AndroidHealthClinic

Snel Buikvet verliezen

Nee begrijp ik, supplementen word je ook snel te breed van..

Breng alvorens je gaat roeien pindakaas op je buik aan, waar jij je sixpack wilt hebben. Het vet trekt dan door middel van zweten in de pindakaas. Ben er van overtuigd dat jij in 1 maand tijd een sixpack gaat zien als jij elke dag tijdens het roeien pindakaas op je buikje smeert.

WHAHAHA, geniaal :)

Ik vind prima om iemand te helpen.
Maar diegene doet zelf geen moeite om informatie te zoeken.
En komt met dingen als "wil niet te breed worden"

Zo iets kan je al niet serieus nemen, sorry
Vergeet niet dat dit een bodybuilding forum is !

ik denk dat als je minder kcal eet dan dat je nodig hebt per dag je afvalt, of was het andersom.. nevermind op dit k**forum staat toch niks, waarom bestaat die zoekfunctie ofzo of stickies is toch onzin..

begin maar met weinig eten en hardlopen, as easy as that ;)
met de info dat je aan ons hebt gegeven zullen we je niet meer advies kunnen aanbieden dan dit

succes

ik denk dat als je minder kcal eet dan dat je nodig hebt per dag je afvalt, of was het andersom.. nevermind op dit k**forum staat toch niks, waarom bestaat die zoekfunctie ofzo of stickies is toch onzin..

do you even math?
Als je te weinig kcal eet val je af, eet je teveel kom je aan
Is toch geen hoge wiskunde? :p

• Topic Starter Topic Starter

Ach man, na 5 uurtjes DBB Forum en de overschot aan info die bij mij is binnengestroomd zie ik het bos niet meer door de bomen. Andere termen die mij enigzins bekend voorkomen maar ik moeilijkheden mee heb om te definiëren zijn onder andere: abs, HIIT en stroglift 5x5??

Hoi allen,
Nu het toch weer wat mooier weer is heb ik besloten wat aan mijn lichaam te gaan werken. Ik ben niet dik, maar er zit een laagje vet over mijn buikspieren en daardoor zijn ze niet goed zichtbaar, alleen als ik ze aanspan.
Heeft er iemand tips of ideeën voor het verliezen van vet op je buik?
Ik eet al zo min mogelijk carbs en blikjes tonijn gaan er als pap in ;).
Ik heb thuis een roeimachine waar op ik roei.
Ik wil niet te breed worden en ook niet veel geld uitgeven als het even kan.
Als iemand een goed trainingsschema heeft dan hoor ik het graag, maar ik wil niet te breed worden!
Gr Lucas

Gewoon lekker veel cardio voor jou! En gezond eten. Komt het helemaal goed, laag in bodyfat.

Wordt je in ieder geval niet te breed, want dat gebeurt zo makkelijk...... :(

Hoi allen,
Nu het toch weer wat mooier weer is heb ik besloten wat aan mijn lichaam te gaan werken. Ik ben niet dik, maar er zit een laagje vet over mijn buikspieren en daardoor zijn ze niet goed zichtbaar, alleen als ik ze aanspan.
Als iemand een goed trainingsschema heeft dan hoor ik het graag, maar ik wil niet te breed worden!
Gr Lucas

1. Je bent een beetje laat, niet?
2. Je kan niet plaatselijk vet verbranden
3. Eet onder onderhoud

Hoi allen,
Gr Lucas

http://www.bodyrecomposition.com/the-rapid-fat-loss-handbook

Hoi allen,
Gr Lucas

'Nu het toch weer wat mooier weer is heb ik besloten wat aan mijn lichaam te gaan werken.'

trainen is een levensstijl, dit doe je jaar in , jaar uit!

Ik vrees ervoor man...
keihard trainen en dieeten zal je 'snel' resultaat opleveren maar dit haal je niet meer..
Veel geluk voor volgende zomer!

Terug
Naar boven