Fitness Seller

Hoe beginnen, tabletten en met minste - geen bijwerkingen?

Bezoekers in dit topic

Geen nakuur? Dat is toch essentieel (hoorde ik o.a. van Robbert Wolters, van dat YT kanaal wat me hier is aangeraden)

Nee, geen nakuur.

Why not. Is toch belangrijk om je lichaamseigen testosteron productie weer op gang te brengen?

Verschillende studies laten zien dat het niet nodig is. Nu merk ik ook van “nakuren” dat ik mij ontzettend kut voel. Gelukkig cruise ik.

Maar heel eerlijk, als 2 man nee zegt en jij ja zegt dan doe je toch je nakuur? Ik zou zelf zeggen prik gewoon wat test, heb je meer plezier aan dan tabs! :)

Verschillende studies laten zien dat het niet nodig is. Nu merk ik ook van “nakuren” dat ik mij ontzettend kut voel. Gelukkig cruise ik.

Maar heel eerlijk, als 2 man nee zegt en jij ja zegt dan doe je toch je nakuur? Ik zou zelf zeggen prik gewoon wat test, heb je meer plezier aan dan tabs! :)

Nogmaals, ik ben op zoek naar ervaringen, kennis en dan ook vooral de 'waarom' achter iets.
Ik lees her en der dat een nakuur wel aan te raden is en als iemand dan zegt nee hoeft niet, ben ik benieuwd waarom niet, als anderen zeggen dat het wel belangrijk is.

Waarom kuren menig gebruikers, waaronder bodybuilders, dan wel na?
Die lui zullen er wel geen verstand van hebben als ik jouw reactie zo lees.

sowieso is een tabje als winstrol mild, tov dikke blast.

als je bloed vooraf goed is en je verder gezond bent herstel je gewoon op natuurlijke wijze.

als je het niet geloof moet je doen wat je zelf wilt

Ik zeg niet dat ik het niet geloof. Ben op zoek naar de waarom.
Maar zoiets als winstrol is dus dermate mild dat een nakuur niet nodig is; sterker nog, afgeraden wordt gezien een nakuur nog extra bijwerkingen kan geven.

lees oa de Haarlem studie

De waarom staat gelukkig van mijn kant in de post. Ik voel mij enorm kut op nolva of clomid. Enorm emo en overal voor mijn gevoel pijntjes.

Daarnaast is de haarlem studie idd een mooie om dan te lezen.

Ik heb ooit een keer (jaar of 10 terug) een oral only kuur gedaan op 60mg/d anavar en 60mg/d Tbol voor 6 weken. Ja het was best leuk en ik werd er even best sterk van, maar uiteindelijk heeft het weinig gebracht.
Ook ik was toen eigenwijs..... Mocht ik ooit nog gaan kuren (wat ik absoluut niet uit sluit) ga ik echt nooit meer een oral only kuur doen.
Er is een reden dat test normaal de basis is van de kuurtjes die je hier voorbij ziet komen.

Je gaat met dit kuurtje je test afsluiten voor minimale resultaten, waarna je het meeste weer verlies (of meer). Ik vond de periode na de kuur op op nolvadex ook zeer onprettig, zoals hier boven al aangegeven.

Dank voor je reactie 🙏🏼

Back
Naar boven