Shrimpy
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 507
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 15%
Je gaat dat toch niet als eerste kuur doen manik was gewoon serieus hoor? hij wil toch snel massive worden.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je gaat dat toch niet als eerste kuur doen manik was gewoon serieus hoor? hij wil toch snel massive worden.

Doe maar niet.ik was gewoon serieus hoor? hij wil toch snel massive worden.
nouuuuu mijn eerste kuur was geen test only hoor
. het was test bold dbol. en hele gym keek mij aan door veranderingen.Test bold dbol zijn nog aanvaardbaar, maar dan nog 12 weken de andere meuk er in zetten is niet best. Oh en vergeet de hoeveelheden niet..nouuuuu mijn eerste kuur was geen test only hoor. het was test bold dbol. en hele gym keek mij aan door veranderingen.
test ietsjes verhogen, of andere compounds gebruiken voor nog minimale groei kan ook. ik reageer zo puur om de tekst hierboven. als ie zei ''ik wil het zo safe mogelijk'' reageerde ik heeel andersTest bold dbol zijn nog aanvaardbaar, maar dan nog 12 weken de andere meuk er in zetten is niet best.

De cardioloog over een niet al te lange tijd ook.nouuuuu mijn eerste kuur was geen test only hoor. het was test bold dbol. en hele gym keek mij aan door veranderingen.
Dan mag je van geluk spreken. Hartziekten blijven nog te vaak onopgemerkt (onder jonge mensen en sporters) met meestal een plotse hartdood tot gevolg.
Erfelijke ritmestoornissen zoals: lange QT-syndroom, brugada-syndroom of een erfelijke hartspierziekte (cardiomyopathie) zijn vaak de boosdoeners en blijven vaak onopgemerkt omdat de symptomen vaak erg onduidelijk zijn.
Daarom alvorens je gaat kuren laat je altijd de volgende onderzoeken doen: een ECG, echocardiografie, fietstest, holteronderzoek en eventueel een CT-scan van het hart. Dan sluit je erfelijke en geboorte afwijkingen uit. Heb je afwijkingen? Dan NOOIT kuren!
Neem danmaar
Eerste 12 weken
Test 500mg
Deca 500mg
Mast 400mg
Dbol 50mg 6 weken
Volgende 12 weken
Test 750mg
Tren 500mg
Mast 400mg
Winny 50mg 6 weken
Off
Nakuur clomid+nolva
Hou je eiwitten maar 3x bodyweight en 6 dagen per week 2x fulbody split.
Tik der creatine bij joh, extra kracht
Waarom zwijgen?
Je koopt gewoon vails die er keurig uitziende olie die dezelfde lange verzuren die sesamolie bevat.
Kent u überhaupt de echte concentratie als u niet met poeder werkt en zo neen, geef uw laboanalyse of extractieprotocol omdat ALLE vails sterk zijn onder gedoseerd.
Welke Testosteron ester staat er evenmin bij om nog maar te zwijgen van de microbiologische testen die ook allesbehalve microben vrij zijn: de bacterie P. acnes wordt in de meeste samples teruggevonden. Dat geeft dan weer Acne voor zij die er vatbaar voor zijn.
De laatste keer dat ik in de wereld van de anabolen zat was na mijn introductie van chemiedozen om het toen nog legale GBL om te zetten tot GHB (toen nog legaal). Nadien heb ik me korte tijd met een hongkonger van het middenkader zaken gedaan.
Tevens ben ik aan de slag gegaan bij Schering-Plough die AAS produceert (wit poedervorm, 99.999% zuiver). Als u een enkele 100mg in gewone sesamolie van de toko chinees oplost en toen na vele minuten alles was opgelost heb ik het intramusculair geïnjecteerd om de proef op de som te nemen.
CONCLUSIE
Bij online vendors betaal je TEVEEL en is alles STERK ONDERGEDOSEERD bovendien heb ik de microbiologische tests op die commerciële vails gedaan en als ze hun adresgegevens niet durven prijsgeven dan is voor mij alles gezegd.
In business moet je eerlijk zijn, zij die niet eerlijk zijn worden in bepaalde internationale kringen gewoon doodgeschoten. Een slechte verkoper (bij mijn weten allemaal) liegt over de kwaliteit...op internet toch.
Wat een verschil in toename van spiermassa als je 500mg test prop. in poedervorm aankoopt en injecteert.
Als ik commerciële vails moet kopen met dezelfde conc. erop vermeld dan gebeurt er bijzonder weinig en zie ik amper spiertoename. Zelfs niet na hard trainen, veel vlees, BCAA's,...
Bovendien is er een verschil in kostprijs: ik geef makkelijk 2000 euro uit om er een beetje stoer uit te zien na 2 maanden kuren na een intense trainingskuur en training en voeding en dokterskosten en betaling hardcore gym.
Koop je poedervorm?
Waarom zwijgen?
Je koopt gewoon vails die er keurig uitziende olie die dezelfde lange verzuren die sesamolie bevat.
Kent u überhaupt de echte concentratie als u niet met poeder werkt en zo neen, geef uw laboanalyse of extractieprotocol omdat ALLE vails sterk zijn onder gedoseerd.
Welke Testosteron ester staat er evenmin bij om nog maar te zwijgen van de microbiologische testen die ook allesbehalve microben vrij zijn: de bacterie P. acnes wordt in de meeste samples teruggevonden. Dat geeft dan weer Acne voor zij die er vatbaar voor zijn.
De laatste keer dat ik in de wereld van de anabolen zat was na mijn introductie van chemiedozen om het toen nog legale GBL om te zetten tot GHB (toen nog legaal). Nadien heb ik me korte tijd met een hongkonger van het middenkader zaken gedaan.
Tevens ben ik aan de slag gegaan bij Schering-Plough die AAS produceert (wit poedervorm, 99.999% zuiver). Als u een enkele 100mg in gewone sesamolie van de toko chinees oplost en toen na vele minuten alles was opgelost heb ik het intramusculair geïnjecteerd om de proef op de som te nemen.
CONCLUSIE
Bij online vendors betaal je TEVEEL en is alles STERK ONDERGEDOSEERD bovendien heb ik de microbiologische tests op die commerciële vails gedaan en als ze hun adresgegevens niet durven prijsgeven dan is voor mij alles gezegd.
In business moet je eerlijk zijn, zij die niet eerlijk zijn worden in bepaalde internationale kringen gewoon doodgeschoten. Een slechte verkoper (bij mijn weten allemaal) liegt over de kwaliteit...op internet toch.
Wat een verschil in toename van spiermassa als je 500mg test prop. in poedervorm aankoopt en injecteert.
Als ik commerciële vails moet kopen met dezelfde conc. erop vermeld dan gebeurt er bijzonder weinig en zie ik amper spiertoename. Zelfs niet na hard trainen, veel vlees, BCAA's,...
Bovendien is er een verschil in kostprijs: ik geef makkelijk 2000 euro uit om er een beetje stoer uit te zien na 2 maanden kuren na een intense trainingskuur en training en voeding en dokterskosten en betaling hardcore gym.
Koop je poedervorm?

Je avatar ziet er niet €2000 stoer uitWaarom zwijgen?
CONCLUSIE
Koop je poedervorm?