Fitness Seller

Slin HGH+Peptides

Bezoekers in dit topic

Ja dat is dus een probleem met hgh+peps toediening. Er is weinig info over. Wel wat over toediening en hoeveelheid. Maar eigenlijk weinig over de voeding eromheen. Wat ik dus kan vinden is dat met peps je na 20min moet eten maar dan dien ik hgh toe dus dat is beetje tegenstrijdig, van daar. Ik kan natuurlijk makkelijk 1uur wachten met eten na de injectie van HGH maar doe ik dan de peps misschien te min daarmee.
 
Ja dat is dus een probleem met hgh+peps toediening. Er is weinig info over. Wel wat over toediening en hoeveelheid. Maar eigenlijk weinig over de voeding eromheen. Wat ik dus kan vinden is dat met peps je na 20min moet eten maar dan dien ik hgh toe dus dat is beetje tegenstrijdig, van daar. Ik kan natuurlijk makkelijk 1uur wachten met eten na de injectie van HGH maar doe ik dan de peps misschien te min daarmee.

Je kunt het toch wel zo in elkaar zetten dat je nergens mee in de knoei komt? Zijn die peptides er sec voor om GH te boosten of zorgen ze voor een betere opname van bijvoorbeeld eiwitten? Indien dit laatste niet zo is, zou ik niet weten waarom je direct zo kort op inname van de peptides perse moet eten?
 
Idd helemaal correct de peps zorgen voor de boost van je eigen hgh productie! Dus ik denk zoals ik het in de begin in mijn hoofd had zou ik gewoon peps injecteren daarna 15-20min later hgh wachten een uur en dan eten. Eventueel kan ik natuurlijk eiwitten nuttigen das geen probleem natuurlijk.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Dat lijkt me een mooi startpunt idd!
 
Ja idd ik ga dat ook gewoon aanhouden voorlopig, dat lijkt me voor nu het beste.
 
Nou een kleine update.

Ik ben nou zo 10dagen onderweg. Voel me afgelopen 4 dagen best wel moe ( heel erg moe). Vooral in de ochtend en begin middag.

Eergisteren nacht kon ik moeilijk in slaap komen opgejaagd gevoel, ik was heel onrustig. Uiteindelijk wel in slaap gevallen. Wellicht komt dit door tren, maar heb dit nooit eerder gehad van tren. Misschien iemand een idee??? De afgelopen nacht geen last van gehad sliep als een roosje.

Wat wel opvallend is dat ik precies 300gr per dag aankom. Dit heb ik ook nooit eerder meegemaakt. Tenminste niet zo frequent.
Ik ben nu dus 3kg aangekomen.
Vet percentage lijkt achteruit te gaan, heb het nog niet gemeten. Ga het volgende week even doen.

Heb wel omtrek opgemeten.
Borst 135cm
Biceps 51cm
Bovenbeen 75cm
Kuit 45cm

Maandag begin ik met dieeet iets anders dan ik wilde. Dit in overleg met mijn trainer. 6 dagen van hoog carbs naar laag en een dag vasten. Dus een cyclus van een week.
Even kijken wat het doet.
 
Ik ben ook weleens onrustig op eender welke AAS, ligt meestal in de hoek van het uppen van de dosering en in correlatie tot een wat hogere bloeddruk.
 
Ja ik dacht ook te voelen dat ik verhoogde bloeddruk had.
Oké nou ja hoop het niet meer te voelen was best onprettig.
 
50+ cm armen. Nice:D.
 
Yeah heb best grote armen al zeg is het zelf hahaha.
 
Heb je nog doelen qua afmetingen?
 
Nou benen en borst zou ik wat groter willen. Ben vrij lang 1,90m dus snel massa op bennen zetten is vrij lastig.
Gaat wel goed maar niet snel genoeg hehe.

Borst heb ik totaal geen aanleg dus daar besteed ik extra aandacht aan. Heb al van alles geprobeerd zoals twee keer in de week trainer, ook soort van split trainingen.
Het beste werkt voor mij een keer in de week met veel afwisseling dus max 2-3 weken schema’s.
 
Laatst bewerkt:
De CJC met Dac kun je er bij mijn weten even goed uit laten. Zorgt voor lage pulses die best nuttig zijn in combinatie met een GHRP variant maar volledig ondersneeuwen door de HGH die je toevoegt.
 
Wat bedoel je met 1 dag vasten?
Niks eten??
 
Ja klopt niks eten alleen amino’s
 
De CJC met Dac kun je er bij mijn weten even goed uit laten. Zorgt voor lage pulses die best nuttig zijn in combinatie met een GHRP variant maar volledig ondersneeuwen door de HGH die je toevoegt.
Dat klopt over cjc allen in combi met HGH en GHRP geeft het juist hogere pieken HGH op het monument van HGH toediening. Je moet wel juiste tijd protocol aanhouden want dat is namelijk essentieel!
En de rest van de dag als de kusmatige hgh uitgewerkt is zorgd cjc en GHRP juist verder voor de lichte pulsen natuurlijke hgh.
Alles in zijn totaliteit moet dus aardige hoeveelheid HGH opleveren op zo een dag.
In de begin van dit topic heb ik wat info en link toegevoegd met wat beschrijving van dit principe.
 
Even een update.

Dag 12
Gisteren en vandaag voelde me weer niet lekker. Gisteren in de avond uur voor het naar bed gaan later toen ik in bed lag eigenlijk weinig last en sliep direct.

Vanochtend op mijn werk voelde me weer niet lekker druk op mijn slaap, warm gevoel en heel onprettig gevoel. Terugweg van mijn werk even langs mijn moeder gegaan die heeft een bloeddruk meter.
En ja hoor 99/160 en toen voelde ik me zelfs niet zo beroerd als op mijn werk. Denk dat het op mijn werk veel hoger was. De band van de meter paste natuurlijk amper op mijn arm maar ja toch kunnen meten. Bij mijn ma bloedverlagend middeltje geslikt en voelde me gelijk stuken beter.

Nou zit ik beetje met een probleem natuurlijk hoe ik dit ga aanpakken want heb hier namelijk heel weinig zin in.
Heel raar dit want heb vaker tren A gebruikt zelfs 900mg in de week en had nooit last van.
Nou zit ik op 560mg plus 500 test p.
Iemand een idee of een raad wat ik hiermee kan.

Wellicht tren lager zetten of even mee stoppen en met test doorgaan, en daarna tren weer rustig opbouwen!?
 
Kijk eens naar je voeding en waterinname, wellicht kun je daar nog wat mee?
 
Bedoel je meer drinken en zout inname?
 
Meer drinken minder natrium idd!
 
Back
Naar boven