MuscleMeat

Snel aan anabolen gaan?

Bezoekers in dit topic

Daniellugo22

Cool Novice
Lid geworden
13 mrt 2016
Berichten
99
Waardering
49
Lengte
1m81
Massa
95kg
Vetpercentage
22%
Wil echt massive worden, zo groot mogelijk, verneukt meteen beginmen aan anabolen je potentieel? ( mits met beleid )
 
Volgens mij niet.
 
Bambix is the roid voor jou.
 
Hangt er natuurlijk vanaf wat voor schoenen je draagt.. Heb ooit met ana gebowled met verkeerde schoenen en verstuikte direct mijn enkel... Balen joh daar ging mij toekomst... en ik had zoveel potentieel..
 
Hangt er natuurlijk vanaf wat voor schoenen je draagt.. Heb ooit met ana gebowled met verkeerde schoenen en verstuikte direct mijn enkel... Balen joh daar ging mij toekomst... en ik had zoveel potentieel..

Wauw. Dit komt niet eens in de buurt van grappig en toont direct het verval van de AAS sectie op DBB.
 
Wil echt massive worden, zo groot mogelijk, verneukt meteen beginmen aan anabolen je potentieel? ( mits met beleid )

Kan prima. Mits je weet wat je doet. Verstandig is het niet. Eventueel een coach zoeken die je hierbij helpt. Zodat je geen beginners fouten maakt
 
Neem danmaar
Eerste 12 weken
Test 500mg
Deca 500mg
Mast 400mg
Dbol 50mg 6 weken
Volgende 12 weken
Test 750mg
Tren 500mg
Mast 400mg
Winny 50mg 6 weken
Off
Nakuur clomid+nolva

Hou je eiwitten maar 3x bodyweight en 6 dagen per week 2x fulbody split.

Tik der creatine bij joh, extra kracht
 
Kan prima. Mits je weet wat je doet. Verstandig is het niet. Eventueel een coach zoeken die je hierbij helpt. Zodat je geen beginners fouten maakt

Helaas weten de meeste niet wat erbij komt kijken en houden zichzelf voor de gek dat ze echt keurig gaan eten en trainen omdat ze gebruiken.
 
Neem danmaar
Eerste 12 weken
Test 500mg
Deca 500mg
Mast 400mg
Dbol 50mg 6 weken
Volgende 12 weken
Test 750mg
Tren 500mg
Mast 400mg
Winny 50mg 6 weken
Off
Nakuur clomid+nolva

Ben gewoon stil joh.
 
Neem danmaar
Eerste 12 weken
Test 500mg
Deca 500mg
Mast 400mg
Dbol 50mg 6 weken
Volgende 12 weken
Test 750mg
Tren 500mg
Mast 400mg
Winny 50mg 6 weken
Off
Nakuur clomid+nolva

Hou je eiwitten maar 3x bodyweight en 6 dagen per week 2x fulbody split.

Tik der creatine bij joh, extra kracht
Klinkt als een goeie cruise.
 
Neem danmaar
Eerste 12 weken
Test 500mg
Deca 500mg
Mast 400mg
Dbol 50mg 6 weken
Volgende 12 weken
Test 750mg
Tren 500mg
Mast 400mg
Winny 50mg 6 weken
Off
Nakuur clomid+nolva

Hou je eiwitten maar 3x bodyweight en 6 dagen per week 2x fulbody split.

Tik der creatine bij joh, extra kracht

Dit is de AAS sectie en hier is weinig ruimte voor onzin posts, gedraag je even. Dit kan ondanks het overduidelijke sarcasme toch serieus genomen worden door mensen met een minder goed werkende sarcasmesensor..
 
Wil echt massive worden, zo groot mogelijk, verneukt meteen beginmen aan anabolen je potentieel? ( mits met beleid )
Wanneer je begint zal niet zoveel uitmaken. Hoe je begint wel.

Begin met lage dosissen en werk je dosissen langzaam omhoog naarmate je gains maakt en de ervaring die je opbouwt.
 
Dit is de AAS sectie en hier is weinig ruimte voor onzin posts, gedraag je even. Dit kan ondanks het overduidelijke sarcasme toch serieus genomen worden door mensen met een minder goed werkende sarcasmesensor..

Zijn dat voor dreamy geen lage doseringen dan?
 
Dit is de AAS sectie en hier is weinig ruimte voor onzin posts, gedraag je even. Dit kan ondanks het overduidelijke sarcasme toch serieus genomen worden door mensen met een minder goed werkende sarcasmesensor..
ik was gewoon serieus hoor? hij wil toch snel massive worden.
 
Back
Naar boven