XXL Nutrition

sluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Test wordt door dokters aangeraden en jullie zeggen dat het allemaal zo schadelijk is. Ik snap niet hoe dit zo slecht voor je kan zijn als dit zelfs op recept wordt gegeven.

Alsjeblieft, ga je er meer over inlezen.

Morfine kun je ook op recept krijgen, wil niet zeggen dat je dat sochtends bij het ontbijt met een appeltje kan innemen

• Topic Starter Topic Starter
Alsjeblieft, ga je er meer over inlezen.

Morfine kun je ook op recept krijgen, wil niet zeggen dat je dat sochtends bij het ontbijt met een appeltje kan innemen

Helemaal mee eens. Maar de bijwerkingen kunnen toch niet zo hefting zijn als dat iedereen beweert? Zie greg doucette met Test op nr1 met als veiligste steroids 13:04:

Test wordt door dokters aangeraden en jullie zeggen dat het allemaal zo schadelijk is. Ik snap niet hoe dit zo slecht voor je kan zijn als dit zelfs op recept wordt gegeven.
Er zit een wezenlijk verschil tussen je natuurlijke testosteron aanmaak nabootsen en periodiek bloed trekken versus suprafysiologische testosteron waardes. :emo:

Helemaal mee eens. Maar de bijwerkingen kunnen toch niet zo hefting zijn als dat iedereen beweert? Zie greg doucette met Test op nr1 met als veiligste steroids 13:04:

Gast je bent gewoon een dikzakje die blijkbaar of geen genetisch potentieel heeft of geen idee waar hij mee bezig is. Waarom zou je dan überhaupt gaan kuren? Je kan nu alle reacties gaan bagatelliseren en uitgaan van een of andere hobbyist op youtube, of gaan gooien met wat jij denkt dat dokters doen, maar je hebt zelf toch ook wel door dat dit idioot is?

Whoah, rustig aan testosteron bommetje. Nergens voor nodig dit, ik kom voor hulp en info :)

Mensen om mij heen doen het ook en met succes. Daarom wil ik t ook proberen, meer dan logisch toch?

Nee, niet meer dan logisch. Zoals je nu overkomt heb je weinig tot geen echte trainingservaring. Dan is het verreweg van verstandig om wat te gaan gebruiken. Gewoon wat gainen en vetverlies doe je met hard trainen en goeie voeding. Dat gaat niet in 3 maanden, ook niet in 3 jaar. Heb geduld en doe je best voor je iets inneemt waar je de ballen verstand van hebt.

Nee, niet meer dan logisch. Zoals je nu overkomt heb je weinig tot geen echte trainingservaring. Dan is het verreweg van verstandig om wat te gaan gebruiken. Gewoon wat gainen en vetverlies doe je met hard trainen en goeie voeding. Dat gaat niet in 3 maanden, ook niet in 3 jaar. Heb geduld en doe je best voor je iets inneemt waar je de ballen verstand van hebt.

Oke duidelijk. Bedankt voor je reactie. Ik sluit deze topic

En wat hebben we geleerd, dat TS het toch gaat doen. Even een paar kilo's bijkomt zodat hij de man in de fitness wordt en dan een paar weken/maanden later alles gewoon weer kwijt is en in een depressie beland waarna hij volledig stopt.

Sad but true.

En wat hebben we geleerd, dat TS het toch gaat doen. Even een paar kilo's bijkomt zodat hij de man in de fitness wordt en dan een paar weken/maanden later alles gewoon weer kwijt is en in een depressie beland waarna hij volledig stopt.

Sad but true.

Niet iedereen is zoals jij :)

Dit wordt ‘m niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven