AndroidHealthClinic

slotjes- vraagstuk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Behappys-babe

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Als iets wordt afgesloten zou ik graag de reden weten.. want inmiddels zijn er bepaalde onderwerpen afgesloten waarover ik graag ook nog wat kwijt wou..

En de meeste in afgesloten onderwerpen zie ik in grote lijnen de juiste gesprekstof.. uiteraard ruien er enkelen wel wat op.. maar de oprechten negeren dat volgens mij ook erg goed..

Dus vanwaar worden bepaalde treads vervroegd afgesloten, mag er in het vervolg aub een reden bij?

Mwa. Volgens mij moeten we het hele politiek blok sluiten. Komt alleen maar ruzie van. :cool: Gewoon praten over vrouwen, coïtus en bodybuilding.

Zoveel slotjes zie ik niet en dan heb ik zelf er nog twee keer de reden bij gezet in het geval dat ik de threads heb gesloten.

Voor de duidelijkheid, racisme wordt hier niet getolereerd en discs die constant dezelfde richting uitgaan sluiten we als mods dus ook. Daarbij aangetekend dat openlijk racistische uitingen een strafpunt opleveren en bij stelselmatig racistisch posten wordt overgegaan tot een ban.

Vrijheid van meningsuiting is een groot goed maar racisme is gewoon strafbaar. Dit kan ook problemen opleveren voor het board zelf.

EricR zei:
racisme wordt hier niet getolereerd.

Da's een nogal rekbaar begrip.

Aan welke posters heb je strafpunten uitgedeeld vanwege racisme en vanwege welke postingen. Ben zeer benieuwd!

Maar, of je er verstandig aan doet antwoord te geven. :D

Ik heb zelf nog weinig strafpunten uitgedeeld. Maar zal er voortaan wel scherper op letten.

Racisme is niet zo'n rekbaar begrip overigens, dit is wat de Van Dale er over zegt :

1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat

En misschien is het goed voor sommigen om de regels van dit board nog eens te lezen :

[Link niet meer beschikbaar]

EricR zei:
het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat

Ok maar wat als ik zeg dat uit bepaalde onderzoeken is gebleken dat verschillende rassen verschillende eigenschappen hebben. Ik zeg simpelweg dat er een onderscheid is in ras, dat niet geldt voor ieder individu maar wel voor de som der delen. Ik zeg bijvoorbeeld, gemiddeld kunnen n*gers gemiddeld beter sprinten dan blanken, chinezen zijn over het algemeen beter in wiskunde, mensen uit een zuidelijke cultuur zijn vaak impulsiever dan noorderlingen. Ik zeg vervolgens dat ik bedachtzaamheid en intelligentie belangrijker vind dan sportprestaties en een hekel heb aan agresieve impulsieve mensen die niet nadenken over wat ze doen.

Of om het even kort samen te vatten, mijn vrienden zijn blanken en chinezen, en ik heb de pest aan n*gers, arabieren en latino's.

Je moet gewoon flink slijmen bij de mods, dat helpt een slotje te voorkomen.
Hey Ericr, wat zitten je biceps leuk vandaag.
:)

EricR zei:
Ik heb zelf nog weinig strafpunten uitgedeeld. Maar zal er voortaan wel scherper op letten.

Racisme is niet zo'n rekbaar begrip overigens, dit is wat de Van Dale er over zegt :

1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat

Bijvoorbeeld, ik haat EricR want ik haat homofielen. 1 straf punt voor Jay

zo werkt dat mensen !

sorry van het voorbeeld Eric, ik vind het helemaal niet erg
dat je homo bent hoor ;)

j/k :P:D;)

MarcW we kunnen hier een hele boom over op zetten, maar dat heeft weinig zin. Wat jij doet is zeuren om het zeuren, mij best maar een ieder weet heel goed wat wel of niet als racistische posting kan worden aangemerkt. Of vind iemand de benaming 'nikkers' normaal ? En dat is dan maar 1 voorbeeld. We leven niet meer in de tijd van het kolonialisme.

Ik heb anders nog wel een paar slaven te koop hoor ;) j/k

EricR zei:
een ieder weet heel goed wat wel of niet als racistische posting kan worden aangemerkt.

:roflol:

Oh, jee, oh jee. Ik kan de meest vreselijke dingen zeggen over zwarten zonder ooit het woord nikkers te gebruiken. Sterker nog, door dit soort woorden niet te gebruiken kun je een 'racistische' boodschap zodanig verpakken dat het een redelijk verhaal lijkt, waardoor deze meer waardering zal krijgen en meer effect zal hebben.

Niets zo 'gevaarlijk' als een Londsdale jongere die media training gehad heeft. Ja ik ben aan zeuren joh.

