie/wat/waar?

Tsja dat is een goeie vraag!! Ik denk dat ze het over pulsen hebben van de eigen hgh productie hebben. En dus over HGH + peps gebruik. Want in prenciepe wacht je natuurlijk nooit 3uur met eten als je hgh hebt gezet.

Maar ik dacht ook dat je hè bloed afgeeft 1uur naar de inname van HGH of ben ik nou in de war?

Tsja dat is een goeie vraag!! Ik denk dat ze het over pulsen hebben van de eigen hgh productie hebben. En dus over HGH + peps gebruik. Want in prenciepe wacht je natuurlijk nooit 3uur met eten als je hgh hebt gezet.

Maar ik dacht ook dat je hè bloed afgeeft 1uur naar de inname van HGH of ben ik nou in de war?

Nee protocol is 3-3,5u na injectie van je GH (IM-intramusculair en niet SC-subcutaan), bloed laten afnemen.

Oké duidelijk

Hier dat stukje over eten na het injecteren.

Dose w/o food
Administration should ideally be done on either an empty stomach or with only protein in the stomach. Fats & carbs blunt GH release. So administer the peptides and wait about 20 minutes (no more then 30 but no less then 15 minutes) to eat. AT that point the GH pulse has about hit the peak and you can eat what you want.

Vraag mij alleen af of dat geen kwaad kan voor de HGH die je injecteerd.
Ik weet wel dat de glucose spiegel beïnvloed de aanmaak van je eigen HGH. Maar wat hebt het mee temaken met synthetisch HGH word die dan afgebroken ofzo?

Dus in wezen als ik moet aanhouden wat ze hier zeggen dan moet ik op de lege maag 100mcg GHRP-2 nemen CJC zit dan nog in mijn bloed want deze is met dac hierna na 20min een injectie van 2iu HGH hierna moet ik gelijk gaan eten!!!

Vraag mij alleen af of dat geen kwaad kan voor de HGH die je injecteerd.
Ik weet wel dat de glucose spiegel beïnvloed de aanmaak van je eigen HGH. Maar wat hebt het mee temaken met synthetisch HGH word die dan afgebroken ofzo?

Ik snap je vraag niet helemaal? Wat kan kwaad voor de HGH?

De reden waarom men niet vlak voor en na een GH inject eet/drinkt is vanwege je insulinegevoeligheid. Theoretisch gezien zou verkeerd GH gebruik kunnen leiden tot diabetes.

Ja dat snap ik. Maar ja wat is hier beste oplossing voor!? Misschien na hgh injectie insuline toedienen? En gelijk gaan eten!

Ja dat snap ik. Maar ja wat is hier beste oplossing voor!? Misschien na hgh injectie insuline toedienen? En gelijk gaan eten!

Met een beetje onderzoek kom je daar wel achter denk ik? Ik heb me niet dusdanig in jouw specifieke peps+gh schema verdiept dat ik daar een kant en klaar antwoord op heb. Eigenlijk verwacht ik dat als je op dit niveau jezelf middelen toedient je ook helemaal zelf uitgezocht hebt hoe dat dan zit met optimale voedingsmomenten etc.

Terug
Naar boven