XXL Nutrition

Snel Buikvet verliezen

TostiLiefhebber

Cool Novice
Waardering
1
Hoi allen,
Nu het toch weer wat mooier weer is heb ik besloten wat aan mijn lichaam te gaan werken. Ik ben niet dik, maar er zit een laagje vet over mijn buikspieren en daardoor zijn ze niet goed zichtbaar, alleen als ik ze aanspan.
Heeft er iemand tips of ideeën voor het verliezen van vet op je buik?
Ik eet al zo min mogelijk carbs en blikjes tonijn gaan er als pap in ;).
Ik heb thuis een roeimachine waar op ik roei.
Ik wil niet te breed worden en ook niet veel geld uitgeven als het even kan.
Als iemand een goed trainingsschema heeft dan hoor ik het graag, maar ik wil niet te breed worden!
Gr Lucas

Pindakaas op je buik smeren tijdens het roeien.
Of de sticky's even doorlezen, kan ook nog...

• Like
Waarderingen: JaSz
Help dat voor spieropbouw? met absorberen van proteine ofzo?
Wat zijn sticky's? supplementen oid wil ik niet aan beginnen!

Nee begrijp ik, supplementen word je ook snel te breed van..

Breng alvorens je gaat roeien pindakaas op je buik aan, waar jij je sixpack wilt hebben. Het vet trekt dan door middel van zweten in de pindakaas. Ben er van overtuigd dat jij in 1 maand tijd een sixpack gaat zien als jij elke dag tijdens het roeien pindakaas op je buikje smeert.

• Topic Starter Topic Starter
Nee begrijp ik, supplementen word je ook snel te breed van..

Breng alvorens je gaat roeien pindakaas op je buik aan, waar jij je sixpack wilt hebben. Het vet trekt dan door middel van zweten in de pindakaas. Ben er van overtuigd dat jij in 1 maand tijd een sixpack gaat zien als jij elke dag tijdens het roeien pindakaas op je buikje smeert.

Sorry maar volgens mij slaat dit echt nergens op. Als je niets zinnigs te zeggen hebt kun je beter wegblijven.

ALLEEN SERIEUSE REACTIES AUB!!

Sorry maar volgens mij slaat dit echt nergens op. Als je niets zinnigs te zeggen hebt kun je beter wegblijven.

ALLEEN SERIEUSE REACTIES AUB!!

Hoi allen,
Nu het toch weer wat mooier weer is heb ik besloten wat aan mijn lichaam te gaan werken. Ik ben niet dik, maar er zit een laagje vet over mijn buikspieren en daardoor zijn ze niet goed zichtbaar, alleen als ik ze aanspan.
Heeft er iemand tips of ideeën voor het verliezen van vet op je buik?
Ik eet al zo min mogelijk carbs en blikjes tonijn gaan er als pap in ;).
Ik heb thuis een roeimachine waar op ik roei.
Ik wil niet te breed worden en ook niet veel geld uitgeven als het even kan.
Als iemand een goed trainingsschema heeft dan hoor ik het graag, maar ik wil niet te breed worden!
Gr Lucas

Denk je echt serieus genomen te worden ?
Je zit hier op een bodybuilding forum

Je wordt niet ff snel breed hoor. De mensen hier die echt breed zijn die trainen al jaren met veel toewijding. Als je je buikspieren wilt zien moet je laag in je vet% gaan. Maar als je totaal geen spieren hebt dan wordt je enkel een schriel mannetje met wat blokjes.

Als je makkelijk snel breed kon worden dan zou iedereen wel gespierd zijn denk je ook niet?

Een beetje roeien heeft ook weinig zin als je voor de rest niet weet wat je binnenkrijgt en daar tegenover verbrand.

Lees de stickies van dit forum door (dat zijn vastgezette topics met veel info over verschillende onderwerpen) en succes ermee.

Ik kom niet meer bij ! En nog gewoon serieus op in gaan hè ! Lol.

De zomer komt er weer aan, de reality check voor mensen die het hele jaar echt alles naar binnen duwen dat ze toch gewon wat beter op de voeding hadden moeten letten... TS: Je kan niet plaatselijk vet verbranden. En pindakaas smeren werkt ook niet... Eiwitpoeder snuiven werkt beter.

Edit: En met een naam als TostiLiefhebber sta je ook al meteen 1-0 achter.

De zomer komt er weer aan, de reality check voor mensen die het hele jaar echt alles naar binnen duwen dat ze toch gewon wat beter op de voeding hadden moeten letten... TS: Je kan niet plaatselijk vet verbranden. En pindakaas smeren werkt ook niet... Eiwitpoeder snuiven werkt beter.

Edit: En met een naam als TostiLiefhebber sta je ook al meteen 1-0 achter.

Gast, je kunt die twee gewoon prima combineren.
Whey snuiven en pindakaas smeren op je buik

• Topic Starter Topic Starter
Jongens toch, ik probeer hier mijn best te doen om er deze zomer toch nog ripped uit te zien. Als jullie echte suggesties hebben, schiet maar raak, ik ben één en al oor!

Nou zie mijn reactie. Dat is wat anderen je ook zullen vertellen. Succes.

Hoe kun je nou zeggen dat pindakaas smeren onzin is?
Zo te horen heb je t niet eens geprobeerd ...

Kan nou niemand hier meer wat vragen, allemaal reported...

Ik persoonlijk heb alleen ervaring met de light variant.
Heb wel verhalen gehoord van mensen die hard gingen op die met stukjes

Oh nice. Ik heb nog met stukjes hier staan. Straks maar even proberen! Nog aanbevelingen voor hoe lang erop laten zitten en hoeveel weken doen?

Terug
Naar boven