XXL Nutrition

Slin HGH+Peptides

Bezoekers in dit topic

Ik eet zoutarm en drinken kan altijd meer maar drink nu tussen 2-3liter kraanwater.

Denk om tren toch te vervangen door een andere conpound.

Suggesties ??
 
Gewoon de tren eruit dan en even niets ernaast. Zou eerst weer even terug naar je baseline qua bloeddruk.
 
Ja gooi even de tren eruit idd. Kijk even een paar dagen hoe het gaat met de bloeddruk. Wanner het weer normaal en stabiel word, voor een paar dagen, probeer de tren weer op 20mg ed.
 
Baal er ontzettend van dit verpest mijn hele planning.
 
Tja gezondheid op #1 ;)
 
Das een ding wat zeker is!!!
 
Vind wel heel raar dat dit niet eerder heb gehad terwijl ik nog op veel meer per week zat!
Moet wel zeggen dat ik tren a injecteerde om de dag toen.
 
2-3 liter water over de hele dag voor zo’n grote man vind ik echt gruwelijk weinig
 
2-3 liter water over de hele dag voor zo’n grote man vind ik echt gruwelijk weinig
Idem, ik drink zeker 4liter per dag en dat is zonder dat ik daar moeite voor doe oid
 
Ja er mag wel 1 liter bij daar ben ik wel mee eens. Maar of het veel verschil gaat maken met mijn bloeddruk dat betwijfel ik wel.
 
Geen meer stress dan je gewend bent? Die factor onderschatten mensen nogal wel eens als je t over bloeddruk hebt
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Geen meer stress dan je gewend bent? Die factor onderschatten mensen nogal wel eens als je t over bloeddruk hebt
Naar mijn idee heb ik niks extra kwa stres erbij gekregen. Voelde me juist best lekker in mijn vel zitten tot dat ik me vervelend begon te voelen.
 
Na lang nadenken gisterenavond heb toch besloten om test en tren door te zetten alleen beide verlaagd.
Ben ook lekker vroeg maar bed gegaan en niet hetraind gisteren.

Heb nu dus:
Test p op 100mg eod
Tren a op 50mg ed

Ga 1,5litter water extra drinken begin in de ochtend in die uur dat ik moet wachten met eten!
Even kijken hoe dit verloopt anders stop ik met tren.
 
En niet te vergete koffie eraf.
Drink ongeveer 3bakken per dag.
 
Al denk ik niet het meest verstandige besluit, toch succes kerel!
 
Ja ik ga het zien hoe ik me voel vandaag en morgen anders stop ik ermee gewoon.
 
En ik heb een bloeddrukmeter even besteld met een extra grote band!
 
En niet te vergete koffie eraf.
Drink ongeveer 3bakken per dag.
Koffie, cola, preworkout!!!, energiedrank er uit kan wellicht ook iets doen inderdaad?
 
Koffie, cola, preworkout!!!, energiedrank er uit kan wellicht ook iets doen inderdaad?
Ja ik drink all die rommel niet behalve koffie en van tijd tot tijd preworkout.
Maar nu dus niks even.
 
Gisteren voelde ik me goed! Heb Lekker getraind. In slaap komen ging goed en heb heerlijk geslapen.
Sochtens vandaag voel ik me goed nergens last van.
Ga straks trainen en werken.

Bloedrukmeter is gisterenavond aangekomen. Ik heb gelijk natuurlijk uitgetest.
Gisteren na het trainen was mijn bloeddruk 147/79
Vanochtend bij opstaan 137/69

Dus dat is prima

Waterinname op 4,5litter nu gezet gisteren goed gelukt brobeer het zo vol te houden.
 
Back
Naar boven