Waar kan je media training doen ? (gewoon nieuwsgierig ;))

Jay Impol zei:
Waar kan je media training doen ? (gewoon nieuwsgierig ;))

Oh 't is gewoon een kwestie van:

1. Bepaalde woorden niet gebruiken
2. Iedere conclusie een logisch gevolg laten zijn van iets in je eerdere verhaal.

En je kunt de gedachten van Stalin, Hitler, Pol Pot, de leden Rote Armee Fractioon en heel Groen Links als redelijk laten klinken. Ik ben vroeger actief geweest in een politieke jongeren beweging, veel trucs geleerd. En Eric verleid me bijna om hele stoute dingetjes te gaan doen. Oh God you're innocent!!

Voordeel van die Lonsdale kneuzen is dat ze zelfs met training nog te dom zijn om uit hun ogen te kijken. Oeps nu stigmatiseer ik een hele groep :D

Niks tegen Lonsdale dragers op zich natuurlijk, maar die sukkels die rigor mortis in hun rechterarm hebben zijn vaak maar trieste semi analfabeten. Wel zeuren over van alles en nog wat maar zelf dragen ze ook niks positief bij.

2. Iedere conclusie een logisch gevolg laten zijn van iets in je eerdere verhaal.

O ja, en dit kan dan de meest bizarre schijnlogica zijn: als je het op een bepaalde manier brengt, kom je er mee weg. Helemaal als het in een verbale discussie is en hebt van nature al een bepaalde zekerheid over je. :p

marc w, waarom haat je n*gers?? heb je daar een reden voor?

Behappys-babe zei:
Als iets wordt afgesloten zou ik graag de reden weten.. want inmiddels zijn er bepaalde onderwerpen afgesloten waarover ik graag ook nog wat kwijt wou..

En de meeste in afgesloten onderwerpen zie ik in grote lijnen de juiste gesprekstof.. uiteraard ruien er enkelen wel wat op.. maar de oprechten negeren dat volgens mij ook erg goed..

Dus vanwaar worden bepaalde treads vervroegd afgesloten, mag er in het vervolg aub een reden bij?
Mag ik je er wel op wijzen dat moderators geen verantwoording tegenover iedereen hoeven af te leggen ivbm waarom zij een onderwerp sluiten, verwijderen of aanpassen.
Wanneer er een onderwerp wordt gesloten oid gaat er automatisch een PM naar de auteur, waarin dit sluiten wordt bevestigd. Hij/zij heeft dan de mogelijkheid om via pm de reden op te vragen. Iedereen kan die reden aan een moderator van die sectie vragen, maar dan wel altijd via pm.

Indien deze sectie tot problemen blijft leiden, zelfs na waarschuwingen, zal ze gesloten worden.

shabaz zei:
marc w, waarom haat je n*gers?? heb je daar een reden voor?

Goed ik leef me even uit :D

Natuurlijk heb ik daar een reden voor. Een heel goede zelfs. Ik heb geen hekel aan n*gers omdat hun huid toevallig zwart is, of omdat ze er anders uitzien dan blanken. Dat zou makkelijk zijn he. Sterker nog ik kan prima opschieten met indiers die soms net zo zwart zijn of met chinezen, en die lijken ook niet op blanken. En ook heb ik geen hekel aan iedere afzonderlijke n*ger. Ik beoordeel iedereen op zijn eigen individuele eigenschappen.

Maar kijk nu eens naar de wereld. Wat is het continent met de meeste problemen. Afrika. Wat is bijvoorbeeld de plaats in het Caraibisch gebied met de meeste ellende, Haiti. Waar zijn de grote problemen en waar is de armoede in de VS, in de grote steden waar veel zwarten wonen.

Dus in het algemeen kan je zeggen, veel zwarten, veel armoede. Nee niet iedere zwarte is arm en problematisch, en niet iedere blanke is een goede gedisciplineerde arbeider, maar de gemiddelde zwarte is gewoon wel problematischer dan de gemiddelde blanke. Daarom zie je ook die verschillen. Waar veel n*gers zijn, is relatief veel ellende.

Nu kan ik wel een zwarte tegenkomen, met diploma eigen huis en goede baan, maar bedenk een ding. Zwarte mensen hebben vaak zwarte vrienden en familie, en die zijn dan toch weer eerder een algemene groep, met diezelfde problemen, omdat zwarten van nature toch minder arbeidsdiscipline en intelligentie hebben dan andere rassen. Ja gemiddeld he. Maar toch, als je het grof mag zeggen, je kunt ze echt beter mijden die n*gers hoor, da's voor je eigen bestwil.

:roflol:

Ok voor de goede verstaander, dit was dus even een poging om het hebben van een hekel aan n*gers, zo mooi op te schrijven dat het nog enigzins aanvaardbaar wordt ook he. Dit is natuurlijk een voorbeeldje. :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven